Category: Naprawa i serwis
Waldemar podzielił się z nami renowacją swojego Rometa Ogara 205 w ramach akcji ODNOWA22. Chcesz, żeby historia twojego klasyka pojawiła się na naszym portalu? Napisz do nas na adres [email protected].
Romet Ogar 205 odzyskał dawny blask. Poznaj historię renowacji Waldemara!…
Jak z fabryki, tyle że lepszy! Historia renowacji Simsona od Filipa
Filip podzielił się z nami renowacją swojego Simsona w ramach akcji ODNOWA22. Chcesz, żeby historia twojego klasyka pojawiła się na naszym portalu? Napisz do nas na adres [email protected].
Nowe życie Simsona. Otrzymał charakter prawdziwego enduro!
Największymi wyzwaniami podczas renowacji były…
3 powody, dla których warto odnawiać motocykle — klasyki, youngtimery i nie tylko!
Troska o środowisko, lokata kapitału, a może realizacja ciekawego hobby — w tym materiale przedstawiamy 3 powody, dla których warto odnawiać motocykle!
Renowacja motocykli? Najlepsze hobby na świecie!
Badania jasno wskazują, że posiadanie i realizacja hobby wzmacniają zdrowie psychiczne i…
Wszystko, co musisz wiedzieć o wymianie opon motocyklowych
Wielu motocyklistów nie wie, jak zabrać się za wymianę opon motocyklowych. Zebraliśmy najbardziej nurtujące was pytania i postanowiliśmy na nie odpowiedzieć w naszym kompendium wiedzy o wymianie opon motocyklowych. Masz dodatkowe pytania? Sekcja komentarzy jest twoja!
Dlaczego regularna wymiana opon…
Jak wyregulować luzy zaworowe w Yamaha Radian?
W tym poradniku serwisowym o Yamaha Radian zajmiemy się regulacją luzów zaworowych. Zobacz listę niezbędnych części i zaczynamy. Pamiętaj, żeby do tego serwisu nie rozgrzewać silnika i wszystko regulować „na zimno„.
W Yamaha Radian luz zaworowy należy kontrolować co 25 000…
Jak zrobić serwis gaźników w Yamaha Radian?
Jeśli Twój motocykl osłabł, nierówno pracuje lub brakuje mu mocy to jest duża szansa, że przyszedł czas na serwis gaźników. Najczęściej winny jest brud zalegający w gaźnikach, ale może to być także spowodowane uszkodzeniem jakiegoś elementu. Dlatego nie ma wyjścia…
Jak zamontować osprzęt silnika AM6?
Po scaleniu karterów (przeczytasz o tym tutaj) przyszedł czas na skompletowanie silnika w cały osprzęt. Czego dowiesz się z tego poradnika serwisowego o silniku AM6? M.in. jak zamontować wysprzęglik, napęd obrotomierza i kompletny zapłon, a także połączymy przeniesienie napędu z wału…
Jak zamontować sprzęgło w silniku AM6?
Po scaleniu karterów, montażu skrzyni biegów i wału korbowego (przeczytasz o tym tutaj) przyszedł czas na zamontowanie sprzęgła. Podczas kompletowania tego podzespołu – dość prostego w budowie, ale bardziej skomplikowanego w montażu i zasadzie działania – nie spiesz się i zwracaj…
Jak zamontować skrzynię biegów i wał oraz scalić kartery w silniku AM6?
W tym poradniku pokażemy Ci, jak prawidłowo zamontować wał korbowy, skrzynię biegów, łożyska i uszczelniacze w silniku AM6. Uważnie zapoznaj się z listą niezbędnych części i narzędzi oraz uwagami odnośnie montażu łożysk, a następnie uzbrój się w cierpliwość i zaczynamy!…
Jak zamontować cylinder, tłok i głowicę w silniku AM6?
W tym poradniku serwisowym pokażemy Ci, jak zamontować cylinder, tłok, głowicę i czujnik temperatury wody w silniku AM6. Przygotuj niezbędne narzędzi i części z listy poniżej i zaczynamy! 🙂
Czego potrzebujesz?
Zestaw podstawowych narzędzi.
Zestaw kluczy nasadowych.
Klucz dynamometryczny.
Silikon…