Jak rozebrać gaźnik w WSK 125?
Masz problemy z regulacją gaźnika, przez co silnik w Twoim WSK 125 nie pracuje prawidłowo? Powodów może być wiele, ale najczęściej wina leży po stronie zalegającego brudu wewnątrz gaźnika lub uszkodzenia jakiegoś elementu. W tym poradniku serwisowym pokażemy Ci, w jaki sposób rozebrać gaźnik w motocyklu WSK 125 na części pierwsze.
Jeśli przeprowadzasz renowację lub przygotowujesz swoje WSK 125 do sezonu czyszczenie gaźnika to podstawa! Nie zapominaj o tym, aby cieszyć się sprawnym motocyklem przez wiele miesięcy 🙂
Czego potrzebujesz?
- Śrubokręt płaski.
- Śrubokręt krzyżakowy.
- Zestaw kluczy płaskich.
- Środek do czyszczenia gaźników w sprayu.
Rozbieranie gaźnika
-
Odkręcając śrubę poluzuj obejmę trzymającą gumę gaźnika, a następnie zdejmij ją z korpusu.
-
Odkręć pokrywę kadłuba.
-
Zdejmij zapinkę.
-
Wyjmij iglicę z przepustnicy.
-
Oddziel przepustnicę od linki i sprężyny.
-
Zdejmij sprężynę.
-
Wyjmij linkę z pokrywy.
-
Poluzuj nakrętkę kontrującą na śrubie regulacyjnej linki, a następnie wykręć ją całkowicie.
-
Odkręć śruby pokrywy pływakowej i zdejmij ją.
-
Wyjmij pływak z komory (może wylać się paliwo).
-
Odkręć śrubę komory pływakowej i zdejmij uszczelki.
-
Odkręć obsadę komory pływakowej.
-
Odkręć rozpylacz z dyszą główną.
-
Odkręć śruby regulacyjne ze sprężynami.
-
Odkręć i wyjmij obejmę króćca ssącego.
-
Zdejmij uszczelkę pokrywy komory pływakowej.
Gdy już rozebrałeś gaźnik w drobny mak, czas na czyszczenie. Rekomendujemy użycie specjalnego środka do gaźników, dzięki któremu zmyjesz wszystkie zabrudzenia.
ale tzw komina nie wyjął , a to błąd