Jak zdemontować tylne amortyzatory i wahacz w WSK 125?
W tym poradniku serwisowym pokażemy Ci, w jaki sposób zdemontować tylne zawieszenie oraz wahacz w motocyklu WSK 125. Jeśli szykujesz się do naprawy lub przeprowadzasz generalną renowację swojego WSK 125, to ten materiał będzie dla Ciebie idealnym pomocnikiem w tym procesie.
Zanim zabierzesz się do demontażu tylnego zawieszenia i wahacza zapoznaj się z poniższym poradnikiem, który opisuje wcześniejsze czynności. Musisz je wykonać przed demontażem 🙂
Jak zdemontować tylne koło wraz z osprzętem w WSK 125?
Czego potrzebujesz?
Demontaż tylnego zawieszenia wraz z wahaczem
-
Odkręć wszystkie śruby amortyzatorów na wahaczu i na ramie.
-
Wyjmij amortyzatory.
-
Odkręć i wyjmij osłonę łańcucha.
-
Usuń zaślepkę osi wahacza.
-
Odkręć nakrętkę osi wahacza i wyjmij podkładkę.
-
Wybij i wysuń oś wahacza – nie uderzaj bezpośrednio w gwint! Możesz użyć drewnianego klocka lub młotka gumowego.
-
Wyjmij wahacz z ramy.
-
Wyprostuj zawleczkę sworznia, który mocuje pręt stabilizatora hamulca. Następnie ją wyjmij.
-
Wysuń sworzeń mocujący.
-
Zdejmij pręt stabilizatora hamulca.
Chcesz być na bieżąco z innymi poradnikami serwisowymi o WSK 125 i nie tylko? Polub nasz fanpage i zasubskrybuj kanał na YouTube! 😎