Jak zdemontować tylne koło wraz z osprzętem w WSK 125?
Uszkodziłeś tylną oponę? Szykujesz się do wymiany tylnych szczęk hamulcowych? W tym poradniku serwisowym pokażemy Ci, w jaki sposób zdemontować tylne koło w motocyklu WSK 125 oraz jak zdjąć tylną zębatkę z piasty.
Czego potrzebujesz?
- Zestaw podstawowych narzędzi.
- Młotek i punktak.
- Wiertarka i wiertło o odpowiedniej średnicy.
Demontaż tylnego koła i osprzętu
-
Odkręć nakrętkę pręta hamulca, a następnie wyjmij wszystkie elementy pomiędzy nią, a dźwignią rozpieraka.
-
Odkręć nakrętkę osi koła i wyjmij podkładkę.
-
Poluzuj nakrętkę naciągu łańcucha i zdejmij prawy napinacz.
-
Odkręć pręt stabilizatora hamulca od bębna.
-
Wyjmij oś koła razem z tulejami i lewym napinaczem.
-
Odkręć automat stopu.
-
Za pomocą punktaka i młotka napunktuj nity zębatki tylnej na środku.
-
Rozwierć nity tylnej zębatki, a następnie wybij je. Teraz możesz już rozłączyć zębatkę od piasty.
Jeśli Twoja WSK 125 wymaga więcej napraw zobacz inne Poradniki o WSK 125 🙂