Łańcuchy napędowe i zębatki Afam — poznaj cechy, które robią różnicę!

Przedstawiamy ci markę Afam! W tym materiale dowiesz się więcej o łańcuchach napędowych i zębatkach, których używają topowi zawodnicy ze świata wyścigów terenowych i asfaltowych. Poznasz również 3 cechy marki Afam, za które polubiły ją tysiące motocyklistów z całego świata.

Cechy wyróżniające łańcuchy napędowe Afam

Afam istnieje na rynku od 1978 roku, co zdecydowanie daje mu przewagę nad konkurencją — przez ponad 4 dekady marka słuchała potrzeb motocyklistów, testowała swoje rozwiązania i udoskonalała produkty. Poznaj największe zalety Afam:

  • Wysoka jakość wykonania — łańcuchy napędowe i zębatki marki Afam to odpowiedź na wysokie wymagania motocyklistów. Indukcyjne wzmocnienie na zewnętrznych krawędziach zwiększające wytrzymałość i odporność na duże obciążenia występujące w mocnych motocyklach, anodowane elementy i fabryczna ochrona antykorozyjna maksymalizujące trwałość i czas eksploatacji oraz drążone nity, których nie znajdziesz u żadnego innego producenta, to zdecydowanie mocne zalety produktów Afam.
  • Idealne dopasowanie — montując w swoim motocyklu zestaw napędowy marki Afam, masz pewność, że produkty będą ze sobą w pełni kompatybilne. Efekty? Czas eksploatacji łańcucha napędowego i zębatek wydłużony nawet o 15%! Oznacza to, że na jednym zestawie napędowym marki Afam przejedziesz nawet 3750 kilometrów więcej (przyjmując, że przeciętny czas eksploatacji typowego zestawu napędowego to 25 000 kilometrów).
  • Największa oferta na rynku — marka Afam przygotowała zestawy napędowe dla szerokiego spektrum motocyklistów, kierując się zasadą good, better, the best. Oznacza to, że w jej ofercie znajdziesz zarówno atrakcyjnie cenowo łańcuchy napędowe i zębatki do motocykli z niższej klasy (np. jednośladów wyprodukowanych w Chinach i motocykli o pojemności 125 ccm), jak i techniczne dzieła sztuki o najlepszej specyfikacji do motocykli wyczynowych (m.in. najmocniejszych modeli z segmentu Supersport, ale także do topowych jednośladów cross/enduro). W ofercie marki Afam każdy znajdzie coś dla siebie!

Afam w motorsporcie — mistrzowskie potwierdzenie jakości łańcuchów napędowych marki Afam

Nie ma lepszego miejsca do sprawdzenia wytrzymałości, trwałości i specyfikacji części motocyklowych niż tor wyścigowy. Łańcuchy napędowe marki Afam są stale testowane zarówno na torach asfaltowych, jak i terenowych. W gronie zawodników, którzy korzystają z łańcuchów motocyklowych Afam, znaleźli się m.in. Ken Roczen (Mistrz Świata w Motocrossie MX2 i Mistrz AMA Supercross), Doug Henry (Mistrz AMA Motocross i AMA Supercross oraz zdobywca 25 zwycięstw w klasyfikacji generalnej AMA Supercross/Motocross), Jean-Michel Bayle (Mistrz Świata w Motocrossie i wicemistrz w MotoGP w klasie 250cc i 500cc) i Milko Potisek (Mistrz Francji serii Elite). Łańcuchy napędowe Afam wykorzystuje również zespół Honda Holzhauer Racing Promotion, który ma w swoim dorobku 21 zwycięstw w wyścigach asfaltowych IDM (m.in. Supersport 600, Superstock 1000 i Moto3) oraz 3 tytuły mistrzowskie IDM Superbike.

Jak widać, łańcuchy napędowe Afam testowane są w naprawdę ekstremalnych warunkach — serie AMA Motocross i AMA Supercross należą do najbardziej wymagających zawodów, podobnie jak wyścigi asfaltowe IDM — co przekłada się na wytrzymałość i trwałość modeli przeznaczonych do motocykli drogowych. Zobacz łańcuchy napędowe Afam w naszym sklepie i przekonaj się, że warto zaufać mistrzowskim rozwiązaniom.

Łańcuchy napędowe i zębatki marki Afam znajdziesz w Gmoto. Ponad 8000 produktów w jednym miejscu!

W naszym sklepie znajdziesz duży wybór łańcuchów napędowych i zębatek marki Afam — przygotowaliśmy ofertę zarówno dla motocyklistów jeżdżących w terenie, jak i po drogach asfaltowych. Zobacz naszą ofertę marki Afam i sprawdź, jak na tle konkurencji wypada mistrzowska marka!

Zobacz inne artykuły o napędzie motocyklowym

Jak wymienić łańcuch i zębatki w motocyklu?

  • Co ile wymieniać napęd w motocyklu?
  • Jak ograniczyć koszty serwisu napędu motocyklowego?
  • Jakość napędu a czas eksploatacji

Przejdź do artykułu

Wiktor Karczewski

Moja przygoda z motocyklami zaczęła się klasycznie - od Ogara, przez WSK 125, do chińskiego skutera. Na WSK 125 zjeździłem pół Polski i Skandynawię, a na Chińczyku kręciłem się zimą po Bieszczadach i jesienią po Finlandii. Obecnie ujeżdżam polsko-chińską myśl techniczną, czyli Rometa SCMB 125. Doskonały motocykl do dojazdów do pracy ;)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *