Cewka zapłonowa Romet delux - 126920
(5)
70,00 zł w tym VAT
Nowa cewka zapłonowa przeznaczona do motorowerów marki Romet
- produkcja Elprom
- Rozstaw śrub mocujących: 41 mm
Cena dotyczy jednej sztuki.
Najpopularniejsze z Venbo
Zobacz więcej →2,99 zł
Przewód paliwowy 6mm 50cm
9,99 zł
Fartuch obręczy 18 cali 22mm
9,99 zł
Fartuch obręczy 19 cali 22mm
Opinie o produkcie
3.8
5 opinii
Kamil
2021-11-03, 07:48
komar 2320/silnik s38. wszystko działa wyśmienicie, dobra jakość, polecam serdecznie. Masz stary motocykl, chcesz go odbudować na dobrych częściach? Tylko Gmotot
Opinia wiarygodna
Adam
2020-01-12, 14:52
Romet Kadet rok prod. 1983 w podstawie oryginalnego iskrownika musiałem powiększyć otwory na 9,5 w celu osadzenia tulejek widocznych powyżej szpilek, po założeniu cewki nie można było założyć koła magnesowego. Po oszlifowaniu cewki, zamontowaniu nowego kondensatora i odpowiednim ustawieniu przerywacza kadet odpalił od poruszenia startera ręką. POLECAM tylko tym z Was którzy mają co najmniej wykształcenie mechaniczne lub smykałką do majsterkownia. Nie uda się naprawić/ wymienić metodą wyjmij starą cześć włóż nową.
Opinia wiarygodna
Radek
2020-10-23, 07:42
Motorynka M2 (silnik Dezamet 023) 1982 r. Cewka wraz z metalowymi elementami które nie powinny być w żywicy, po oczyszczeniu nie pasuje na swoje miejsce więc trzeba powiększyć otwory w iskrowniku albo samą cewkę trochę oszlifować. Zawiodłem się na tym podukcie.
Opinia wiarygodna
Piotr
2019-03-31, 19:34
Jeśli to jest ,,Delux'', to na samą myśl o ,,zwykłej'' cewce mam koszmary. Co z nią nie tak? Bardzo cienkie kable i poza tym za długie (trzeba skracać, przerabiać i samemu izolować). Lutownik żałował jak lutował (mała kapka cyny, ma się wrażenie jakby kable zaraz miały się wyrwać). Średnica tulejek o 0,1 mm za gruba i trzeba piłować. Gwint na śrubach trzeba gwintować, ponieważ pracownicy go nie zabezpieczyli przed klejem (to samo z gwoździem od cewki). Rozstaw dobry, jednak śruby wychodzą na zewnętrzną stronę przez co trzeba ściągać cewkę do iskrownika za pomocą nakrętek. Po włożeniu do silnika, magneto obcierało o cewkę zapłonu. Po godzinnym piłowaniu, nadal nie pasuje. W końcu dałem sobie spokój, wziąłem starą cewkę ZMD, wyczyściłem, dałem GRUBE kable, zalutowałem tak jak powinno. Założyłem bez problemów i jest duża błękitna iskra. Jestem zażenowany jakością tych części. Zrozumiałbym to jakby cewka kosztowała z 10 zł, ale prawie 40 zł za zrobioną byle jak cewkę? To przesada. Jeśli już musicie kupić cewkę, to węgierskiej produkcji (nie ma tulejki), ale i tak o niebo lepsza od tego. Widziałem taką na JM. Jednak jeśli chcecie kupić cewkę zapłonową od tej firmy, to kupcie tą tańszą (przeczuwam, że jakość ta sama, a zaoszczędzicie pieniądze).
Opinia wiarygodna
MAREK
2019-07-01, 12:54
NIE IDZIE JEJ ZAŁOŻYĆ KIEPSKO
Opinia wiarygodna