Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Rally 50
- Aprilia Rally 50 AC 1996
- Aprilia Rally 50 AC 1997
- Aprilia Rally 50 AC 2004
- Aprilia Rally 50 DD LC 1997
- Aprilia Rally 50 DD LC 1999
- Aprilia Rally 50 DT LC 1997
- Aprilia Rally 50 DT LC 1999
- Aprilia Rally 50 AC 1995
- Aprilia Rally 50 AC 1998
- Aprilia Rally 50 AC 1999
- Aprilia Rally 50 AC 2000
- Aprilia Rally 50 AC 2001
- Aprilia Rally 50 AC 2002
- Aprilia Rally 50 AC 2003
- Aprilia Rally 50 DD LC 1996
- Aprilia Rally 50 DD LC 1998
- Aprilia Rally 50 DT LC 1996
- Aprilia Rally 50 DT LC 1998
- Aprilia Rally 50 AC 1993
- Aprilia Rally 50 AC 1994
- Aprilia Rally 50 LC 1997
- Aprilia Rally 50 LC 1998
- Aprilia Rally 50 LC 1993
- Aprilia Rally 50 LC 1994
- Aprilia Rally 50 LC 1995
- Aprilia Rally 50 LC 1996
- Aprilia Rally 50 LC 1999
- Aprilia Rally 50 LC 2000
- Aprilia Rally 50 LC 2001
- Aprilia Rally 50 LC 2002
- Aprilia Rally 50 LC
- Aprilia Rally 50 LC 2004
- Aprilia Rally 50 AC 2005
- Aprilia Rally 50 LC 2005
- Aprilia Rally 50 AC 2006
- Aprilia Rally 50 LC 2006
Inne modele
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuareg 125
- Aprilia Tuareg 50
- Aprilia Tuareg 350
- Aprilia Tuareg 250
- Aprilia ETV Caponord 1200
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
Aprilia Rally 50
Aprilia Rally to kolejny niecodzienny sprzęt włoskiego producenta. Sprzedaż trwała od 1994 do 2004 roku, lecz już dwa lata po rozpoczęciu produkcji w modelu zaszły gruntowne zmiany. Patrząc na model Rally natychmiast rzuca się w oczy jego terenowe zacięcie, bowiem nazwa nie jest jedynie chwytem specjalistów z działu marketingu. Jak na skuter, Aprilia posiada pokaźny prześwit oraz mało szosowe ogumienie. Maszyna toczy się na 10 calowych felgach obutych w mięsiste opony o wysokim profilu, zaś przednie koło umieszczone jest pod wysoko zamontowanym błotnikiem.
Zależnie od roku produkcji oraz kraju sprzedaży, Rally wyposażony został w jednostkę napędową chłodzoną cieczą lub powietrzem. Szczególnie ta pierwsza wersja zasługuje na uwagę, ponieważ jest to ten sam silnik co w japońskiej Yamasze Aerox. Legendarny produkt Minarelli cechuje się wydajnością oraz długowiecznością, dzięki dużej ofercie podzespołów tuningowych zarówno moc maksymalna, jak i moment obrotowy może wzrosnąć wprost proporcjonalnie do spadku zasobności portfela.
Włoch łączy w sobie zatem to co najlepsze, czyli niezniszczalną konstrukcję oraz ponadczasowy, włoski dizajn w niespotykanym wydaniu. Użytkownicy chwalą skuter za komfort jazdy, mimo niewielkich gabarytów każda część ciała znajduję wystarczająco dużo miejsca. Dobrą opinię ma także tarczowo/bębnowy układ hamulcowy oraz zawieszenie. Do najczęściej wymienianych wad zalicza się duży apetyt na paliwo, choć 6 litrowy zbiornik pozawala na przejechanie prawie 150 kilometrów. W 1996 roku włoscy producenci wsłuchali się w głos ludu, czego efektem był facelifting przedniej części nadwozia oraz zwiększony rozmiar obręczy kół.
Aprilia przez 10 lat sprzedaży nie mogła narzekać na popularność modelu, głównie za sprawą młodych motocyklistów, którzy nie chcieli trzymać się wyłącznie utartych szlaków. Oczywiście głównym przeznaczeniem pozostanie zapewne codzienny dojazd do szkoły lub pracy, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, aby wraz z nadejściem weekendu udać się na leśną przejażdżkę.