Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia RX 50
- Aprilia RX 50 2011
- Aprilia RX 50 2012
- Aprilia RX 50 K 3 biegi 1989
- Aprilia RX 50 M 3 biegi 1991
- Aprilia RX 50 S 6 biegów 1995
- Aprilia RX 50 6 biegów 2002
- Aprilia RX 50 T 6 biegów 1996
- Aprilia RX 50 V 6 biegów 1997
- Aprilia RX 50 W 6 biegów 1998
- Aprilia RX 50 Y 6 biegów 2000
- Aprilia RX 50 6 biegów 2003
- Aprilia RX 50 L 3 biegi 1990
- Aprilia RX 50 N 5 biegów 1992
- Aprilia RX 50 P 5 biegów 1993
- Aprilia RX 50 R 5 biegów 1994
- Aprilia RX 50 6 biegów 2004
- Aprilia RX 50 6 biegów 2005
- Aprilia RX 50 6 biegów 2006
- Aprilia RX 50 2006
- Aprilia RX 50 2007
- Aprilia RX 50 2008
- Aprilia RX 50 2009
- Aprilia RX 50 2010
- Aprilia RX 50 2013
- Aprilia RX 50 2014
- Aprilia RX 50 Factory Euro 4 2018
- Aprilia RX 50 6 biegów 1999
- Aprilia RX 50 6 biegów 2001
- Aprilia RX 50 Factory Euro 4 2019
- Aprilia RX 50 2015
- Aprilia RX 50 2016
- Aprilia RX 50 2017
- Aprilia RX 50 2018
- Aprilia RX 50 Factory Euro 4 2020
- Aprilia RX 50 Mini 2003
- Aprilia RX 50 Mini 2004
- Aprilia RX 50 R 2004
- Aprilia RX 50 3 Marce 1991
- Aprilia RX 50 5 Marce 1991
- Aprilia RX 50 5 Marce 1993
- Aprilia RX 50 3 Marce 1993
- Aprilia RX 50 Racing 2005
- Aprilia RX 50 Racing 2006
- Aprilia RX 50 Racing 2007
- Aprilia RX 50 Racing 2008
- Aprilia RX 50 1992
- Aprilia RX 50 3 Marce 1992
- Aprilia RX 50 1994
- Aprilia RX 50 3 Marce 1994
- Aprilia RX 50 Enduro 1994
- Aprilia RX 50 Enduro 1995
- Aprilia RX 50 1995
- Aprilia RX 50 1996
- Aprilia RX 50 Enduro 1996
- Aprilia RX 50 1997
- Aprilia RX 50 Enduro 1997
- Aprilia RX 50 1998
- Aprilia RX 50 1999
- Aprilia RX 50 2000
- Aprilia RX 50 2001
- Aprilia RX 50 2002
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 50 Racing
- Aprilia RX 50 1989
- Aprilia RX 50 1990
- Aprilia RX 50 1991
- Aprilia RX 50 1993
- Aprilia RX 50 2003
- Aprilia RX 50 2004
- Aprilia RX 50 R 2002
- Aprilia RX 50 R 2003
- Aprilia RX 50 Mini Challenge 2003
- Aprilia RX 50 Mini Challenge 2004
- Aprilia RX 50 Mini Challenge 2005
- Aprilia RX 50 Mini Experience 2003
- Aprilia RX 50 Mini Experience 2004
- Aprilia RX 50 Mini Experience 2005
- Aprilia RX 50 Mini Entry 2004
- Aprilia RX 50 Mini Entry 2005
- Aprilia RX 50 Mini Entry 2003
- Aprilia RX 50 Mini 2005
Aprilia RX 50
Aprilia RX 50 to rasowy motorower klasy Enduro, który doskonale sprawdzi się na początek off-road'owej przygody. Pokonywanie zdradliwego terenu, pierwsze podróże przez leśne szlaki, a może niezobowiązujące wyjazdy na tor motocrossowy? W każdej z tych sytuacji model RX 50 czuje się jak przysłowiowa "ryba w wodzie". Oczywiście jest to zasługa dopracowanej konstrukcji, dużej mocy (jak na tą pojemność skokową silnika) i fenomenalnego podwozia, które nie pozwolą zostać w tyle za rówieśnikami na konkurencyjnych maszynach.
Model RX 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 cm³, która, mimo niepozornej kubatury, gwarantuje niesamowite przeżycia poza utartymi szlakami. Moc maksymalna 5,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm w połączeniu z niewielką masą własną motocykla (ze wszystkimi płynami to tylko 92 kilogramy) zapewnia dynamiczne przyspieszenie i zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu. Z takimi osiągami jedynie prędkość maksymalna nie imponuje, aczkolwiek przez terenowe opony trudno oczekiwać od Aprili żeby osiągała więcej, niż 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał klasyczny układ zasilania gaźnikiem, przez co zużycie paliwa nie do końca wpisuje się w dzisiejsze standardy. Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie około 4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), przez co na zbiorniku paliwa o pojemności 7 litrów użytkownicy pokonają dystans niespełna 200 kilometrów. Na pokładzie znajdziemy również rozrusznik nożny, manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło. Nieskomplikowana budowa jednostki napędowej ma również swoje plusy. Wytrzymałość na duże przeciążenia i pracę w ciężkich warunkach, duża żywotność czy przystępny serwis i proste naprawy to tylko część z nich.
Podwozie modelu RX 50 zostało przygotowane na trudy poruszania się po wymagającym terenie, dlatego żaden z użytkowników, który planuje nabyć własny egzemplarz, nie powinien bać się o jego możliwości. Stalowa rama (typu kołyskowego) zdecydowanie nie ugnie się pod nawałem skoków i dynamicznej jazdy po wertepach. Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lag- 40 mm, skok- 195 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z mono-hydraulicznym amortyzatorem (skok- 180 mm) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się tarczowy układ hamulcowy współpracujący z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas wytracania prędkości w złych warunkach pogodowych lub drogowych. Na przedniej osi znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (pływający), zaś na tylnej, wentylowaną tarczę o średnicy 200 mm i zacisk jednotłoczkowy. Jak przystało na prawdziwe enduro, w Aprili RX 50 znajdziemy szprychowe koła w klasycznym rozmiarze 21 i 18 cali (przód/tył).
Aprilia RX 50 to doskonała propozycja dla młodych osób, które za nic na początku swojej motocyklowej ścieżki nie chcą iść na żadne kompromisy. Włoski design, wieloletnie dopracowywana konstrukcja i przystępna cena nowych oraz używanych egzemplarzy to wystarczające powody, aby przygarnąć własny egzemplarz RX 50 do przydomowego garażu.