check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
BMW R 1100 S

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 564
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Podkładka miedziana 16x22x1.5 mm JMT - 4001796055744
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Filtr oleju HifloFiltro HF 163 BMW  - HF163 -15%

35,02 zł

41,20 zł

Najniższa cena: 41,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 163 BMW - HF163

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Filtr oleju Mahle OC91 - OC91

55,72 zł

Filtr oleju Mahle OC91 - OC91

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002 -5%

75,63 zł

79,61 zł

Najniższa cena: 79,61 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX -10%

56,25 zł

62,50 zł

Najniższa cena: 62,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX

stars    (5)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Filtr oleju MotoFiltro MF163 (HF163) BMW - MF163
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Magnetyczna śruba spustu oleju M16x1,5
Świeca zapłonowa NGK BKR7EKC - BKR7EKC -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BKR7EKC - BKR7EKC

Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

371,05 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8EKC - DCPR8EKC -10%

38,52 zł

42,80 zł

Najniższa cena: 42,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8EKC - DCPR8EKC

Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Filtr oleju MotoFiltro MF164 (HF164) BMW - MF164
Pasek alternatora BMW - 4PK611
Śruba spustu oleju M18x1,5x12

11,50 zł

Śruba spustu oleju M18x1,5x12

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BKR7EIX irydowa - BKR7EIX -10%

53,82 zł

59,80 zł

Najniższa cena: 59,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BKR7EIX irydowa - BKR7EIX

Uszczelniacz silnikowy 14x22x5 - M730900435010 -5%

18,71 zł

19,69 zł

Najniższa cena: 19,69 zł

Uszczelniacz silnikowy 14x22x5 - M730900435010

Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400068420012 -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400068420012

Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
Klocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH

Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Uszczelniacz otworu na świecę Athena -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Uszczelniacz otworu na świecę Athena

Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK -5%
Klocki hamulcowe EBC FA 294 HH (2 szt.) - FA294HH -10%

139,21 zł

154,68 zł

Najniższa cena: 154,68 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 294 HH (2 szt.) - FA294HH

Uchwyt przewodów ABS
Sworzeń, przegub kulowy zawieszenia FRAP
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm

Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1100 S

  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 1998
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 1998
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 1999
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 1999
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 2000
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 2000
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 2001
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 2001
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 2002
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 2002
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 2003
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 2003
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala Boxer Cup Replica ABS 2003
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 2004
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 2004
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala Boxer Cup Replica ABS 2004
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala 2005
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 2005
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 1998
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 1998
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 1999
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 1999
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 2000
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 2000
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 2001
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 2001
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 2002
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 2002
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 2003
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 2003
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala Boxer Cup Replica 2003
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 2004
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala ABS 2004
  • BMW R 1100 S obręcz 5,5 cala Boxer Cup Replica 2004
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali 2005
  • BMW R 1100 S obręcz 5 cali ABS 2005

BMW R1100

BMW R1100 to seria motocykli z różnych klas, produkowana przez niemiecki koncern w latach 1998-2005. Przez 8 lat obecności w ofercie BMW, w ramach rodziny R1100 wprowadzono do oferty takie wersje motocykli, jak: S (sportowo-turystyczny), R (naked bike), GS (turystyczne enduro), RT (turystyczny) i RS (sportowo-turystyczny). Wszystkie modele z serii R1100 posiadają dwucylindrową jednostkę napędową w układzie bokser o pojemności skokowej 1085 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem (cylindry chłodzone powietrzem, a głowice olejem) silnik czterosuwowy posiada 4-zaworową głowicę, elektroniczny system wtrysku paliwa (wersja S) i elektroniczny zapłon Bosch Motronic MA (wersja S, po 2003 roku). W zależności od wersji, serce R1100 generuje moc maksymalną od 76 KM (wersja R) do 98 KM (wersja S) i maksymalny moment obrotowy od 93 Nm (wersja R) do 97 Nm (wersja S). W dniu wprowadzenia do oferty silnik z wersji S był najmocniejszym bokserem, jaki kiedykolwiek powstał w fabrykach BMW. Moc i moment - niezależnie od wersji - przenoszone są przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach, bezobsługowy wał napędowy i suche sprzęgło. Szkieletem BMW R1100 jest trzyczęściowa rama kompozytowa, dwie ramy pomocnicze ze stali i aluminium (przednia i tylna) oraz jednostka napędowa, która stanowi element nośny całej konstrukcji. Zawieszenie kół to dwa autorskie rozwiązania od BMW. Z przodu znajdziemy Telelever, a z tyłu Paralever. W wersji S nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) i jedna tarcza o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). W ramach wyposażenia opcjonalnego dostępny był ABS (w wersji S, RS i GS).