Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
36,18 zł
40,20 zł
Najniższa cena: 40,20 zł
Zębatka przód JT JTF327.14, 14z rozmiar 520 - JTF327.14
16,41 zł
17,27 zł
Najniższa cena: 17,27 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
39,35 zł
Filtr oleju K&N KN116 - KN-116
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 150
- Honda CRF 150 RB 2012
- Honda CRF 150 RB 2007
- Honda CRF 150 RB 2009
- Honda CRF 150 RB 2010
- Honda CRF 150 RB 2013
- Honda CRF 150 F 2006
- Honda CRF 150 F 2008
- Honda CRF 150 F 2009
- Honda CRF 150 F 2003
- Honda CRF 150 F 2005
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2007
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2008
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2009
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2012
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2013
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2014
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2008
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2014
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2018
- Honda CRF 150 F 2007
- Honda CRF 150 F 2010
- Honda CRF 150 F 2011
- Honda CRF 150 F 2012
- Honda CRF 150 F 2013
- Honda CRF 150 F 2014
- Honda CRF 150 F 2015
- Honda CRF 150 F 2016
- Honda CRF 150 F 2004
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2010
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2011
- Honda CRF 150 R 17/14 cali 2015
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2010
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2011
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2015
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2016
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2017
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2019
- Honda CRF 150 RB 19/16 cali 2020
- Honda CRF 150 R 2016
- Honda CRF 150 R 2017
- Honda CRF 150 R 2018
- Honda CRF 150 R Expert 2018
- Honda CRF 150 R 2022
- Honda CRF 150 R Expert 2022
- Honda CRF 150 R 2021
- Honda CRF 150 F 2019
- Honda CRF 150 R Expert 2023
- Honda CRF 150 R 2007
- Honda CRF 150 R 2023
- Honda CRF 150 F 2017
Inne modele
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 230
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 125
- Honda CRF 110
- Honda CRF 450
- Honda CRF 250
- Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda CRF 150
Honda CRF 150 to motocykl motocrossowy przygotowany do prawdziwych zmagań na zamkniętych torach, którego mogą dosiadać już kilkunastolatki. Został stworzony, aby w ekologicznym stylu stanąć w szranki z dwusuwowymi jednośladami o pojemności 85 cm³, jednakże po ostatnich zmianach w regulaminie zawodów klasy MX 85 nie będzie miał na razie takiej szansy.
Model CRF 150 został wyposażony w czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 149 cm³, będący pomniejszoną kopią napędów takich "wyjadaczy" jak CRF 250 i CRF 450. Z niewielkiej kubatury wyciśnięto moc 23 KM i moment obrotowy na poziomie 13 Nm, które w motocyklu ważącym niespełna 80 kilogramów (ze wszystkimi płynami) generuje niesamowite wrażenia w terenie. Dzięki dwóm układom smarowania (jeden dla jednostki, drugi dla manualnej, pięciostopniowej skrzyni biegów) chłodzenie oleju jest o wiele efektywniejsze, co w połączeniu z wydajnym układem chłodzenia cieczą daje zestaw przygotowany do nieustannej pracy pod maksymalnym obciążeniem w ciężkich warunkach. W układzie zasilania znajdziemy klasyczny gaźnik renomowanej marki Keihin o 32. mm średnicy gardzieli. Jak przystało na wyczynową maszynę w CRF 150 nie znajdziemy zbędnego wyposażenia, dlatego start silnika zainicjujemy jedynie kickstarter'em.
Jednakże zdobycie pierwszego miejsca na zawodach to kwestia nie tylko mocnej jednostki napędowej. Aby doświadczony zawodnik mógł w pełni wykorzystać potencjał 23 KM japońscy konstruktorzy nie oszczędzali na podzespołach. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down o masywnych, 37 mm lagach oraz centralny amortyzator Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu pochodzą z oferty jednego z najlepszych producentów w tej dziedzinie- Showa. Oba komponenty zostały wyposażone w regulację dobicia i odbicia, co z pewnością pozwoli dopasować nastawy pod konkretnego użytkownika. W układzie hamulcowym znajdziemy tarcze o średnicy 220 i 190 mm oraz jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Honda CRF 150 to godny rywal dla dwusuwowej konkurencji z oferty np. Austriackiego KTM-a. Niezawodna konstrukcja, duża moc oraz genialne właściwości jezdne połączone z kompaktowymi wymiarami, niską masą i ergonomiczną pozycją za kierownicą dały maszynę stworzoną do triumfowania w profesjonalnych zawodach. Gdyby jeszcze nie ta cena, wynosząca ponad 20 tys. złotych, oraz fakt, że na polskim rynku można kupić ją jedynie na zamówienie, to Honda mogłaby zapomnieć o zagrożeniu płynącym od innych koncernów.