Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1720
-15%
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
(5)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-10%
36,18 zł
40,20 zł
Najniższa cena: 40,20 zł
Zębatka przód JT JTF327.14, 14z rozmiar 520 - JTF327.14
(10)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XR 250
- Honda XR 250 R 1998
- Honda XR 250 R 1999
- Honda XR 250 R 2000
- Honda XR 250 R 2001
- Honda XR 250 R 2002
- Honda XR 250 R 2003
- Honda XR 250 R 2004
- Honda XR 250 R 1992
- Honda XR 250 R 1993
- Honda XR 250 R 1981
- Honda XR 250 R 1982
- Honda XR 250 R 1983
- Honda XR 250 R 1984
- Honda XR 250 R 1985
- Honda XR 250 R 1986
- Honda XR 250 R 1987
- Honda XR 250 R 1988
- Honda XR 250 R 1989
- Honda XR 250 R 1990
- Honda XR 250 R 1991
- Honda XR 250 R 1994
- Honda XR 250 R 1995
- Honda XR 250 R 1996
- Honda XR 250 R 1997
- Honda XR 250 L 1986
- Honda XR 250 L 1987
- Honda XR 250 L 1988
- Honda XR 250 L 1989
- Honda XR 250 L 1990
- Honda XR 250 L 1991
- Honda XR 250 L 1992
- Honda XR 250 L 1993
- Honda XR 250 L 1994
- Honda XR 250 R 1979
- Honda XR 250 R 1980
- Honda XR 250 L 1995
- Honda XR 250 L 1996
- Honda XR 250 L 1999
- Honda XR 250 L 2000
- Honda XR 250 L 2001
- Honda XR 250 L 2002
- Honda XR 250 L 2003
- Honda XR 250 L 2004
- Honda XR 250 L 1997
- Honda XR 250 L 1998
- Honda XR 250 Tornado 2015
- Honda XR 250 Tornado 2014
- Honda XR 250 Tornado 2013
- Honda XR 250 Tornado 2012
- Honda XR 250 Tornado 2011
- Honda XR 250 Tornado 2010
- Honda XR 250 Tornado 2009
- Honda XR 250 Tornado 2008
- Honda XR 250 Tornado 2007
- Honda XR 250 Tornado 2006
- Honda XR 250 Tornado 2005
- Honda XR 250 Tornado 2004
- Honda XR 250 Tornado 2003
- Honda XR 250 Tornado 2002
- Honda XR 250 Tornado 2001
Honda XR 250
Honda XR 250 to motocykl klasy cross (wersja R) lub enduro/dual sport (wersja L), produkowany przez japoński koncern w latach 1979-2005. Jego poprzednikiem był kultowy model XL 250, a następcą model CRF 250 X, który w niektórych krajach jest sprzedawany do dzisiaj.
Honda XR 250 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 30 mm), zapłon CDI i mechaniczny rozrusznik nożny (kickstarter). Serce modelu XR 250 generuje moc maksymalną 30 KM i maksymalny moment obrotowy 24,5 Nm, co przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Honda waży zaledwie 104 kilogramy - gwarantuje użytkownikom dynamiczne przyspieszenia i zapewnia prędkość maksymalną ponad 140 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Niska masa i dopracowana konstrukcja czterosuwu dały w efekcie niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 9 litrów użytkownicy mogą pokonać 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Dzielność w terenie i komfort na asfaltowych drogach zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym (średnica goleni - 41 mm), a z tyłu amortyzator olejowy wyposażony w regulację napięcia wstępnego sprężyny, odbicia i kompresji, który wraz z dwustronnym wahaczem wleczonym z lekkiego aluminium tworzy system Pro-Link. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk dwutłoczkowy (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu).