Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
35,01 zł
38,90 zł
Najniższa cena: 38,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki W 800
- Kawasaki W 800 A 2012
- Kawasaki W 800 Special Edition 2012
- Kawasaki W 800 Special Edition Cafe Style 2012
- Kawasaki W 800 A 2011
- Kawasaki W 800 A 2013
- Kawasaki W 800 A Special Edition 2013
- Kawasaki W 800 A 2014
- Kawasaki W 800 A Special Edition 2014
- Kawasaki W 800 A 2015
- Kawasaki W 800 A Black Edition 2015
- Kawasaki W 800 A 2016
- Kawasaki W 800 A Final Edition 2016
- Kawasaki W 800 A Special Edition 2016
- Kawasaki W 800 A 2017
- Kawasaki W 800 A Final Edition 2017
- Kawasaki W 800 A Special Edition 2017
- Kawasaki W 800 B Street ABS 2019
- Kawasaki W 800 C Cafe ABS 2019
- Kawasaki W 800 C Cafe ABS 2020
- Kawasaki W 800 C Street ABS 2020
- Kawasaki W 800 D ABS 2020
- Kawasaki W 800 2012
- Kawasaki W 800 Special Edition Cafe Style 2013
- Kawasaki W 800 ABS 2021
- Kawasaki W 800 A Special Edition 2015
- Kawasaki W 800 C Cafe 2021
- Kawasaki W 800 B Street 2021
- Kawasaki W 800 ABS 2023
- Kawasaki W 800 ABS 2022
Inne modele
- Kawasaki W 650
- Kawasaki KX 80
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki H2R 1000
- Kawasaki H2 1000
Kawasaki W800
Zaprezentowane w 2011 roku Kawasaki W800 to ukłon w stronę klasyki. Motocykl wyglądem i konstrukcją przypomina maszyny produkowane w latach 50' i 60' ubiegłego wieku, choć przy produkcji nie pominięto współczesnych rozwiązań. Dlatego też fani zabytków będą mogli się cieszyć z nostalgicznego sprzętu, jednocześnie zachowując bezpieczeństwo jazdy i możliwość przejechania wielu tysięcy kilometrów bez nieustannego majsterkowania.
Obecnie większość producentów japońskich ma w swojej ofercie choć jeden jednoślad w stylu Vintage. Jednakże to właśnie Kawasaki było pierwsze i mimochodem zapoczątkowało bardzo popularny nurt jednośladów. Wyprodukowanie W 800 bynajmniej było kwestią przypadku, z badań rynku wynikało bowiem że nie wszyscy motocykliści pragną nowoczesnych konstrukcji w futurystycznej stylizacji. Japończycy mieli w projektowaniu tego typu maszyn duże doświadczenie, wersja W650 zrobiła niemałe zamieszanie na rynku i przyniosła Kawasaki duże grono fanów.
Konstrukcja modelu łączy w sobie dwie skrajne epoki. Z weteranów ubiegłych lat zapożyczono zamkniętą ramę ze stali, bezpośredni układ chłodzenia silnika oraz tylny hamulec bębnowy. Niestety nie pojawił się rozrusznik nożny, co przez wielu uważane jest za największą wadę tego motocykla. Świadczy to o dopracowanej budowie i bezawaryjności, skoro tak błaha niedoskonałość wymieniana jest na pierwszym miejscu listy zażaleń. Reszta pojazdu to osprzęt i rozwiązania znane z współczesnych jednośladów. Na pokładzie znajdziemy między innymi wałek wyrównoważający, przedni hamulec tarczowy, elektroniczny wtrysk paliwa, system dopalania spalin oraz pięciostopniową skrzynia biegów zespoloną z silnikiem we wspólnym korpusie. Dzięki temu dwucylindrowa, rzędowa jednostka napędowa o pojemności 773 cm ³ charakteryzuje się wysoką kulturą pracy i przyjazną charakterystyką. Co więcej generuje jedynie 48 KM, więc już posiadacze kat. A2 będą mogli cieszyć się swawolną jazdą w klasycznym stylu z dawnych lat.
Warto również wspomnieć o zastosowanym rozrządzie, którego typ nie jest już spotykany we współcześnie produkowanych motocyklach. Mowa o wałku królewskim, składającym się z dwóch przekładni kątowych połączonych pojedynczym sztywnym wałkiem, który zapewni długowieczną eksploatację i bezbłędną pracę. Niestety owe rozwiązanie jest równie drogie w produkcji co trwałe, więc finalna cena pojazdu i naprawy serwisowe są odpowiednio większe.
Kawasaki dostarcza zatem wszystkiego czego potrzebuje współczesny fan motocykli zabytkowych. Chromowane błotniki, płaska przeszywana kanapa ze skóry, eleganckie malowanie, klasyczne oświetlenie, tradycyjny kształt zbiornika paliwa oraz piękna rzeźba silnika prezentują się świetnie w każdym środowisku i cieszą oczy właściciela stojąc nawet w garażu. Co więcej stonowane oddawanie mocy i niespotykana elastyczność jednostki połączona z pewnym prowadzeniem i wysokim komfortem podróżowania dają niezmiernie ciekawy efekt końcowy, co na pewno przysporzy W800 szerokie grono wielbicieli.