Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1160
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
16,41 zł
17,27 zł
Najniższa cena: 17,27 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
16,03 zł
17,81 zł
Najniższa cena: 17,81 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
-5%
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSF 1250 Bandit
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2012
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2012
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2011
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2007
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2007
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2009
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2009
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2015
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2016
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2013
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2014
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2017
Inne modele
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GSF 400
- Suzuki GSF 250
- Suzuki GSF 400 Bandit
- Suzuki GSF 600
- Suzuki GSF 1200
- Suzuki GSF 1200 Bandit
- Suzuki GSF 600 Bandit
- Suzuki GSF 650 Bandit
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki DR 370
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki FXR 150
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki T 200
- Suzuki SP 200
- Suzuki RV 200 Van Van
- Suzuki DR 200
- Suzuki RM 85
- Suzuki AH 80
- Suzuki TS 75
Suzuki GSF 1250 Bandit
Suzuki GSF 1250 Bandit to motocykl sportowo-turystyczny, produkowany przez japoński koncern od 2007 roku do dziś. Co sprawiło, że tak lubiany poprzednik - model GSF 1200 Bandit - został zastąpiony bardzo podobnym modelem o większej pojemności skokowej silnika? Odpowiedź może być tylko jedna - ekologia i europejskie normy emisji spalin. Chłodzony powietrzem i olejem silnik GSF 1200 Bandit nie spełniał normy Euro 3, dlatego wyparła go nowocześniejsza, bardziej przyjazna dla środowiska jednostka chłodzona cieczą, do tego zasilana wtryskiem paliwa (a nie gaźnikowym układem zasilania, jak w poprzedniku).
Suzuki GSF 1250 Bandit zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1254 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, cyfrowy zapłon tranzystorowy i elektryczny rozrusznik. Serce Suzuki generuje moc maksymalną 96 KM i maksymalny moment obrotowy 108 Nm, co przy niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model GSF 1250 Bandit waży 225 kilogramów - gwarantuje bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Niska masa, dopracowana konstrukcja i wtrysk paliwa - oto główni “winowajcy” niskiego zużycia paliwa w GSF 1250 Bandit. Średnie spalanie na poziomie 5,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów użytkownicy mogą cieszyć się zasięgiem prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort i bezpieczeństwo w podróży zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny tarczowy układ hamulcowy, który wyposażono w system przeciwblokujący ABS. Dzięki niemu nawet w trudnych warunkach pogodowych i drogowych wydajność układu zaspokoi wszystkie potrzeby użytkowników.