Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 678
-10%
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
(5)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-15%
19,98 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 133 Suzuki GR GS GSF GSX - HF133
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-10%
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
-10%
35,01 zł
38,90 zł
Najniższa cena: 38,90 zł
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC
(2)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-10%
34,65 zł
38,50 zł
Najniższa cena: 38,50 zł
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15
(5)
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX 400
- Suzuki GSX 400 E 1980
- Suzuki GSX 400 E 1981
- Suzuki GSX 400 E 1982
- Suzuki GSX 400 L 1980
- Suzuki GSX 400 L 1981
- Suzuki GSX 400 S 1983
- Suzuki GSX 400 S 1984
- Suzuki GSX 400 S 1985
- Suzuki GSX 400 S 1986
- Suzuki GSX 400 S 1987
- Suzuki GSX 400 S 1980
- Suzuki GSX 400 S 1981
- Suzuki GSX 400 E 1984
- Suzuki GSX 400 L 1982
- Suzuki GSX 400 L 1983
- Suzuki GSX 400 E 1983
- Suzuki GSX 400 E 1985
- Suzuki GSX 400 E 1986
- Suzuki GSX 400 E 1987
- Suzuki GSX 400 S 1982
- Suzuki GSX 400 F 1988
- Suzuki GSX 400 F 1989
- Suzuki GSX 400 FW 1984
- Suzuki GSX 400 FW 1983
- Suzuki GSX 400 Impulse SE 2008
- Suzuki GSX 400 Impulse 2008
- Suzuki GSX 400 Impulse 2007
- Suzuki GSX 400 Impulse 2006
- Suzuki GSX 400 Impulse 2005
- Suzuki GSX 400 Impulse 2004
- Suzuki GSX 400 Impulse 2002
- Suzuki GSX 400 Impulse 2001
- Suzuki GSX 400 Impulse 2000
- Suzuki GSX 400 Impulse 2003
- Suzuki GSX 400 Impulse 1999
- Suzuki GSX 400 Impulse 1998
- Suzuki GSX 400 Impulse 1997
- Suzuki GSX 400 Impulse 1996
- Suzuki GSX 400 Impulse 1995
- Suzuki GSX 400 Impulse 1994
- Suzuki GSX 400 Inazuma 1997
- Suzuki GSX 400 Inazuma 1998
- Suzuki GSX 400 Inazuma 1999
- Suzuki GSX 400 Inazuma 2000
- Suzuki GSX 400 Inazuma 2001
- Suzuki GSX 400 Inazuma 2002
- Suzuki GSX 400 S Katana 1993
- Suzuki GSX 400 S Katana 1992
Suzuki GSX 400
Suzuki GSX 400 to motocykl klasy naked, który w 1980 roku wraz z modelem GSX 250 zapoczątkował serię GSX. Gama GSX wywodzi się z serii GS, lecz pod kątem konstrukcji (szczególnie silnika) niewiele ma wspólnego ze swoimi poprzednikami. Pierwsza generacja Suzuki GSX 400 pozostała w sprzedaży przez 7 lat, a po bardzo długiej przerwie - w 2018 roku - powróciła na rynek w zupełnie nowej, współczesnej formie.
Suzuki GSX 400 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 398 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał - jako jeden z pierwszych małolitrażowych motocykli Suzuki - rozrząd DOHC, czyli cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu. Na pokładzie GSX 400 nie zabrakło również gaźnikowego układu zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 34 mm, model BS34SS), zapłonu tranzystorowego i elektrycznego rozrusznika. Niepozorne serce Suzuki generuje moc maksymalną 44 KM i maksymalny moment obrotowy 36 Nm, które przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, GSX 400 waży tylko 175 kilogramów - gwarantuje naprawdę dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 160 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Niewielka pojemność silnika, niska masa i markowy układ zasilania zapewniły idealne warunki dla niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 4 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16 litrów zapewnia 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Suzuki GSX 400 jest rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy wykonano ze stali. O komfort podróżowania dbają: widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym i dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego. Nad bezpieczeństwem podróżujących czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który przy tych osiągach i masie zapewnia odpowiednią skuteczność.