Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1199
-20%
159,02 zł
198,78 zł
Najniższa cena: 198,78 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 132 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-132
(19)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-20%
77,54 zł
96,92 zł
Najniższa cena: 96,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 118 otwarty z zapinką - DID428D-118
(13)
-10%
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RM 80
- Suzuki RM 80 1983
- Suzuki RM 80 1984
- Suzuki RM 80 1985
- Suzuki RM 80 1977
- Suzuki RM 80 1978
- Suzuki RM 80 1979
- Suzuki RM 80 1981
- Suzuki RM 80 1982
- Suzuki RM 80 H 1983
- Suzuki RM 80 H 1984
- Suzuki RM 80 H 1985
- Suzuki RM 80 1986
- Suzuki RM 80 1987
- Suzuki RM 80 1988
- Suzuki RM 80 1989
- Suzuki RM 80 1990
- Suzuki RM 80 1991
- Suzuki RM 80 1992
- Suzuki RM 80 1993
- Suzuki RM 80 1994
- Suzuki RM 80 1995
- Suzuki RM 80 1996
- Suzuki RM 80 2000
- Suzuki RM 80 2001
- Suzuki RM 80 1980
- Suzuki RM 80 1997
- Suzuki RM 80 1998
- Suzuki RM 80 1999
- Suzuki RM 80 H 1986
Suzuki RM 80
Suzuki RM 80 to małolitrażowy motocykl klasy cross produkowany przez japoński koncern w latach 1978-1998. Niska masa, duża moc, wytrzymała konstrukcja i dopracowane podwozie - oto cechy jednośladu idealnego do nauki jazdy w terenie i na torze motocrossowym.
Suzuki RM 80 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 83 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 14,2 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, co przy masie 64 kilogramów (na mokro, ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem) zapewnia drastyczne przyspieszenie i prędkość maksymalną 105 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Na pokładzie Suzuki RM 80 nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania, rozrusznika nożnego (kickstarter) i zapłonu iskrownikowego.
Szkieletem Suzuki RM 80 jest rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony - oba elementy zostały wykonane ze stali. Osadzono na nich zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z niską masą motocykla. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, zaś tylne - dwa amortyzatory olejowe wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników do 1986 roku czuwały dwa hamulce bębnowe (mechaniczne), a od 1987 roku dwie wentylowane tarcze hamulcowe z jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi (hydraulicznymi). Suzuki RM 80 porusza się na szprychowych felgach o rozmiarze 16. i 14. cali (rocznik 1978) lub 17. i 14. cali (pozostałe roczniki).