Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 678
-10%
21,85 zł
24,28 zł
Najniższa cena: 24,28 zł
Zębatka przód JT JTF1550.14, 14z rozmiar 428 - JTF1550.14
(4)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha DT 80
- Yamaha DT 80 LC II 1986
- Yamaha DT 80 LC II 1988
- Yamaha DT 80 LC II 1989
- Yamaha DT 80 LC II 1991
- Yamaha DT 80 LC II 1993
- Yamaha DT 80 LC II 1994
- Yamaha DT 80 LC II 1995
- Yamaha DT 80 LC II 1996
- Yamaha DT 80 LC II 1997
- Yamaha DT 80 MX 1983
- Yamaha DT 80 MX 1984
- Yamaha DT 80 MXS 1984
- Yamaha DT 80 MXS 1985
- Yamaha DT 80 LC I 1983
- Yamaha DT 80 LC I 1984
- Yamaha DT 80 LC II 1985
- Yamaha DT 80 LC II 1987
- Yamaha DT 80 LC II 1990
- Yamaha DT 80 LC II 1992
- Yamaha DT 80 MX 1981
- Yamaha DT 80 MX 1982
- Yamaha DT 80 MXS 1983
- Yamaha DT 80 MXS 1986
- Yamaha DT 80 1987
- Yamaha DT 80 1981
- Yamaha DT 80 1982
- Yamaha DT 80 1985
- Yamaha DT 80 1986
- Yamaha DT 80 1988
- Yamaha DT 80 1989
- Yamaha DT 80 1990
- Yamaha DT 80 1991
- Yamaha DT 80 1992
- Yamaha DT 80 1984
- Yamaha DT 80 1983
Inne modele
- Yamaha DT 400
- Yamaha DT 50
- Yamaha DT 175
- Yamaha DT 200
- Yamaha DT 100
- Yamaha DT 250
- Yamaha DT 125
- Yamaha DT 360
- Yamaha DT-3 250
- Yamaha DT-2 250
- Yamaha DT-1 250
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
Yamaha DT 80
Yamaha DT 80 to małolitrażowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern Yamaha Motor Company w latach 1983-1996. Dzięki wytrzymałej konstrukcji, fenomenalnym właściwościom terenowym i mocnemu silnikowi zdobył dużą popularność na całym świecie - zarówno wśród nastoletnich motocyklistów, jak i osób starszych, które rozpoczynały swoją przygodę z jednośladami. Yamaha DT 80 była produkowana w wersjach MX, LC i LC II.
Yamaha DT 80 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 79 ccm. W zależności od roku produkcji i wersji, model DT 80 posiadał silnik dwusuwowy chłodzony powietrzem (wersja MX) lub cieczą (wersje LC i LC II). Niezależnie od wariantu niewielka pojemność generowała wielkie osiągi - oczywiście jak na tę klasę motocykla. W wersji LC II (produkowanej w latach 1985-1996) niepozorny singiel wytwarzał moc maksymalną 10 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, co przy masie własnej na poziomie 110 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) gwarantowało bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 100 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami dwusuwu nabywca był zmuszony do demontażu blokad fabrycznych. Na pokładzie Yamahy DT 80 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (w wersji MX marki Teikei), manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach (w MX 5-stopniową) oraz klasyczny łańcuch napędowy firmy DID. Czy serce modelu DT 80 ma jakieś wady? Dla niektórych użytkowników największą z nich było zużycie paliwa. Te - w zależności od stylu jazdy i pokonywanego terenu - mogło wynieść nawet 8 litrów na każde 100 kilometrów!
Yamaha DT 80 to nie tylko mocny silnik, ale również dopracowane podwozie zapewniające sprawność w terenie, wygodę jazdy i bezpieczeństwo na drodze. W latach 1983-1985 na pokładzie tego małego enduro znajdowały się jedynie mechaniczne hamulce bębnowe o średnicy 130 mm. W modelu przewidzianym na 1986 rok producent zdecydował się na zamontowanie tarczy hamulcowej z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym z przodu motocykla, co znacząco skróciło drogę hamowania i zwiększyło bezpieczeństwo użytkowników.