Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
143,10 zł
159,00 zł
Najniższa cena: 159,00 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH
71,16 zł
74,90 zł
Najniższa cena: 74,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XP 500 T-Max
- Yamaha XP 500 SV Tmax 2011
- Yamaha XP 500 A Tmax Tech Max ABS 2011
- Yamaha XP 500 Tmax 2001
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2005
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2006
- Yamaha XP 500 SV Tmax ABS 2011
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2011
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2007
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2008
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2010
- Yamaha XP 500 A Tmax White Max ABS 2010
- Yamaha XP 500 Tmax 2002
- Yamaha XP 500 Tmax 2003
- Yamaha XP 500 Tmax 2004
- Yamaha XP 500 Tmax 2005
- Yamaha XP 500 Tmax 2006
- Yamaha XP 500 Tmax Black Max 2006
- Yamaha XP 500 Tmax 2007
- Yamaha XP 500 Tmax Black Max 2007
- Yamaha XP 500 Tmax 2008
- Yamaha XP 500 Tmax 2009
- Yamaha XP 500 Tmax 2010
- Yamaha XP 500 Tmax Black Max 2010
- Yamaha XP 500 Tmax 2011
- Yamaha XP 500 A Tmax ABS 2009
- Yamaha XP 500 A T-Max ABS 2004
Yamaha XP 500 T-Max
Yamaha T-Max 500 to jeden z największych bestseller'ów w ponad 130 letniej historii japońskiej firmy. Elegancka stylistyka ze sportowym zacięciem, mocna jednostka napędowa, ponadprzeciętna jakość wykonania oraz wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy- oto główne powody, dzięki którym T-Max odniósł duży sukces na ogólnoświatowym rynku motocyklowym.
Największą zaletą T-Max'a jest podwozie dopracowane nawet w najmniejszym detalu, które czerpie garściami z innych jednośladów Yamahy. Zastosowano w nim podzespoły i rozwiązania konstrukcyjne z takich hitów, jak FZ6 Fazer. To właśnie z tego modelu pochodzi efektywny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas jazdy przy złej pogodzie lub na drogach o nawierzchni, która najlepsze czasy ma już dawno za sobą. Na przedniej osi zamontowano dwie wentylowane tarcze o dużej, bo 267-mm średnicy i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, na tylnej zaś, pojedynczą tarczę o tych samych wymiarach i zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw zapewnia krótką drogę hamowania i dobre wyczucie, przy okazji całkowicie radząc sobie z niemałą masą skutera. Amortyzację przedniego koła powierzono widelcowi teleskopowemu o bardzo dobrym tłumieniu nierówności, a tylnego, centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock opartej na wahaczu wleczonym. Ażurowe koła o rozmiarze 15 cali zapewniają dobrą zwrotność, co wraz z oponami o dużej szerokości zapewnia stabilne prowadzenie na każdej nawierzchni.
W budowie ramy dostrzeżemy rozwiązanie, które nie jest powszechnie stosowane w tej kategorii jednośladów. W T-Max'ie roli wahacza nie pełni, tak jak w innych skuterach, sama jednostka napędowa, a tradycyjny wahacz znany z konstrukcji motocyklowych . Napęd końcowy realizowany jest za pośrednictwem łańcucha ukrytego w obudowie, zaś jednostka napędowa umieszczona jest centralnie. Takie rozwiązanie optycznie odchudza tył pojazdu, zmniejsza masę nieresorowaną tylnego koła i zapewnia lepszy rozkład mas, przyczyniając się do lepszego prowadzenia w zakrętach.
Do napędu T-Max'a użyto dwucylindrowego silnika o pojemności 499 cm³. Chłodzona cieczą jednostka napędowa posiada ośmiozaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu, co gwarantuje wysoką kulturę pracy. Dzięki zasilaniu elektronicznym wtryskiem paliwa uzyskano doskonałą reakcję na ruch manetki gazu i niskie zużycie paliwa. Na zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów zasięg zautomatyzowanego krążownika wynosi aż 300 kilometrów na jednym tankowaniu, co, biorąc pod uwagę masę własną 225 kilogramów, jest w pełni zadowalającym wynikiem. Moc maksymalna 43,5 KM i maksymalny moment obrotowy 45 Nm pozwalają na bardzo dynamiczną jazdę i osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 170 km/h. Przeniesienie napędu automatyczną przekładnią bezstopniową V-Belt odbywa się w bardzo płynny sposób, jednocześnie gwarantując maksymalne wyciszenie pracy tego układu.
Yamaha T-Max 500 to idealna propozycja dla wszystkich, co poszukują wygodnego środka transportu w mieście i poza nim. Doskonałe właściwości jezdne, bogate wyposażenie i osiągi znane z motocykli z tej samej klasy pojemnościowej przez wiele lat zapewniały T-Max'owi pozycję lidera w swoim segmencie. Patrząc na popularność tego modelu, mimo, że już od dobrych paru lat w ofercie japońskiego koncernu widnieje jego następca, T-Max z całą pewnością jeszcze przez długi czas będzie nieodłącznym elementem krajobrazu dróg na całym świecie.