check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XV 750 Virago

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 766
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha  - HF145 -15%

14,96 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145

stars    (10)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Świeca zapłonowa NGK BPR7ES - BPR7ES -10%

14,13 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR7ES - BPR7ES

stars    (6)
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Klosz kierunkowskazu biały 1szt - 91032
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Nakładka kierunkowskazu grill Yamaha - 91048
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Kierunkowskaz Yamaha - 76739

116,19 zł

Kierunkowskaz Yamaha - 76739

stars    (12)
Uszczelka pokrywy zaworów Athena -10%

15,97 zł

17,74 zł

Najniższa cena: 17,74 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

39,62 zł

Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso W22EPRU - BPR7ES - W22EPRU
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

stars    (3)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002 -10%

10,26 zł

11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002

stars    (1)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Klosz kierunkowskazu przód/tył Yamaha JMP
Fajka zapłonowa NGK XB05F - 8062 -10%

21,15 zł

23,50 zł

Najniższa cena: 23,50 zł

Fajka zapłonowa NGK XB05F - 8062

stars    (3)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 38x50x8/9,5 - FSD-039R -5%

75,91 zł

79,90 zł

Najniższa cena: 79,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 38x50x8/9,5 - FSD-039R

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088

stars    (3)
Obejma wydechu chromowana 43 mm
Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX irydowa - BPR7EIX -10%

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR7EIX irydowa - BPR7EIX

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena -10%

14,27 zł

15,85 zł

Najniższa cena: 15,85 zł

Uszczelka napinacza łańcuszka rozrządu Athena

Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Filtr oleju Ison 145 HF145 - ISON 145
Filtr powietrza MotoFiltro MF9216 Yamaha - MF9216
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x8/9,5 - P40FORK455043 -10%

23,04 zł

25,60 zł

Najniższa cena: 25,60 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x8/9,5 - P40FORK455043

stars    (3)
Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901 -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901

stars    (3)
Obejma wydechu chromowana 49 mm
Filtr oleju MIW Meiwa Y4001 HF145 - Y4001
Szyba motocyklowa duża chopper Puig Daytona III - 1984W
Klocki hamulcowe EBC FA 179 (2 szt.) - FA179 -10%

109,24 zł

121,38 zł

Najniższa cena: 121,38 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 179 (2 szt.) - FA179

stars    (3)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 750 Virago

  • Yamaha XV 750 Virago 1992
  • Yamaha XV 750 SP Virago 1996
  • Yamaha XV 750 Virago koła odlewane 1993
  • Yamaha XV 750 Virago koła odlewane 1994
  • Yamaha XV 750 Virago koła szprychowe 1997
  • Yamaha XV 750 Virago koła szprychowe 1994
  • Yamaha XV 750 Virago koła szprychowe 1995
  • Yamaha XV 750 Virago 1996

Inne modele

Yamaha XV 750 Virago

Części motocyklowe

Yamaha XV 750 to pierwszy motocykl wyprodukowany w Kraju Kwitnącej Wiśni, którego z czystym sumieniem można nazwać prawdziwym chopper'em. Już od wczesnych lat 70' japońscy konstruktorzy inspirowali się jednośladami ze Stanów Zjednoczonych i tworzyli tzw. soft chopper'y, aczkolwiek brak "widlastej dwójki" pod zbiornikiem paliwa nie pozwalał im bezpośrednio konkurować z taką legendą, jak Harley-Davidson. Co prawda, montowane w nich jednostki napędowe w układzie rzędowym (od 2 do 4 cylindrów) zapewniały większą wytrzymałość i dużo lepsze osiągi, jednakże bez charakterystycznego bulgotu silnika V2 nie dawały ówczesnemu klientowi tego, czego tak naprawdę pragnął. Zaprezentowany na targach IFMA w 1980 roku model XV 750 był zdecydowanie przełomowym motocyklem, który zagwarantował Yamasze miejsce w świadomości miłośników amerykańskiej motoryzacji i rozpoczął ekspansję japońskich chopper'ów na cały świat, odbierając tym samym Harley'owi utrzymywany od dekad monopol na tym rynku.

Model XV 750 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 749 cm³. Chłodzony powietrzem czterosuw z dwuzaworowymi głowicami i pojedynczymi wałkami rozrządu otrzymał gaźnikowy układ zasilania marki Mikuni (pierwsze roczniki posiadały gaźniki Hitachi, aczkolwiek przez dużą awaryjność i konieczność częstej regulacji zostały wymienione), dzięki któremu reakcja na ruch manetki gazu była zdecydowana, a zużycie paliwa, jak na tamte czasy, utrzymywało się na niezłym poziomie. Średnie spalanie oscylowało w granicach 5,5-6 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów gwarantowało około 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Przy tak satysfakcjonujących osiągach był to naprawdę dobry wynik. Moc maksymalna 50 KM (egzemplarze wysyłane na rynek amerykański miały 12 KM więcej) i maksymalny moment obrotowy 58 Nm dobrze radziły sobie z masą motocykla, która wraz ze wszystkimi płynami przekraczała 225 kilogramów. Dynamiczne przyspieszenia (od 0 do 100 km/h w 5,6 sekundy) i prędkość maksymalna ponad 160 km/h dawały duże pole do popisu zarówno w dalekiej trasie, jak i podczas przemieszczania się po zakorkowanym mieście. Na tylne koło osiągi trafiały za pośrednictwem mokrego, wielotarczowego sprzęgła oraz manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach. Za napęd końcowy odpowiedzialny był wał kardana, co zapewniało użytkownikom dużą żywotność tego mechanizmu i pozwalało cieszyć się bezobsługowym działaniem oraz mniej problematycznymi i kosztownymi serwisami (w porównaniu do tradycyjnego łańcucha napędowego).

Trzonem podwozia modelu XV 750 Virago jest solidna rama typu Monocoque o otwartej budowie, której konstrukcja składa się głównie z blachy tłoczonej o dużej grubości. Amortyzację 19- i 16-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o skoku 150 mm i centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Cantilever o skoku 100 mm. Miękkie zestrojenie zawieszenia pozytywnie wpływa na komfort podróżowania na długich dystansach, aczkolwiek umieszczenie amortyzatora za tylnym cylindrem często prowadzi do jego przegrzania, a w efekcie do pogorszenia jakości tłumienia. Sprawia to, że podczas solidnego obciążenia motocykla pasażerem i turystycznym ekwipunkiem ma on silną tendencję do "dobijania", co na drogach o naprawdę kiepskiej jakości będzie zakłócało przyjemność z pokonywanej trasy. Wyhamowaniem nie tak lekkiego pojazdu zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który dobre radzi sobie z możliwościami jednostki napędowej. Przy przedniej osi znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i jednotłoczkowe, pływające zaciski hamulcowe, zaś z tyłu zamontowano tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 180 mm, który mimo przestarzałej konstrukcji spełnia swoje zadania.

Yamaha XV 750 Virago to doskonała propozycja dla osób, które chciałyby nabyć motocykl łączący w sobie dwa światy: japońską wytrzymałość i amerykański styl. Dopracowana konstrukcja, przyzwoite osiągi i fenomenalne właściwości jezdne okraszone chromowaną galanterią i bulgotem prawdziwego V2 z pewnością będą przynosić radość i satysfakcję z każdego przejechanego kilometra przez wiele sezonów. Niestety, tak jak każdy motocykl sprzed prawie 40 lat, tak i Yamaha ma swoje wady. Notoryczne problemy z elektrycznym rozrusznikiem, zbyt miękkie zawieszenie i słabe hamulce w egzemplarzach z pierwszych lat oraz niekomfortowe siedzisko pasażera w ostatnich rocznikach to cechy, które przylgnęły do wersji Virago i Special na dobre. Jednakże, przy tak długiej liście zalet nigdy nie miały one wpływu na doskonałą sprzedaż i uwielbienie wśród miłośników chopper'ów, dzięki czemu w dzisiejszych czasach na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy w bardzo atrakcyjnych cenach.