Posiadamy Części motocyklowe do Aiyumo Young 50
- Aiyumo Young 50 4T 2010
- Aiyumo Young 50 2T 2010
- Aiyumo Young 50 4T 2009
- Aiyumo Young 50 2T 2009
- Aiyumo Young 50 4T 2011
- Aiyumo Young 50 4T 2012
- Aiyumo Young 50 4T 2013
- Aiyumo Young 50 4T 2014
- Aiyumo Young 50 4T 2015
- Aiyumo Young 50 4T 2016
Aiyumo Young 50
Aiyumo Young 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez chiński koncern od 2004 roku. Sprzedaż modelu odbywała się głównie na rynku docelowym, jakim była Hiszpania, ale pojedyncze sztuk można było znaleźć również w innych krajach. Atrakcyjna stylistyka, sprawdzone rozwiązania, kilka wersji kolorystycznych i niska cena - oto cechy modelu Young 50, dzięki którym znalazł wielu nabywców wśród początkujących motocyklistów z Hiszpanii i nie tylko.
Aiyumo Young 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) oraz rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu). Serce modelu Young 50 generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi w skuterze o masie własnej 90 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewniają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 80 km/h - pod warunkiem, że nabywca zdemontuje blokady fabryczne ograniczające v-max do przepisowych 45 km/h. Niska masa pojazdu i nie wysilona jednostka napędowa zaowocowały atrakcyjnym zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 2,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów użytkownicy pokonają 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Aiyumo Young 50 jest rama stalowa, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Przy przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś przy tylnym - dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Aiyumo Young 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.