Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 196
-10%
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
(31)
-10%
63,91 zł
71,01 zł
Najniższa cena: 71,01 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 194 (2 szt.) - FA194
(6)
-20%
123,12 zł
153,90 zł
Najniższa cena: 153,90 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 132 otwarty z zapinką - DID428HD-132
(19)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-20%
319,84 zł
399,80 zł
Najniższa cena: 399,80 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 428 VX 132 X-Ring otwarty z zapinką - DID428VX-132
(7)
-20%
202,39 zł
252,99 zł
Najniższa cena: 252,99 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 132 otwarty z zapinką - DID428NZ-132
(4)
-10%
269,00 zł
298,89 zł
Najniższa cena: 298,89 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 5 Ah Yuasa YTX5L-BS
(109)
-10%
103,25 zł
114,72 zł
Najniższa cena: 114,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 194 HH (2 szt.) - FA194HH
(6)
-10%
229,06 zł
254,51 zł
Najniższa cena: 254,51 zł
Łańcuch napędowy JT 428X1R/132 ogniw - JTC428X1R132SL
(1)
-5%
100,23 zł
105,50 zł
Najniższa cena: 105,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 818 SI (2 szt.) - MCB818SI
Posiadamy Części motocyklowe do AJP PR4 125
- AJP PR4 125 Enduro 2011
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2011
- AJP PR4 125 Supermoto 2011
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2011
- AJP PR4 125 Enduro 2012
- AJP PR4 125 Supermoto 2012
- AJP PR4 125 Enduro 2007
- AJP PR4 125 Supermoto 2007
- AJP PR4 125 Enduro 2008
- AJP PR4 125 Supermoto 2008
- AJP PR4 125 Enduro 2009
- AJP PR4 125 Supermoto 2009
- AJP PR4 125 Supermoto Cup 2009
- AJP PR4 125 Supermoto 2010
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2010
- AJP PR4 125 Enduro 2010
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2010
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2017
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2017
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2018
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2018
- AJP PR4 125 Enduro Pro Special Edition 2013
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2013
- AJP PR4 125 Trial 2013
- AJP PR4 125 Enduro 2013
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2013
- AJP PR4 125 Supermoto 2013
- AJP PR4 125 Enduro 2016
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2016
- AJP PR4 125 Supermoto 2016
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2016
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2012
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2012
- AJP PR4 125 Enduro 2014
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2014
- AJP PR4 125 Supermoto 2014
- AJP PR4 125 Trial 2014
- AJP PR4 125 Enduro 2015
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2015
- AJP PR4 125 Supermoto 2015
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2019
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2019
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2020
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2020
- AJP PR4 125 Enduro 2000
- AJP PR4 125 Enduro 2001
- AJP PR4 125 Enduro 2002
- AJP PR4 125 Enduro 2003
- AJP PR4 125 Enduro 2004
- AJP PR4 125 Enduro 2005
- AJP PR4 125 Enduro 2006
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2009
- AJP PR4 125 Enduro Pro 2021
- AJP PR4 125 Supermoto 2000
- AJP PR4 125 Supermoto 2001
- AJP PR4 125 Supermoto 2002
- AJP PR4 125 Supermoto 2003
- AJP PR4 125 Supermoto 2004
- AJP PR4 125 Supermoto 2005
- AJP PR4 125 Supermoto 2006
- AJP PR4 125 Supermoto 2017
- AJP PR4 125 Supermoto 2018
- AJP PR4 125 Supermoto Pro 2021
- AJP PR4 125 Trail 2015
- AJP PR4 125 Trail 2014
- AJP PR4 125 Trail 2013
Inne modele
AJP PR4 125
AJP PR4 125 to motocykl klasy enduro/supermoto (wersje różnią się wyłącznie zastosowanymi oponami i felgami) z najpopularniejszej klasy pojemnościowej, produkowany przez portugalską manufakturę od 2014 roku. Model PR4 125 posiada wszystko, co pozwoli młodym motocyklistom zwiększać swoje umiejętności w jeździe terenowej i po asfalcie. Mocny silnik, dopracowane podwozie z zawieszeniem z wysokiej półki i lekka konstrukcja, pozwalająca na precyzyjne prowadzenie i szybką zmianę kierunku jazdy - to wszystko dostępne już na prawo jazdy kategorii A1.
AJP PR4 125 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania marki Walbro (średnica gardzieli - 30 mm), dwa rozruszniki (elektryczny i kickstarter), nowoczesny układ wydechowy zgodny z normą emisji spalin Euro 4 i cyfrowy zapłon CDI. Serce modelu PR4 125 generuje moc maksymalną 12,5 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 8,5 Nm przy 8000 obr./min. Jak widać jednostka AJP nie wyciska wszystkiego z regulacji prawa jazdy kategorii A1, jednak takie osiągi przy masie zaledwie 105 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwalają bardzo dynamicznie przyspieszać i umożliwiają jazdę z prędkością 125 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Czterosuw cechuje się niskim zużyciem paliwa na poziomie 3 l/100 kilometrów, tak więc zamontowany na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 7 litrów zapewni użytkownikom zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja AJP PR4 125 opiera się na ramie kołyskowej i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba elementy wykonano z lekkich stopów aluminium i to właśnie głównie dzięki nim masa własna motocykla wynosi zaledwie 105 kilogramów. Z przodu zastosowano w pełni regulowany widelec teleskopowy typu upside-down renomowanej firmy Marzocchi (średnica lag - 40 mm, skok - 260 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 260 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy progresywny amortyzator centralny marki ZF Sachs (również w pełni regulowany, skok - 300 mm) i 220 mm tarczę hamulcową z zaciskiem 1-tłoczkowym. AJP PR4 125 w wersji Enduro porusza się na felgach o średnicy 21 i 18 cali (przód/tył), a w wersji Supermoto na felgach 17 calowych. Pierwszy wariant otrzymał terenowe opony o agresywnym bieżniku o rozmiarach 90/90-21 i 120/90-18 (przód/tył), zaś drugi - 100/80-17 i 130/70-17 (przód/tył).