Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 105
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
407,85 zł
453,17 zł
Najniższa cena: 453,17 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 6 Ah Yuasa YTZ7S
(3)
-5%
100,23 zł
105,50 zł
Najniższa cena: 105,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 818 SI (2 szt.) - MCB818SI
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
879,00 zł
Pompa sprzęgła Magura 167 tłoczek 9,5mm dźwignia 146mm olej mineralny - 2700183
Posiadamy Części motocyklowe do AJP PR5 250
- AJP PR5 250 Enduro 2010
- AJP PR5 250 Supermoto 2010
- AJP PR5 250 Enduro 2012
- AJP PR5 250 Supermoto 2012
- AJP PR5 250 Enduro 2009
- AJP PR5 250 Enduro 2017
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2017
- AJP PR5 250 Supermoto 2017
- AJP PR5 250 Supermoto Pro 2017
- AJP PR5 250 Enduro 2018
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2018
- AJP PR5 250 Supermoto 2018
- AJP PR5 250 Enduro 2013
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2013
- AJP PR5 250 Trial 2013
- AJP PR5 250 Supermoto 2013
- AJP PR5 250 Enduro 2014
- AJP PR5 250 Enduro 2015
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2015
- AJP PR5 250 Supermoto Pro 2016
- AJP PR5 250 i Enduro 2016
- AJP PR5 250 i Enduro Extreme 2016
- AJP PR5 250 i Supermoto 2016
- AJP PR5 250 i Enduro 2011
- AJP PR5 250 i Supermoto 2011
- AJP PR5 250 i Supermoto 2012
- AJP PR5 250 i Enduro Extreme 2014
- AJP PR5 250 i Supermoto 2014
- AJP PR5 250 i Trial 2014
- AJP PR5 250 i Supermoto 2015
- AJP PR5 250 i Trial 2015
- AJP PR5 250 i Enduro 2019
- AJP PR5 250 i Enduro Extreme 2019
- AJP PR5 250 i Supermoto 2019
- AJP PR5 250 i Enduro 2020
- AJP PR5 250 i Enduro Extreme 2020
- AJP PR5 250 i Supermoto 2020
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2012
- AJP PR5 250 Supermoto 2015
- AJP PR5 250 Supermoto 2014
- AJP PR5 250 Supermoto 2011
- AJP PR5 250 Supermoto 2020
- AJP PR5 250 Supermoto 2019
- AJP PR5 250 Supermoto 2016
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2016
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2019
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2020
- AJP PR5 250 Enduro Extreme 2014
- AJP PR5 250 Enduro 2016
- AJP PR5 250 Enduro 2019
- AJP PR5 250 Enduro 2020
- AJP PR5 250 Enduro 2011
AJP PR5 250
AJP PR5 250 to małolitrażowy motocykl produkowany w czterech wersjach (enduro, trial, supermoto i enduro extreme) w latach 2009-2012. Lekka konstrukcja (w wersji enduro extreme tylko 111 kilogramów!), mocna jednostka napędowa i wyposażenie z najwyższej półki (wtrysk Delphi i zawieszenie Marzocchi/ZF Sachs) - to tylko kilka pozycji z długiej listy zalet modelu PR5 250.
AJP PR5 250 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej marki Delphi, rozrusznik elektryczny i zapłon cyfrowy. Serce modelu PR5 250 generuje moc maksymalną 27,5 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 23 Nm przy 7000 obr./min, co pozwala na dynamiczne przyspieszenie na każdej nawierzchni i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 130 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie AJP PR5 250 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności zaledwie 7,6 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 4 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg niecałych 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja AJP PR5 250 opiera się na ramie złożonej z dwóch elementów (“kołyska” z rur stalowych i “grzbiet” z aluminium) i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. W zależności od wersji w modelu PR5 znajdziemy przednie zawieszenie firmy Marzocchi (enduro, trial i enduro extreme) lub ZF Sachs (supermoto). Z tyłu zamontowano progresywny, w pełni regulowany amortyzator monoshock od ZF Sachs (skok tylnego zawieszenia: w wersji Trial 279 mm, w pozostałych 300 mm). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 260 i 220 mm (przód/tył) oraz 1- lub 2-tłoczkowe zaciski hamulcowe. AJP PR5 250 porusza się na szprychowych felgach, które obuto w opony terenowe (w wersjach trial, enduro i enduro extreme) lub szosowe (supermoto).