Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
26,01 zł
28,90 zł
Najniższa cena: 28,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050
26,55 zł
29,50 zł
Najniższa cena: 29,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11/12,5 - P40FORK455037
15,39 zł
17,10 zł
Najniższa cena: 17,10 zł
Filtr powietrza gąbkowy Athena Aprilia - S410010200009
42,12 zł
46,80 zł
Najniższa cena: 46,80 zł
Komplet kapturków przeciwpyłowych Athena 40x52,5x4,6/14 - P40FORK455189
23,04 zł
25,60 zł
Najniższa cena: 25,60 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x8/9,5 - P40FORK455043
20,74 zł
Automat stopu przód Piaggio
126,04 zł
157,55 zł
Najniższa cena: 157,55 zł
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
21,15 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Łożysko sworznia tłokowego Athena 15x19x19.5 - MNB150190195
10,89 zł
12,10 zł
Najniższa cena: 12,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 53x77,5x2 - S410010012003
12,47 zł
13,86 zł
Najniższa cena: 13,86 zł
Uszczelka pod głowicę Athena O-Ring 2x64 mm - M752006400094
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia AF1 125
- Aprilia AF1 125 Futura 1991
- Aprilia AF1 125 Sport Pro 1993
- Aprilia AF1 125 Sintesi 1988
- Aprilia AF1 125 Sintesi Replica 1989
- Aprilia AF1 125 Sport Pro 1992
- Aprilia AF1 125 Futura 1990
- Aprilia AF1 125 Europa 1990
- Aprilia AF1 125 Replica 1990
- Aprilia AF1 125 Sintesi 1990
- Aprilia AF1 125 Europa 1991
- Aprilia AF1 125 Europa 1992
- Aprilia AF1 125 Futura 1992
- Aprilia AF1 125 Europa 1993
- Aprilia AF1 125 Europa 1994
- Aprilia AF1 125 Sintesi 1989
- Aprilia AF1 125 Replica 1989
- Aprilia AF1 125 Replica 1988
- Aprilia AF1 125 1990
- Aprilia AF1 125 A.E 1990
- Aprilia AF1 125 A.E 1991
- Aprilia AF1 125 Replica 1991
- Aprilia AF1 125 Sintesi 1991
- Aprilia AF1 125 SP 1991
- Aprilia AF1 125 Replica 1992
- Aprilia AF1 125 Extrema 1993
- Aprilia AF1 125 Futura 1993
- Aprilia AF1 125 Extrema 1994
- Aprilia AF1 125 1986
- Aprilia AF1 125 1987
- Aprilia AF1 125 1989
- Aprilia AF1 125 A.E 1989
- Aprilia AF1 125 Futura 1989
- Aprilia AF1 125 A.E 1988
- Aprilia AF1 125 Futura 1988
- Aprilia AF1 125 1988
Inne modele
- Aprilia AF1 50
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
- Aprilia Sonic 50
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia RST 1000
- Aprilia Red Rose 125
Aprilia AF1 125
Aprilia AF1 125 była jedną z najostrzejszych propozycji dla osób, które na przełomie lat 80' i 90' chciały sobie sprawić małolitrażowy motocykl sportowy. Wysilony silnik Rotax'a, dopracowane podwozie i ponadczasowa stylistyka, która nawet dziś, w dobie co raz to bardziej wymyślnych konstrukcji, nadal robi ogromne wrażenie. Co ciekawe, współcześnie model AF1 jest jednym z najtańszych jednośladów z rynku wtórnego, który będzie w stanie przedstawić najmłodszemu pokoleniu dzikość i nieokiełznanie ówcześnie produkowanych "125-tek".
Model AF1 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 cm³, której osiągi doskonale radzą sobie z niewielką masą motocykla (ze wszystkimi płynami Aprilia waży niespełna 140 kilogramów). Moc maksymalna 27 KM i maksymalny moment obrotowy 25 Nm gwarantuje dynamiczne przyspieszenie, nieprzewidywalną reakcję na ruch manetki gazu oraz prędkość maksymalną ponad 160 km/h. Chłodzony cieczą dwusuw został połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem, dzięki którym prowadzenie AF1 to nie tylko niezapomniane wrażenia, ale także lekka i intuicyjna eksploatacja. Wyżyłowany singiel ma również swoje ciemne strony. Duża częstotliwość serwisu i kosztowność niektórych podzespołów to jeszcze nic, gdy weźmiemy pod lupę zużycie paliwa. Średnie spalanie oscyluje w granicach 5,5-7 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy dzisiejszych standardach (nawet wśród dwusuwów) zdaje się być nie do zaakceptowania. Całe szczęście, że AF1 posiada pojemny, 15-litrowy zbiornik paliwa, który da możliwość pokonania około 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Podwozie modelu AF1 zostało stworzone do szybkiej jazdy i dynamicznego pokonywania zakrętów z dużą prędkością, choć w praktyce okazuje się, że równie dobrze radzi sobie w mieście podczas codziennej eksploatacji. Sztywno zestrojone zawieszenie i tarczowy układ hamulcowy zostały osadzone na sztywnej ramie grzbietowej, która podobnie jak jednostronny wahacz o asymetrycznej budowie, została wykonana z lekkich stopów aluminium. Amortyzacją kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem hydraulicznym. Wyhamowanie lekkiego pojazdu powierzono dwóm wentylowanym tarczom hamulcowym o średnicy 290 mm i 180 mm (przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowym zaciskom hydraulicznym (przód/tył). W połączeniu z ażurowymi felgami z lekkich stopów aluminium o niewielkiej masie taki zestaw zapewni precyzyjne prowadzenie i ogromną zwinność niezależnie od prędkości jazdy. 5-ramienne felgi skąpane w czarnym lakierze dodają również zadziornego charakteru, upodabniając AF1 do torowych maszyn z wyścigowego zespołu Aprili.
Aprilia AF1 125 to doskonała propozycja dla osób, które mimo młodego wieku chciałyby poczuć ducha dawnych lat. Co prawda, osiągi oferowane przez nieposkromionego Rotax'a nie wpisują się w obecne wymagania prawa jazdy kategorii A1, to nadal jest to maszyna godna uwagi nieco starszych motocyklistów, którzy posiadając A2 chętnie sprawdzą potencjał ponad 30-letniej jednostki.