Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Habana 50
- Aprilia Habana/Mojito 50 2004
- Aprilia Habana/Mojito 50 Custom 2004
- Aprilia Habana 50 1999
- Aprilia Habana 50 Custom 1999
- Aprilia Habana 50 2000
- Aprilia Habana 50 Custom 2000
- Aprilia Habana 50 2001
- Aprilia Habana 50 Custom 2001
- Aprilia Habana/Mojito 50 2002
- Aprilia Habana/Mojito 50 Custom 2002
- Aprilia Habana/Mojito 50 2003
- Aprilia Habana/Mojito 50 Custom 2003
- Aprilia Habana 50 Retro
- Aprilia Habana 50 1998
- Aprilia Habana 50 Retro 1999
- Aprilia Habana 50 Retro 2000
- Aprilia Habana 50 Retro 2001
- Aprilia Habana 50 2005
- Aprilia Habana 50 Custom 2005
- Aprilia Habana 50 2006
- Aprilia Habana 50 2007
- Aprilia Habana 50 2008
- Aprilia Habana 50 Retro 2002
Inne modele
- Aprilia Habana 150
- Aprilia Habana 125
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
- Aprilia Sonic 50
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia RST 1000
Aprilia Habana 50
Aprilia Habana 50 to skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, wyróżniający się na tle konkurencyjnych modeli oldschoolowym stylem. Szeroka chromowana kierownica, klasyczny przedni reflektor i kształt nadwozia nawiązujący do skuterów z dawnych lat.
Aprilia Habana 50 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, dzięki czemu mogą nią jeździć już nastoletni motocykliści posiadający prawo jazdy kategorii AM. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i elektryczny rozrusznik. Serce modelu Habana 50 generuje moc maksymalną 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co po demontażu blokad fabrycznych pozwala na jazdę z prędkością maksymalną ponad 80 km/h. Dynamiczny charakter dwusuwu gwarantuje właścicielom odpowiednie przyspieszenie, aby w mieście czuć się na równi z innymi uczestnikami ruchu. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która jest podatna na tuning mechaniczny. Na pokładzie Aprili Habana 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 7,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,5 l/100 kilometrów zapewnia on użytkownikom zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja modelu Habana 50 została oparta na stalowej ramie przestrzennej. Dla bezpieczeństwa i wygody użytkowników Włosi zastosowali miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 180 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, zaś z tyłu - tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 110 mm. Aprilia Habana 50 porusza się na aluminiowych felgach o ażurowej konstrukcji i średnicy 12 cali, które obuto w opony szosowe.