Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
83,26 zł
92,51 zł
Najniższa cena: 92,51 zł
Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena - 024844364487
26,55 zł
29,50 zł
Najniższa cena: 29,50 zł
Komplet uszczelniaczy wału korbowego Athena - P400130450001
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Rally 50
- Aprilia Rally 50 AC 1996
- Aprilia Rally 50 AC 1997
- Aprilia Rally 50 AC 2004
- Aprilia Rally 50 DD LC 1997
- Aprilia Rally 50 DD LC 1999
- Aprilia Rally 50 DT LC 1997
- Aprilia Rally 50 DT LC 1999
- Aprilia Rally 50 AC 1995
- Aprilia Rally 50 AC 1998
- Aprilia Rally 50 AC 1999
- Aprilia Rally 50 AC 2000
- Aprilia Rally 50 AC 2001
- Aprilia Rally 50 AC 2002
- Aprilia Rally 50 AC 2003
- Aprilia Rally 50 DD LC 1996
- Aprilia Rally 50 DD LC 1998
- Aprilia Rally 50 DT LC 1996
- Aprilia Rally 50 DT LC 1998
- Aprilia Rally 50 AC 1993
- Aprilia Rally 50 AC 1994
- Aprilia Rally 50 LC 1997
- Aprilia Rally 50 LC 1998
- Aprilia Rally 50 LC 1993
- Aprilia Rally 50 LC 1994
- Aprilia Rally 50 LC 1995
- Aprilia Rally 50 LC 1996
- Aprilia Rally 50 LC 1999
- Aprilia Rally 50 LC 2000
- Aprilia Rally 50 LC 2001
- Aprilia Rally 50 LC 2002
- Aprilia Rally 50 LC
- Aprilia Rally 50 LC 2004
- Aprilia Rally 50 AC 2005
- Aprilia Rally 50 LC 2005
- Aprilia Rally 50 AC 2006
- Aprilia Rally 50 LC 2006
Aprilia Rally 50
Aprilia Rally to kolejny niecodzienny sprzęt włoskiego producenta. Sprzedaż trwała od 1994 do 2004 roku, lecz już dwa lata po rozpoczęciu produkcji w modelu zaszły gruntowne zmiany. Patrząc na model Rally natychmiast rzuca się w oczy jego terenowe zacięcie, bowiem nazwa nie jest jedynie chwytem specjalistów z działu marketingu. Jak na skuter, Aprilia posiada pokaźny prześwit oraz mało szosowe ogumienie. Maszyna toczy się na 10 calowych felgach obutych w mięsiste opony o wysokim profilu, zaś przednie koło umieszczone jest pod wysoko zamontowanym błotnikiem.
Zależnie od roku produkcji oraz kraju sprzedaży, Rally wyposażony został w jednostkę napędową chłodzoną cieczą lub powietrzem. Szczególnie ta pierwsza wersja zasługuje na uwagę, ponieważ jest to ten sam silnik co w japońskiej Yamasze Aerox. Legendarny produkt Minarelli cechuje się wydajnością oraz długowiecznością, dzięki dużej ofercie podzespołów tuningowych zarówno moc maksymalna, jak i moment obrotowy może wzrosnąć wprost proporcjonalnie do spadku zasobności portfela.
Włoch łączy w sobie zatem to co najlepsze, czyli niezniszczalną konstrukcję oraz ponadczasowy, włoski dizajn w niespotykanym wydaniu. Użytkownicy chwalą skuter za komfort jazdy, mimo niewielkich gabarytów każda część ciała znajduję wystarczająco dużo miejsca. Dobrą opinię ma także tarczowo/bębnowy układ hamulcowy oraz zawieszenie. Do najczęściej wymienianych wad zalicza się duży apetyt na paliwo, choć 6 litrowy zbiornik pozawala na przejechanie prawie 150 kilometrów. W 1996 roku włoscy producenci wsłuchali się w głos ludu, czego efektem był facelifting przedniej części nadwozia oraz zwiększony rozmiar obręczy kół.
Aprilia przez 10 lat sprzedaży nie mogła narzekać na popularność modelu, głównie za sprawą młodych motocyklistów, którzy nie chcieli trzymać się wyłącznie utartych szlaków. Oczywiście głównym przeznaczeniem pozostanie zapewne codzienny dojazd do szkoły lub pracy, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, aby wraz z nadejściem weekendu udać się na leśną przejażdżkę.