Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
24,75 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x47x9,5/10,5 - P40FORK455029
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
21,15 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Łożysko sworznia tłokowego Athena 15x19x19.5 - MNB150190195
333,20 zł
416,50 zł
Najniższa cena: 416,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-110ZB
10,89 zł
12,10 zł
Najniższa cena: 12,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 53x77,5x2 - S410010012003
12,47 zł
13,86 zł
Najniższa cena: 13,86 zł
Uszczelka pod głowicę Athena O-Ring 2x64 mm - M752006400094
18,35 zł
Łożysko igiełkowe HK2216C - HK2216C
36,45 zł
40,50 zł
Najniższa cena: 40,50 zł
Zębatka przód JT JTF394.17, 17z rozmiar 520 - JTF394.17
16,99 zł
Łożysko 6201 2RS Timken
311,60 zł
389,50 zł
Najniższa cena: 389,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-110
219,50 zł
274,38 zł
Najniższa cena: 274,38 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 110 otwarty z zapinką - DID520NZ-110
407,66 zł
452,96 zł
Najniższa cena: 452,96 zł
dostawa 0 złKompletny zestaw tarcz sprzęgła ze sprężynami i przekładkami EBC DRC 247 - DRC247
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Red Rose 125
- Aprilia Red Rose 125 1995
- Aprilia Red Rose 125 1996
- Aprilia Red Rose 125 1993
- Aprilia Red Rose 125 1994
- Aprilia Red Rose 125 1991
- Aprilia Red Rose 125 1992
- Aprilia Red Rose 125 1987
- Aprilia Red Rose 125 1988
- Aprilia Red Rose 125 1989
- Aprilia Red Rose 125 1990
- Aprilia Red Rose 125 1997
- Aprilia Red Rose 125 1998
- Aprilia Red Rose 125 1999
- Aprilia Red Rose 125 2000
- Aprilia Red Rose 125 2001
- Aprilia Red Rose 125 2002
Aprilia Red Rose 125
Aprilia Red Rose to małolitrażowy motocykl klasy chopper, który wyłamuje się ze wszystkich schematów do jakich przyzwyczaił nas rynek jednośladów. Umieszczenie dwusuwowego silnika w jednośladzie z tego segmentu to niecodzienny zabieg, który dziwi głównie przez dużą różnicę pomiędzy odgłosem pracy dwu- i czterotaktu. Chopper'y przyzwyczaiły nas do basowego bulgotu, a dźwięk, który wydobywa się z chromowanego układu wydechowego Red Rose bliższy jest sportowym maszynom. Nic w tym dziwnego, ponieważ jednocylindrowa jednostka napędowa (a dokładnie Rotax 122) pochodzi wprost od modelu RS 125, którego nie trzeba przedstawiać żadnemu miłośnikowi klasy SuperSport. Poza tym, Red Rose to ciekawa "125-tka" o dopracowanej konstrukcji i ponadczasowej stylistyce, która nawet dziś, kilkanaście lat po premierze robi duże wrażenie.
Model Red Rose napędza bardzo dynamiczny silnik dwusuwowy, który po demontażu blokad fabrycznych producenta generuje ponad 30 KM. W seryjnej specyfikacji osiąga moc maksymalną niespełna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 14 Nm, czyli tyle, ile przewidują ograniczenia prawa jazdy kategorii A1. Dzięki temu, każdy 16-letni motocyklista może cieszyć się bardzo dynamicznymi przyspieszeniami (nie tylko w ruchu miejskim, ale także na szybszych trasach) oraz prędkością maksymalną ponad 130 km/h. Chłodzony cieczą singiel zasilany jest klasycznym gaźnikiem, a moc przekazywana jest na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i tradycyjnego łańcucha. Dobrze, że Red Rose został wyposażony w pękaty zbiornik o pojemności aż 12 litrów, ponieważ zastosowany dwusuw nie cechuje się zbyt ekonomicznym charakterem. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co gwarantuje użytkownikom około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Nieskomplikowana konstrukcja jednostki napędowej sprawia, że duże koszty wizyt na stacjach benzynowych rekompensuje możliwość samodzielnych napraw i przeprowadzania bieżących serwisów we własnym zakresie. Niedrogie części zamienne i tuningowe (dzięki którym moc silnika może wzrosnąć do 40 KM) to kolejne powody, dla których warto zainteresować się tym modelem.
Podwozie Red Rose to solidna konstrukcja, która zapewni podróżującym komfort i bezpieczeństwo niezależnie do pokonywanego dystansu. Na sztywnej ramie z rur stalowych oparto miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, który dzięki niskiej masie motocykla (ze wszystkimi płynami tylko 145 kilogramów) radzi sobie nawet przy w pełni odblokowanym potencjalne jednostki napędowej. Amortyzacją 19-calowych kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące osadzone na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowanie pojazdu powierzono pojedynczej tarczy hamulcowej (wentylowanej) z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym oraz tradycyjnemu hamulcowi bębnowemu o wystarczającej średnicy. Dobre wyważenie i nisko umieszczony środek ciężkości stały się gwarantem doskonałych właściwości jezdnych, które pozwolą kierowcy czerpać pełną satysfakcję z pokonywanej trasy.
Aprilia Red Rose to ciekawa propozycja na pierwszy motocykl, nie tylko dla miłośników klasy chopper. Mocna jednostka napędowa mimo, że nie dostarczy basowego dźwięku, to przy każdym odkręceniu manetki gazu zapewni solidną dawkę emocji. Ponadczasowy wygląd, ciekawe wersje kolorystyczne i dopracowana konstrukcja to argumenty, które przemówią do każdego, kto chce z przytupem rozpocząć swoją motocyklową historię.