Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
71,01 zł
78,90 zł
Najniższa cena: 78,90 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 54,5x60x27 - S410510012058
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
44,46 zł
52,30 zł
Najniższa cena: 52,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C
102,99 zł
Kierunkowskaz prawy przód/lewy tył JMP
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
102,99 zł
Kierunkowskaz lewy przód/prawy tył JMP
31,07 zł
Filtr oleju Mahle OC574 - OC 574
34,85 zł
Łożysko wahacza oryginał - 56127R
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Tuono 1000
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2012
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2012
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2007
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2008
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2009-2011
- Aprilia Tuono 1000 R 2007
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2010
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2013
- Aprilia Tuono 1000 R 2008
- Aprilia Tuono 1000 R 2009
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2009
- Aprilia Tuono 1000 R 2010
- Aprilia Tuono 1000 R 2011
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2013
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2013
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2014
- Aprilia Tuono 1000 R 2003
- Aprilia Tuono 1000 R 2004
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2004
- Aprilia Tuono 1000 R 2005
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2005
- Aprilia Tuono 1000 R 2006
- Aprilia Tuono 1000 2002
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2002
- Aprilia Tuono 1000 Fighter 2002
- Aprilia Tuono 1000 R 2002
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia Tuono 1000 Factory
- Aprilia Tuono 1000 Fighter
- Aprilia Tuono 1000 R Factory
- Aprilia Tuono 1000 RR
- Aprilia Tuono 1000 2004
- Aprilia Tuono 1000 Fighter 2004
- Aprilia Tuono 1000 RR 2004
- Aprilia Tuono 1000 2005
- Aprilia Tuono 1000 Fighter 2005
- Aprilia Tuono 1000 RR 2005
- Aprilia Tuono 1000 2006
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2006
- Aprilia Tuono 1000 R Factory 2006
- Aprilia Tuono 1000 RR 2006
- Aprilia Tuono 1000 RR 2007
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2007
- Aprilia Tuono 1000 2007
- Aprilia Tuono 1000 2008
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2008
- Aprilia Tuono 1000 RR 2008
- Aprilia Tuono 1000 RR 2009
- Aprilia Tuono 1000 2009
- Aprilia Tuono 1000 2010
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2010
- Aprilia Tuono 1000 RR 2010
- Aprilia Tuono 1000 2011
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2011
- Aprilia Tuono 1000 RR 2011
- Aprilia Tuono 1000 V4 2011
- Aprilia Tuono 1000 2012
- Aprilia Tuono 1000 Factory 2012
- Aprilia Tuono 1000 R 2012
- Aprilia Tuono 1000 V4 2012
- Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2012
- Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2013
- Aprilia Tuono 1000 V4 2013
- Aprilia Tuono 1000 R 2013
- Aprilia Tuono 1000 R 2014
- Aprilia Tuono 1000 V4 2014
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2014
- Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2014
- Aprilia Tuono 1000 R 2015
- Aprilia Tuono 1000 V4 2015
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2015
- Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2015
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2015
- Aprilia Tuono 1000 V4 R 2016
- Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2016
- Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2016
Aprilia Tuono 1000
Aprilia Tuono to najmocniejszy motocykl klasy naked jaki kiedykolwiek opuścił fabryki we włoskim Noale. Jest wariacją bezkompromisowego bolidu RSV4, którego pozbawiono aerodynamicznych owiewek i przygotowano do miejskiego traktowania.
Sercem Tuono jest czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 999 cm³, za której zasilanie odpowiada innowacyjny system elektronicznego wtrysku paliwa wielopunktowego. W głowicy chłodzonego cieczą silnika ulokowano szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu. Mocarne źródło napędu z wyścigowym rodowodem generuje moc 167 KM i moment obrotowy na poziomie 111 Nm. Maszyneria została osadzona w ramie odlewanej z lekkich stopów aluminium, co wraz z szeregiem komponentów z tego samego materiału dało w rezultacie masę 183 kilogramów (razem z płynami). Na jednośladzie o takim stosunku mocy do masy motocykliści, którzy notabene nie będą posiadać żadnej ochrony przed napierającym wiatrem lub deszczem, na każdym kilometrze będą skazani na niezapomniane doznania okraszone nutką strachu i nieustannymi skokami adrenaliny. Kierowcy, którzy odważą się dosiąść temperamentnego potwora pierwszą "setkę" na cyfrowym prędkościomierzu zobaczą już po upływie niecałych 3 sekund. Prędkość maksymalna z jaką przyjdzie im się zmierzyć to jedna z najwyższych wartości w tej klasie jednośladów- okrągłe 280 km/h.
Aby użytkownicy wyszli z tego wyzwania bez szwanku konstruktorzy z Aprili przygotowali szereg udogodnień oraz systemów dbających o bezpieczeństwo i zwiększających przyjemność z jazdy. Sprzęgło antyhoppingowe uniemożliwi blokadę tylnego koła przy zbyt gwałtownej redukcji biegów, precyzyjna skrzynia biegów o sześciu "krótkich" przełożeniach przyczyni się do natychmiastowego przyspieszenia do pożądanej prędkości, zaś elektroniczny system Ride-by-Wire pozwoli kierowcy dopasować tryb jazdy do napotkanych warunków na drodze lub własnych zachcianek. Rozbudowany komputer pokładowy oferuje trzy zróżnicowane wersje przebiegu mocy i momentu, reakcji na manetkę gazu i masę innych czynników- Road, Sport i Track.
Dla najlepszej stabilności podczas szalonej gonitwy po górskich serpentynach oraz wysokiego poziomu komfortu podróżujących Tuono zostało wyposażone w zawieszenia renomowanej marki Sachs. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down oraz tylna, centralna kolumna resorująco-tłumiąca osadzona na aluminiowym wahaczu wleczonym posiadają pełen zakres regulacji. Da to możliwość zmiany charakterystyki zawieszenia, przez co zarówno dalekodystansowa podróż, miejska jazda oraz rywalizacja na torze jak najbardziej leżą w zasięgu "nagiej" Aprili.
Ogromny potencjał silnika ujarzmia doskonały układ hamulcowy, który dostarcza niekwestionowany lider w tym segmencie- marka Brembo. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski radialne, zaś na tylnej pojedynczy dysk o średnicy 250 mm i klasyczny zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw jest gwarantem wysokiego poziomu bezpieczeństwa jazdy w niesprzyjających warunkach pogodowych, choć jego możliwości z pełnym zaangażowaniem można również wykorzystać na zamkniętych torach. Masywny układ hamulcowy świetnie komponuje się z ażurowymi felgami o rozmiarze 17 cali, które zostały wykute z aluminium. Aprilia Tuono 1000 to motocykl wyjątkowo uniwersalny. Dzięki temu, że Włosi położyli duży nacisk na ergonomię będzie idealnym towarzyszem podboju miasta i dalszych podróży, a przez doskonałą konstrukcję rodem ze sportowego bolidu stanie się bezkonkurencyjnym "golasem" do jazdy po torze. W kolejnych latach produkcji pojawiły się wersje "R Factory" oraz "R APRC", które dzięki niższej masie, większej mocy i jeszcze lepszym zawieszeniom zawładnęły sercami tysięcy motocyklistów, dla których "motocyklizm" nierozłącznie wiąże się z jazdą poza granice strachu.