check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Aprilia Tuono 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1259
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki  - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (23)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Filtr oleju MotoFiltro MF152 (HF152) - MF152
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Akumulator żelowy 12V 10Ah WM YT12A-BS
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Filtr oleju HifloFiltro HF 152 Aprilia/Bombardier/CAN-AM  - HF152 -15%

26,78 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 152 Aprilia/Bombardier/CAN-AM - HF152

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Uszczelniacz zaworowy - 135887

10,99 zł

Uszczelniacz zaworowy - 135887

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Świeca zapłonowa Denso U27ESRN - CR9E - U27ESRN
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2 -10%

96,89 zł

107,66 zł

Najniższa cena: 107,66 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR9EB - CR9EB -10%

31,41 zł

34,90 zł

Najniższa cena: 34,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EB - CR9EB

Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400010420150 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400010420150

Uszczelka wydechu łącząca Athena 54,5x60x27 - S410510012058 -10%

71,01 zł

78,90 zł

Najniższa cena: 78,90 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 54,5x60x27 - S410510012058

Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Łożysko 6006 2RSC3 SKF - 6006 2RS1/C3
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)
Świeca zapłonowa Denso IU27 Irydowa - CR9EIX - IU27

Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Tuono 1000

  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2011
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R 2011
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R 2012
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2012
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2007
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2008
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2009-2011
  • Aprilia Tuono 1000 R 2007
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2010
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2013
  • Aprilia Tuono 1000 R 2008
  • Aprilia Tuono 1000 R 2009
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2009
  • Aprilia Tuono 1000 R 2010
  • Aprilia Tuono 1000 R 2011
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2011
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R 2013
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC 2013
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2014
  • Aprilia Tuono 1000 R 2003
  • Aprilia Tuono 1000 R 2004
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2004
  • Aprilia Tuono 1000 R 2005
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2005
  • Aprilia Tuono 1000 R 2006
  • Aprilia Tuono 1000 2002
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2002
  • Aprilia Tuono 1000 Fighter 2002
  • Aprilia Tuono 1000 R 2002
  • Aprilia Tuono 1000
  • Aprilia Tuono 1000 Factory
  • Aprilia Tuono 1000 Fighter
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory
  • Aprilia Tuono 1000 RR
  • Aprilia Tuono 1000 2004
  • Aprilia Tuono 1000 Fighter 2004
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2004
  • Aprilia Tuono 1000 2005
  • Aprilia Tuono 1000 Fighter 2005
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2005
  • Aprilia Tuono 1000 2006
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2006
  • Aprilia Tuono 1000 R Factory 2006
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2006
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2007
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2007
  • Aprilia Tuono 1000 2007
  • Aprilia Tuono 1000 2008
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2008
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2008
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2009
  • Aprilia Tuono 1000 2009
  • Aprilia Tuono 1000 2010
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2010
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2010
  • Aprilia Tuono 1000 2011
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2011
  • Aprilia Tuono 1000 RR 2011
  • Aprilia Tuono 1000 V4 2011
  • Aprilia Tuono 1000 2012
  • Aprilia Tuono 1000 Factory 2012
  • Aprilia Tuono 1000 R 2012
  • Aprilia Tuono 1000 V4 2012
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2012
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2013
  • Aprilia Tuono 1000 V4 2013
  • Aprilia Tuono 1000 R 2013
  • Aprilia Tuono 1000 R 2014
  • Aprilia Tuono 1000 V4 2014
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R 2014
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2014
  • Aprilia Tuono 1000 R 2015
  • Aprilia Tuono 1000 V4 2015
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R 2015
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2015
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2015
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R 2016
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R ABS 2016
  • Aprilia Tuono 1000 V4 R APRC ABS 2016

Aprilia Tuono 1000

Części motocyklowe

Aprilia Tuono to najmocniejszy motocykl klasy naked jaki kiedykolwiek opuścił fabryki we włoskim Noale. Jest wariacją bezkompromisowego bolidu RSV4, którego pozbawiono aerodynamicznych owiewek i przygotowano do miejskiego traktowania.

Sercem Tuono jest czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 999 cm³, za której zasilanie odpowiada innowacyjny system elektronicznego wtrysku paliwa wielopunktowego. W głowicy chłodzonego cieczą silnika ulokowano szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu. Mocarne źródło napędu z wyścigowym rodowodem generuje moc 167 KM i moment obrotowy na poziomie 111 Nm. Maszyneria została osadzona w ramie odlewanej z lekkich stopów aluminium, co wraz z szeregiem komponentów z tego samego materiału dało w rezultacie masę 183 kilogramów (razem z płynami). Na jednośladzie o takim stosunku mocy do masy motocykliści, którzy notabene nie będą posiadać żadnej ochrony przed napierającym wiatrem lub deszczem, na każdym kilometrze będą skazani na niezapomniane doznania okraszone nutką strachu i nieustannymi skokami adrenaliny. Kierowcy, którzy odważą się dosiąść temperamentnego potwora pierwszą "setkę" na cyfrowym prędkościomierzu zobaczą już po upływie niecałych 3 sekund. Prędkość maksymalna z jaką przyjdzie im się zmierzyć to jedna z najwyższych wartości w tej klasie jednośladów- okrągłe 280 km/h.

Aby użytkownicy wyszli z tego wyzwania bez szwanku konstruktorzy z Aprili przygotowali szereg udogodnień oraz systemów dbających o bezpieczeństwo i zwiększających przyjemność z jazdy. Sprzęgło antyhoppingowe uniemożliwi blokadę tylnego koła przy zbyt gwałtownej redukcji biegów, precyzyjna skrzynia biegów o sześciu "krótkich" przełożeniach przyczyni się do natychmiastowego przyspieszenia do pożądanej prędkości, zaś elektroniczny system Ride-by-Wire pozwoli kierowcy dopasować tryb jazdy do napotkanych warunków na drodze lub własnych zachcianek. Rozbudowany komputer pokładowy oferuje trzy zróżnicowane wersje przebiegu mocy i momentu, reakcji na manetkę gazu i masę innych czynników- Road, Sport i Track.

Dla najlepszej stabilności podczas szalonej gonitwy po górskich serpentynach oraz wysokiego poziomu komfortu podróżujących Tuono zostało wyposażone w zawieszenia renomowanej marki Sachs. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down oraz tylna, centralna kolumna resorująco-tłumiąca osadzona na aluminiowym wahaczu wleczonym posiadają pełen zakres regulacji. Da to możliwość zmiany charakterystyki zawieszenia, przez co zarówno dalekodystansowa podróż, miejska jazda oraz rywalizacja na torze jak najbardziej leżą w zasięgu "nagiej" Aprili.

Ogromny potencjał silnika ujarzmia doskonały układ hamulcowy, który dostarcza niekwestionowany lider w tym segmencie- marka Brembo. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski radialne, zaś na tylnej pojedynczy dysk o średnicy 250 mm i klasyczny zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw jest gwarantem wysokiego poziomu bezpieczeństwa jazdy w niesprzyjających warunkach pogodowych, choć jego możliwości z pełnym zaangażowaniem można również wykorzystać na zamkniętych torach. Masywny układ hamulcowy świetnie komponuje się z ażurowymi felgami o rozmiarze 17 cali, które zostały wykute z aluminium. Aprilia Tuono 1000 to motocykl wyjątkowo uniwersalny. Dzięki temu, że Włosi położyli duży nacisk na ergonomię będzie idealnym towarzyszem podboju miasta i dalszych podróży, a przez doskonałą konstrukcję rodem ze sportowego bolidu stanie się bezkonkurencyjnym "golasem" do jazdy po torze. W kolejnych latach produkcji pojawiły się wersje "R Factory" oraz "R APRC", które dzięki niższej masie, większej mocy i jeszcze lepszym zawieszeniom zawładnęły sercami tysięcy motocyklistów, dla których "motocyklizm" nierozłącznie wiąże się z jazdą poza granice strachu.