Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
44,46 zł
52,30 zł
Najniższa cena: 52,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
31,07 zł
Filtr oleju Mahle OC574 - OC 574
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
80,01 zł
88,90 zł
Najniższa cena: 88,90 zł
Zębatka przód JT JTF704.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF704.16RB
378,00 zł
472,50 zł
Najniższa cena: 472,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 525 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID525VX3G&B-110
2,88 zł
3,20 zł
Najniższa cena: 3,20 zł
Podkładka uszczelniająca Athena 16x22x1,5 mm - M700116022015
26,99 zł
Łożysko 6205 2RS C3 Timken
551,30 zł
689,12 zł
Najniższa cena: 689,12 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 525 ZVMX 110 X-Ring G&G otwarty z zakuwką złoty - DID525ZVMXG&G-110
Posiadamy Części motocyklowe do Aprilia Tuono 1100
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2015
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2016
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2017
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2018
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2015
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2016
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2017
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2018
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2019
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2019
- Aprilia Tuono 1100 V4 Factory ABS 2020
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2020
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2017
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2018
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2019
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2020
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR ABS 2021
- Aprilia Tuono 1100 V4 RR Factory ABS 2021
Aprilia Tuono 1100
Aprilia Tuono 1100 to agresywny motocykl klasy Hyper Naked wprowadzony do oferty włoskiego koncernu w 2015 roku. Od pierwszego dnia obecności na europejskim rynku cieszył się sporym zainteresowaniem doświadczonych motocyklistów i nie ma najmniejszych powodów, aby się temu dziwić. Przepiękna stylistyka, wyjątkowe malowanie okalające masywną bryłę nadwozia, konkurencyjne osiągi, innowacyjne technologie i dopracowane podwozie to tylko część zalet, które od samego początku skazywały Tuono na spektakularny sukces.
Model Tuono 1100 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie V (o 65º kącie rozwarcia cylindrów) o pojemności skokowej 1077 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw posiada rozrząd DOHC (w każdej głowicy znajdują się dwa wałki rozrządu sterujące pracą czterech zaworów) oraz nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa, który wraz z cyfrowym zapłonem marki Magneti Marelli i zintegrowanym systemem sterowania silnikiem zapewnia doskonałą reakcję na ruch manetki gazu i utrzymuje zużycie paliwa na atrakcyjnym poziomie. Średnie spalanie oscyluje w granicach 5,5-6 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 18,5 litrów zapewnia zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Imponująca V4-ka otrzymała manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło, które zapewni płynne i przyjemne działanie niezależnie od stylu jazdy. Na pokładzie znajdziemy również Quickshift'er oraz Downshift'er (oba dostępne w pakiecie APRC), dzięki którym kierowca będzie mógł dynamicznie zmienić przełożenie, zarówno w górę i w dół, bez strachu przed blokadą tylnego koła. Na koniec najważniejsze, czyli osiągi. Tuono 1100 aspiruje do tytułu lidera w segmencie Hyper Naked, więc nikt nie obawia się niedociągnięcia na tej płaszczyźnie. Moc maksymalna 175 KM i maksymalny moment obrotowy 121 Nm w motocyklu o masie 212 kilogramów (ze wszystkimi płynami, w tym prawie 19 litrami paliwa) gwarantuje niesamowite przeżycia. Dynamiczne przyspieszenie (od 0 do 100 km/h w jedyne 3 sekundy) oraz prędkość maksymalna 285 km/h to wartości, które nawet na miłośnikach motocykli stricte sportowych zrobią niemałe wrażenie.
Szkieletem podwozia modelu Tuono 1100 jest solidna rama grzbietowa o dużej sztywności i wytrzymałości, która została w całości wykonana z lekkich stopów aluminium. Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down renomowanej marki Sachs (średnica lag- 43 mm, skok- 120 mm, pełna regulacja) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock (również od Sachs'a: skok- 120 mm, pełna regulacja) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym o asymetrycznej budowie, który tak jak rama został w całości odlany z lekkiego aluminium. Do wyhamowania takiego potwora Aprilia sięgnęła po podzespoły lidera układów hamulcowych- włoskiej firmy Brembo. Na przedniej osi zainstalowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 330 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe Monoblock (dokładnie model M432), zaś na tylnej, pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 280 mm i zacisk jednotłoczkowy. Układ hamulcowy został oczywiście obdarzony przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie oraz przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady tylnego koła podczas wytracania prędkości w złych warunkach- zarówno pogodowych, jak i drogowych.
Warto zaznaczyć, że model Tuono 1000 jest również dostępny w jeszcze ostrzejszej wersji Factory. Zawieszenie i amortyzator skrętu marki Öhlins, system SmartEC 2.0 e, wydajniejsze zaciski hamulcowe (dokładnie model Brembo M50), szersze ogumienie z tyłu, nieco niższa masa oraz lepsza aerodynamika i wygląd dzięki przeniesieniu niektórych elementów wprost z modelu RSV4 to wystarczające powody, aby zawstydzić niejednego SuperSport'a z królewskiej klasy pojemnościowej.
Aprilia Tuono 1100 to doskonała propozycja dla osób ceniących sobie osiągi czołowych motocykli sportowych oraz zadziorny wygląd maszyn klasy naked. Najnowsze Tuono doskonale łączy w sobie te dwa światy, a dodatek w postaci włoskiego designu tylko potęguje chęć pożądania. Zarówno wersja RR, jak i Factory, to jedne z najlepszych jednośladów w swoim segmencie, co potwierdza wysoka sprzedaż i rosnąca z roku na rok popularność.