Inne modele
- ATV China Bashan CK250S-29 250
- ATV China Bashan BS250S-33 250
- ATV China Bashan BS250S-11B 250
- ATV China Bashan BS250S-24 250
- ATV China Bashan BS250S-5 250
- ATV China Bashan CK200S-6A 200
- ATV China Bashan CK125S-2 125
- ATV China Bashan CK150S-3H 150
- ATV China Bashan CK50S-7 50
- ATV China Bashan BS300S-18A 300
- ATV China Bashan BS300U-7 300
- ATV China Bashan BS200AU-11 200
- ATV China Bashan BS200S-7A 200
- ATV China Bashan BS200S-7 AC 200
- ATV China Bashan BS LC 200 4T
- ATV China Bashan BS150U-15 150
- ATV China Bashan BS150S-2 150
- ATV China Bashan BS110S-2 110
- ATV China 125 4T
- ATV China 200 4T
- ATV China 150 Automat 150 4T
- ATV China 150 4T
- ATV China 110 4T
ATV Chińskie 250
Quady pochodzące z fabryk usytuowanych w Chińskiej Republice Ludowej mają wiele zalet. Są tanie (zarówno w zakupie, jak i eksploatacji), zapewniają dobrą zabawę w terenie i nierzadko wyglądają tak, jak ich markowi odpowiednicy za dużo większe pieniądze. Dlatego coraz częściej osoby chcące rozpocząć swoją przygodę z off-roadem wybierają czterokołowce, które przez brak rozpoznawalnego brandu przyjęło się nazywać “Chińskie ATV”. Jednakże mając na uwadze ich wszystkie zalety, bynajmniej nie jest to negatywne określenie.
ATV 250 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (elektryczny i ręczny-mechaniczny) i zapłon CDI. Serce quada generuje moc maksymalną 18 KM i maksymalny moment obrotowy 17,5 Nm, które trafiają na tylne koła za pomocą automatycznej skrzyni biegów CVT (bieg wsteczny i reduktor w standardzie) oraz klasycznego łańcucha napędowego. Takie osiągi w maszynie o masie własnej na poziomie 190 kilogramów (na mokro, ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i 15. litrami paliwa) gwarantują odpowiedni zapas mocy w trudnym terenie, dynamiczne przyspieszenie na asfalcie i prędkość maksymalną ponad 75 km/h. Jak na sprzęt, który wjedzie prawie wszędzie i kosztuje ułamek ceny markowego quada, to naprawdę niezłe parametry.
W trudnym terenie nie może zabraknąć optymalnie zestrojonego i wytrzymałego zawieszenia, o czym pamiętali konstruktorzy chińskiego ATV 250. Z przodu znajdziemy niezależne wahacze A-arm, zaś z tyłu - centralny amortyzator oparty na pojedynczym wahaczu. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają trzy wentylowane tarcze hamulcowe (dwie z przodu i jedna z tyłu) oraz dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (hydrauliczne). Chińskie ATV 250 porusza się na 10. calowych felgach ze stali, które obuto w terenowe opony o rozmiarach 21x7-10 (z przodu) i 20x11-10 (z tyłu).