Posiadamy Części motocyklowe do Beeline Veloce 50 4T
- Beeline Veloce 50 4T 2011
- Beeline Veloce 50 GT 4T 2011
- Beeline Veloce 50 4T 2012
- Beeline Veloce 50 GT 4T 2012
- Beeline Veloce 50 4T 2009
- Beeline Veloce 50 GT 4T 2009
- Beeline Veloce 50 4T 2010
- Beeline Veloce 50 GT 4T 2010
- Beeline Veloce 50 4T Dynamic 2013
- Beeline Veloce 50 4T Racing 2013
- Beeline Veloce 50 4T 2013
- Beeline Veloce 50 4T 2014
- Beeline Veloce 50 4T Dynamic 2014
- Beeline Veloce 50 4T Racing 2014
- Beeline Veloce 50 4T Dynamic 2012
- Beeline Veloce 50 4T Racing 2012
Beeline Veloce 50
Beeline Veloce 50 to kompaktowy skuter miejski stworzony dla początkujących motocyklistów. Ekonomiczna jednostka napędowa, sprawdzone rozwiązania warunkujące bezawaryjność i atrakcyjna cena nowych egzemplarzy - oto cechy modelu Veloce 50, dzięki którym idealnie nadaje się do codziennych przejazdów przez miasto. Niskie koszty eksploatacji to kolejny powód, aby zainteresować się tym modelem.
Beeline Veloce 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i dwa rozruszniki (nożny i elektryczny). Serce modelu Veloce 50 generuje moc maksymalną 2,8 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Po zdjęciu blokad fabrycznych takie osiągi pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h i wystarczająco dynamiczne przyspieszenia, aby sprawnie poruszać się po miejskiej dżungli. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie Beeline Veloce 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 5,5 litra, który przy spalaniu 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Beeline Veloce 50 opiera się na przestrzennej ramie z rur stalowych. Osadzono na niej miękko zestrojone zawieszenie, zapewniające komfort jazdy po mieście, oraz skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie zarówno z masą skutera (78 kilogramów), jak i osiągami czterosuwu. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 190 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe i tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 110 mm. Beeline Veloce 50 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 12 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 120/70-12.