Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 0
Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.
Posiadamy Części motocyklowe do Benelli 491 50
- Benelli 491 50 GT AC 2003
- Benelli 491 50 RR 2003
- Benelli 491 50 RR Replica 2003
- Benelli 491 50 LC Racing 1999
- Benelli 491 50 LC Sport 1999
- Benelli 491 50 LC Superbike 1999
- Benelli 491 50 LC Racing 2001
- Benelli 491 50 LC Sport 2001
- Benelli 491 50 LC Superbike 2001
- Benelli 491 50 LC Replica 2005
- Benelli 491 50 LC Replica 2006
- Benelli 491 50 RR LC 2001
- Benelli 491 50 RR LC 2002
- Benelli 491 50 RR LC 2005
- Benelli 491 50 RR LC 2006
- Benelli 491 50 SP LC 2001
- Benelli 491 50 ST AC 2002
- Benelli 491 50 ST AC 2005
- Benelli 491 50 ST AC 2006
- Benelli 491 50 LC Racing 1998
- Benelli 491 50 LC Sport 1998
- Benelli 491 50 LC Superbike 1998
- Benelli 491 50 LC Racing 2000
- Benelli 491 50 LC Sport 2000
- Benelli 491 50 LC Superbike 2000
- Benelli 491 50 LC Replica 2002
- Benelli 491 50 LC Replica 2003
- Benelli 491 50 LC Replica 2004
- Benelli 491 50 RR LC 2000
- Benelli 491 50 RR LC 2003
- Benelli 491 50 RR LC 2004
- Benelli 491 50 SP LC 2000
- Benelli 491 50 ST AC 2001
- Benelli 491 50 ST AC 2003
- Benelli 491 50 ST AC 2004
- Benelli 491 50 GT AC 2002
- Benelli 491 50 GT 1998
- Benelli 491 50 RR LC 1999
- Benelli 491 50 GT 1999
- Benelli 491 50 SP LC 1999
- Benelli 491 50 ST LC 1999
- Benelli 491 50 ST AC 1999
- Benelli 491 50 Racing LC 2000
- Benelli 491 50 RR LC 2000
- Benelli 491 50 SP LC 2000
- Benelli 491 50 ST LC 2000
- Benelli 491 50 ST AC 2000
- Benelli 491 50 ST LC 2001
- Benelli 491 50 AC 2001
- Benelli 491 50 AC 2003
Benelli 491 50
Benelli 491 50 sportowy miejski skuter o kompaktowych rozmiarach, produkowany przez włoski koncern od 2000 roku. Agresywna stylistyka, mocny silnik (jak na tę klasę pojemnościową) i wytrzymała konstrukcja oparta na części wysokiej jakości, zapewniły modelowi 491 dużą popularność zarówno w kraju produkcji, jak i u nas. W Polsce Benelli 491 w czasie swojej świetności było popularną bazą do tuningu mechanicznego.
Benelli 491 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem (w wersji ST) lub cieczą (w wersji RR) silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 3,5 - 4,5 KM (wersja ST - RR), co przy niskiej masie własnej (około 85 kilogramów) pozwala na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim. Po demontażu blokad fabrycznych, dwusuw umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 85 km/h. Na pokładzie znajdziemy modelu 491 znajdziemy gaźnikowy układ zasilania, dwa rodzaje rozrusznika (elektryczny i nożny) oraz niezawodną przekładnię CVT, która przenosi moc i moment obrotowy na tylne koło za pomocą wariatora, paska napędowego i sprzęgła odśrodkowego. Benelli 491 zostało wyposażone w zbiornik paliwa o pojemności aż 7 litrów, który gwarantuje użytkownikom aż 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Nad komfortem i bezpieczeństwem użytkowników czuwa miękko zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy. W Benelli 491 z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 190 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy pojedynczy amortyzator olejowy oraz hamulec bębnowy lub tarczę o średnicy 110 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy (w wersji ST). Benelli 491 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70x12 i 130/70x12.