Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 171
50,93 zł
Cewka zapłonowa JMP High Power
-5%
41,32 zł
43,50 zł
Najniższa cena: 43,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 696 EC (2 szt.) - MCB696EC
(3)
-5%
46,25 zł
48,68 zł
Najniższa cena: 48,68 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 696 LC (2 szt.) - MCB696LC
(3)
-10%
65,24 zł
72,49 zł
Najniższa cena: 72,49 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 193 SFA HH (2 szt.) - SFA193HH
(5)
83,68 zł
Pasek napędowy Mitsuboshi 16,6x797
Posiadamy Części motocyklowe do Benelli Pepe 50
- Benelli Pepe 50 AC 2011
- Benelli Pepe LX 50 AC 2011
- Benelli Pepe 50 AC 2012
- Benelli Pepe LX 50 AC 2012
- Benelli Pepe 50 AC 2007-2008
- Benelli Pepe LX 50 AC 2008
- Benelli Pepe 50 AC 2008
- Benelli Pepe LX 50 AC 2009
- Benelli Pepe LX 50 AC 2010
- Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2012
- Benelli Pepe 50 AC 4T 2012
- Benelli Pepe 50 AC 2T 2000
- Benelli Pepe 50 AC 2T 2001
- Benelli Pepe 50 AC 2T 2002
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2004
- Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2009
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2009
- Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2010
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2010
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2012
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2013
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2014
- Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2013
- Benelli Pepe 50 AC 2T Classic 2014
- Benelli Pepe 50 AC 4T 2013
- Benelli Pepe 50 AC 4T 2014
- Benelli Pepe 50 AC 4T 2015
- Benelli Pepe 50 AC 2T 1999
- Benelli Pepe 50 AC 2T LX 2003
- Benelli Pepe 50 2005
- Benelli Pepe 50 2006
- Benelli Pepe 50 2T 2014
- Benelli Pepe 50 LX 1999
- Benelli Pepe 50 LX 2000
- Benelli Pepe 50 LX 2001
- Benelli Pepe 50 LX 2002
- Benelli Pepe 50 LX 2003
- Benelli Pepe 50 4T 2011
- Benelli Pepe 50 4T 2016
- Benelli Pepe 50
- Benelli Pepe 50 2004
- Benelli Pepe 50 LX 2005
- Benelli Pepe 50 LX 2006
- Benelli Pepe 50 LX 2007
- Benelli Pepe 50 LX 1998
- Benelli Pepe 50 2T 2015
- Benelli Pepe 50 2007
- Benelli Pepe 50 2003
Benelli Pepe 50
Benelli Pepe 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którym można poruszać się na podstawie prawa jazdy kategorii AM i B. Klasyczna linia nadwozia w nowoczesnym wydaniu, nawiązująca do takich klasyków jak Vespa czy Lambretta, oraz sprawdzona konstrukcja, będąca gwarantem bezawaryjności i wytrzymałości podzespołów, to największe zalety modelu Pepe 50. Użytkownicy Benelli wymieniają szereg zalet skutera: 16-calowe koła zapewniają fenomenalne prowadzenie, wygodna pozycja za kierownicą i płaskie podesty dają wysoki komfort jazdy, a montowany fabrycznie kufer centralny mieści każdy kask. Benelli Pepe 50 nie jest jednak wolne od wad. Ubogi zestaw wskaźników (prędkościomierz z licznikiem przebiegu i cztery kontrolki), hamulec bębnowy z tyłu i płytki schowek pod kanapą, gdzie nie zmieści się nawet kask otwarty to największe bolączki tego skutera.
Benelli Pepe 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 2 KM (po odblokowaniu około 4-5 KM), która trafia na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Takie osiągi pozwalają na dynamiczne przyspieszenia w mieście (oczywiście jak na tę klasę pojemnościową) i jazdę z prędkością maksymalną ponad 80 km/h (zablokowana jednostka ustawowo ogranicza v-max do wartości 45 km/h). Na pokładzie modelu Pepe 50 znajdziemy gaźnikowy układ zasilania i układ wydechowy z katalizatorem. Jednostka 2T cechuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7 litrów gwarantuje użytkownikom zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Nad bezpieczeństwem i komfortem podróżujących czuwa skuteczny układ hamulcowy i miękko zestrojone zawieszenie, które dobrze współgra z wąskimi oponami szosowymi i aluminiowymi felgami o dużej średnicy. Z przodu zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i klasyczny widelec teleskopowy, zaś z tyłu - tradycyjny hamulec bębnowy i amortyzator olejowy.