Posiadamy Części motocyklowe do Benelli Quattro NoveX 50
- Benelli X 49 50 AC Quattronovex 2008
- Benelli X 49 50 DT AC Quattronovex 2008-2015
- Benelli X 49 50 DD AC Quattronovex 2011
- Benelli X 49 25 AC Quattronovex 2010
- Benelli X 49 50 AC Quattronovex 2009
- Benelli X 49 50 AC Quattronovex 2010
- Benelli Quattronove 50 X
- Benelli X 49 50 DD AC QuattroNoveX 2014
- Benelli X 49 50 DD AC Quattro NoveX 2012
- Benelli X 49 50 DD AC Quattro NoveX 2013
- Benelli X 49 50 DD AC Quattro NoveX 2015
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2009
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2010
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2011
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2012
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2013
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2014
- Benelli X 49 50 DT AC Quattro NoveX 2015
Inne modele
- Benelli X 49 50
- Benelli K2 50
- Benelli 491 50
- Benelli Naked 50
- Benelli 752 750
- Benelli BX 449
- Benelli Adiva 125
- Benelli TRK 702 700
- Benelli TRK 800
- Benelli TRK 251 250
- Benelli Cafe Nero 250
- Benelli Tornado 1130
- Benelli Tornado 900
- Benelli TNT 899
- Benelli TNT 135
- Benelli BN 600
- Benelli BN 125
- Benelli TNT 125
- Benelli Imperiale 400
- Benelli 502 500
- Benelli Leoncino 500
- Benelli Leoncino 800
- Benelli Leoncino 250
- Benelli Velvet 250
- Benelli Pepe 50
- Benelli TRK 502 500
- Benelli BX 505
- Benelli Naked 100
- Benelli Tre-K 899
- Benelli TRE 889
- Benelli TNT 1130
- Benelli TNT 889
- Benelli Jupiter 250
- Benelli 304 250
- Benelli BX 125
- Benelli Tre-K 1130
- Benelli Spring 50
- Benelli Cue 756
- Benelli BXK 125
- Benelli Quattronove 50
- Benelli Quattro 354
- Benelli Pepe 100
- Benelli K2 100
- Benelli Macis 150
- Benelli Macis 125
- Benelli Jarno 125
- Benelli BN 302
- Benelli BN 250
Benelli X49 Quatro Nove X
Model X49 Quatro Nove X to kompaktowy miejski skuter o sportowych aspiracjach. Mimo że od kilkunastu lat jednoślady Benelli nie są już produkowane we Włoszech, to nie straciły na jakości wykonania i trwałości podzespołów. Wytwórnie zlokalizowane obecnie na terenie Państwa Środka kultywują charakterystyczny, śródziemnomorski dizajn towarzyszący marce od lat. Także jednostki napędowe zaprojektowane przez azjatyckich konstruktorów (stosowane m.in. w skuterach Kymco) nie odbiegają osiągami od stosowanych dawniej silników z legendarnej fabryki Minarelli.
Quatro Nove X znacząco wyróżnia się na tle innych markowych skuterów. Jego przysadzista budowa opływająca w obłe kształty i nieliczne załamania linii nadwozia nadają mu specyficznego, ale również bardzo dynamicznego wyglądu. Głęboka czerń owiewek płynnie przeplata się z młodzieżowymi grafikami. Połączona z czerwonymi elementami zawieszenia oraz tylnym oświetleniem w technologii LED zachęca użytkowników do żywiołowej jazdy. Przedni, symetryczny reflektor z dwoma soczewkami i smukłe lusterka ciekawie dopełniają wysublimowaną bryłę nadwozia. Pozytywne doznania wizualne potęguje optymalnie wyprofilowana kanapa przeszyta wyrazistą nicią o jaskrawym, czerwonym kolorze.
Wysoko umieszczone siedzisko, rozległy podest pod nogami i ergonomiczna pozycja za kierownicą gwarantują komfortową jazdę, nawet gdy za sterami zasiądzie rosły jeździec. Rozbudowany zestaw wskaźników, będący połączeniem analogowego prędkościomierza i ciekłokrystalicznego wyświetlacza, dostarcza wszystkich niezbędnych informacji.
Prawdziwą duszę awanturnika pokazuje także mocna jednostka napędowa. Bezstopniowa przekładnia automatyczna dostosowana została do żwawej jazdy w miejskim zgiełku, dlatego mimo niewielkiej pojemności 49 cm ³ użytkownicy dosiadający Quatro Nove X nie będą czuli na plecach posępnego wzroku innych kierowców. Chłodzony powietrzem dwusuw generuje moc 4 KM i zasilany jest przez tradycyjny gaźnik. Dzięki takiemu zestawieniu tuning mechaniczny nie będzie stawiał żadnych przeszkód przed młodocianymi amatorami mocnych wrażeń. Nawet seryjny model po zdjęciu fabrycznych blokad osiąga zadowalające 75 km/h, co na początek powinno zadowolić potrzeby najmłodszych. Do gustu przypadnie im też zapewne seryjny, sportowy układ wydechowy o donośnym brzmieniu.
Układ hamulcowy bez problemu poradzi sobie w każdych warunkach. Dwie tarcze typu Wave o średnicy ponad 200 mm we współpracy z jednotłoczkowymi zaciskami zapewnią bezpieczeństwo w podbramkowych sytuacjach. Klasyczne zawieszenie jest dość "sztywno" zestrojone, więc szybka jazda po ostrzejszych łukach i na prostej przebiega bardzo stabilnie i daje poczucie pełnej kontroli nad pojazdem. Co prawda taka charakterystyka zmniejsza komfort podróżowania, lecz w maszynie mającej zapewnić pierwsze kontakty z podniesionym poziomem adrenaliny nie powinna generować negatywnych opinii.
Agresywny wygląd, mocna jednostka napędowa i niezwykle skuteczny układ hamulcowy to tylko część zalet osobliwego Benelli dzięki którym znalazł duże grono odbiorców. Jego największą wadą jest zapewne wysokie spalanie, które w miejskim cyklu może przekroczyć 3,5 l/100 kilometrów. Nie mniej jednak za niewygórowaną kwotę otrzymujemy dopracowany jednoślad z włoskim rodowodem, który na pewno wyróżni użytkowników z tłumu innych "skuterzystów".