Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
179,06 zł
198,96 zł
Najniższa cena: 198,96 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 322 HH (4 szt.) - FA322/4HH
549,75 zł
610,83 zł
Najniższa cena: 610,83 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 11.2 Ah Yuasa YTZ14S
159,13 zł
167,50 zł
Najniższa cena: 167,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 721 SV (4 szt.) - MCB721SV
139,73 zł
Zębatka tylna Esjot 39Z rozmiar 525
24,99 zł
Łożysko 6005 2RS Timken
251,02 zł
278,91 zł
Najniższa cena: 278,91 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 244 EPFA HH (2 szt.) - EPFA244HH
132,52 zł
139,49 zł
Najniższa cena: 139,49 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 700 SH (2 szt.) - MCB700SH
Posiadamy Części motocyklowe do Benelli Tornado 1130 Tre
- Benelli Tornado 1130 Tre 2011
- Benelli Tornado 1130 Tre 2012
- Benelli Tornado 1130 Tre 2006
- Benelli Tornado 1130 Tre 2008
- Benelli Tornado 1130 Tre 2009
- Benelli Tornado 1130 Tre 2010
- Benelli Tornado 1130 Tre 2007
- Benelli Tornado 1130 Tre 2013
- Benelli Tornado 1130 Tre 2014
Benelli Tornado 1130
Benelli Tornado 1130 to najmocniejszy motocykl sportowy wyprodukowany w fabrykach włoskiej marki, która związek z motoryzacją ma już od ponad 107 lat. Od dnia premiery w 2004 roku w ofercie pojawiły się dwie wersje tych spektakularnych maszyn. Podstawowy wariant charakteryzuje piękna stylistyka o aerodynamicznym i pełnym wdzięku nadwoziu. Mało który motocykl wywołuje tak mocne wrażenia, tym bardziej że po zajęciu miejsca za sterami podniecenie nie ustępuje. Wyścigowy bolid z łatwością zawstydza rywali z japońskich i europejskich koncernów, deklasując ich przy okazji pod kątem wyglądu i pieczołowitego podejścia do detali. Wersja Naked to seryjny street fighter o nieziemsko muskularnych kształtach.
Masywną bryłę jednośladu uzupełnia mocna jednostka napędowa o design'erskich kształtach oraz szczątkowa rama i wyeksponowany wahacz z rur stalowych z domieszką aluminium. Jako uliczny wojownik poraża osiągami, które tylko prawdziwy szaleniec wykorzysta w pełni w motocyklu bez żadnej osłony od wiatru. Obie wersje cechują duże możliwości na drodze i zamkniętych torach wyścigowych, które dzięki dopracowanemu zawieszeniu i mocnemu układowi hamulcowemu przekraczają wszelakie normy zdrowego rozsądku. Sercem Tornado jest chłodzony cieczą, trzycylindrowy silnik o pojemności 1131 cm³ generujący moc od 135 do 160 KM i moment obrotowy w przedziale 117-124 Nm. Przez inny osprzęt silnika oraz duszącą elektronikę wersja Naked posiada te mniejsze osiągi z powyżej przedstawionych ram. Niezależnie od rodzaju nadwozia motocykle zasilane są nowoczesnym systemem elektronicznego wtrysku paliwa wielopunktowego, a w ich głowicach pracuje dwanaście zaworów sterowanych za pomocą podwójnego wałka rozrządu. Przeniesieniem napędu na tylne koło zajmuje się precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz klasyczny łańcuch. Użytkownicy wybierający obudowaną wersję doświadczą prędkości maksymalnej ponad 250 km/h, zaś nabywcy „golasa” będą musieli się zadowolić parametrem niższym o prawie 20 km/h. Takie osiągi zamknięte w konstrukcji o masie 220 kilogramów (z wszystkimi płynami) niosą za sobą niezapomniane ataki paniki przy każdym ruchu manetki „gazu”.
Jednocześnie Benelli gwarantuje całkowite bezpieczeństwo na drodze oraz zadowalający komfort podróżowania. Zawieszenie zostało dość „sztywno” zestrojone aby umożliwić maksymalne wykorzystanie potencjału silnika, podobnie jak układ hamulcowy, który pozwoli na największe opóźnienia w hamowaniu na zakrętach podczas wizyt na torze. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy typu Upside-down z goleniami o średnicy aż 50 mm, zaś tylne centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na ażurowym wahaczu. Na frontowej osi znajdują się dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, a na przeciwległej pojedynczy 280 mm dysk i zacisk dwutłoczkowy. Dostawcą komponentów układu hamulcowego jest bezdyskusyjny lider w tej dziedzinie- marka Brembo.
Na tle japońskich motocykl Benelli Tornado 1130 stylistycznie wyróżnia się pod wieloma względami, choć i w kwestii osiągów wcale nie zamierza im ustępować. Obudowana wersja bez kompleksów może stanąć w szranki z konkurentami z tej samej klasy pojemnościowej i ma równe szanse w każdej rywalizacji. Co więcej, pod kątem design'u detronizuje azjatyckie konstrukcje i mimo dużo większej ceny nadal jest motocyklem wartym uwagi każdego, kto poszukuje oryginalnej maszyny do generowania mocnych wrażeń. Tym bardziej że nabywając jeden z produktów Benelli wstępujemy do elitarnego grona i w pewien sposób przykładamy się do istnienia firmy, dla której własne tradycje są ważniejsze od podążania z nurtem dzisiejszej mody i zdobywania nowych klientów za wszelką cenę.