Inne modele
- Benzer Arco 50
- Benzer Aston 125
- Benzer Xcross 125
- Benzer WS 125
- Benzer Yankee 125
- Benzer Barnet 125
- Benzer Bolt 50
- Benzer Falcon 2T 50
- Benzer Rapid 50
- Benzer Aston 50
- Benzer Xcross 50
- Benzer GSR 50
- Benzer Texas 4T 50
- Benzer Syracuse 50
- Benzer WS 50 4T
- Benzer Oregon 50
- Benzer Quebec 50
- Benzer Indiana 50
- Benzer Ohio 2T 50
- Benzer Mastic 4T 50
- Benzer Florida 50
- Benzer Daytona 4T 50
- Benzer Dacota 50
- Benzer Colorado 50
- Benzer Barnet Gp 50
- Benzer Yankee 50
Benzer Shaft 50
Benzer Shaft 50 to motorower kasy Naked produkowany przez koncern z ChRL i oferowany w polskich salonach od 2010 roku. Prosta, lecz dynamiczna stylistyka, oszczędny silnik i trwała konstrukcja -tyle wystarczyło, żeby model Shaft 50 podbił serca początkujących motocyklistów w naszym kraju.
Benzer Shaft 50 został wyposażony w jednocylindrową, czterosuwową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Z niewielkiego singla udało się wykrzesać moc maksymalną ponad 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Zadowalające osiągi idą w parze z niskim spalaniem, które podczas normalnej eksploatacji może osiągnąć wartość nawet 2 l/100 kilometrów. Oznacza to, że przy 12 litrowym zbiorniku paliwa Shaft 50 zapewni właścicielom nawet 600 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Gdy dodamy do tego nieskomplikowaną i łatwą w naprawie budowę silnika (gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i chłodzenie powietrzem) oraz skrzynię biegów o czterech przełożeniach otrzymamy idealny jednoślad do pozostawiania pierwszych śladów na polskich drogach.
Szkieletem Benzer Shaft 50 jest rurowa rama kołyskowa ze stali. Naked dla motocyklowych nowicjuszy został wyposażony w komfortowo zestrojone zawieszenie. Z przodu zastosowano klasyczny widelec teleskopowy, a z tyłu - dwa amortyzatory oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowanie ponad 100 kilogramowego jednośladu powierzono sprawdzonemu duetowi. Przy przednim kole znajduje się wentylowana tarcza hamulcowa i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś z tyłu postawiono na tradycyjny hamulec bębnowy. Taki zestaw zapewnia dużą wydajność i łatwą obsługę, co w motorowerze dla nowicjuszy jest bardzo dużym atutem.