check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Beta Eikon 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 55
Pierścień tłoka Athena 40x1,1mm chrom - 070016/R -10%

48,36 zł

53,73 zł

Najniższa cena: 53,73 zł

Pierścień tłoka Athena 40x1,1mm chrom - 070016/R

Komplet łożysk wału z uszczelniaczami Athena P400130444001 - P400130444001 -10%
Tłok kompletny Tecnium 40x1.2 - 0503401
Uszczelka wydechu Centauro  - 990B11002
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - 073703/1 -10%

55,92 zł

62,13 zł

Najniższa cena: 62,13 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - 073703/1

Wariator Yasuni Axial 2T  - VAR050MHO00

568,55 zł

dostawa 0 zł

Wariator Yasuni Axial 2T - VAR050MHO00

Wał korbowy Tecnium wzmocniony E0906012A - E0906012A
Tłok kompletny Tecnium 40 mm - 0503403
Dzwon sprzęgła Newfren G0684 - G0684
Dzwon sprzęgła - VIC-8413
Tłok kompletny Athena 39,96mm selekcja A sworzeń 10mm - S4C04000006A -10%

179,59 zł

199,54 zł

Najniższa cena: 199,54 zł

Tłok kompletny Athena 39,96mm selekcja A sworzeń 10mm - S4C04000006A

Tłok kompletny Polini Sport 50cc, d.40,00mm - P204.0720
Wariator Polini Hi-Speed - Piaggio Zip - 241.671

399,90 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wariator Polini Hi-Speed - Piaggio Zip - 241.671

Cylinder Kit Polini Sport 50cm3 Minarelli Horizontal LC - P166.0094

1 164,84 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Cylinder Kit Polini Sport 50cm3 Minarelli Horizontal LC - P166.0094

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do Beta Eikon 50

  • Beta Eikon 50 1998
  • Beta Eikon 50 2007

Inne modele

Beta Eikon 50

Części motocyklowe
Beta Eikon 50 to miejski skuter produkowany przez włoskie przedsiębiorstwo Beta Motors od 2004 roku. Duże gabaryty, średniej wysokości szyba i dynamiczna stylistyka okraszona dwukolorowym malowaniem bardzo spodobała się początkującym motocyklistom. Gdy dodamy do tego pojemny zbiornik paliwa zapewniający duży zasięg i mocny dwusuwowy silnik, otrzymamy idealny sprzęt do nauki jazdy i zapewniania pierwszych wrażeń za kierownicą jednośladu. Beta Eikon 50 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 50 ccm. Chłodzony cieczą, dwusuwowy silnik otrzymał gaźnikowy układ zasilania marki Dell’Orto. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 4 Nm. Niska masa i mocny silnik dają gwarancję dobrych przyspieszeń i wysokiej prędkości maksymalnej - po demontażu fabrycznych blokad model Eikon 50 osiąga nawet 85 km/h. Szkieletem dynamicznego modelu Eikon 50 jest standardowa rama z rur stalowych, na której osadzono sztywno zestrojone zawieszenie idealnie pasujące do narowistego charakteru Bety. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy, z tyłu zaś - pojedynczy element resorująco-tłumiący z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Wysokie osiągi - jak na tę klasę pojemnościową - wymagają wydajnego układu hamulcowego. Zarówno przy przednim, jak i tylnym kole zamontowano hamulce tarczowe z pojedynczymi zaciskami hamulcowymi. Model Eikon 50 toczy się na 13 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które świetnie uzupełniają sportowy charakter skutera. Beta Eikon 50 to dobra propozycja dla początkujących, którzy uwielbiają włoski styl i dynamiczne przyspieszenia. Co więcej, pojemny zbiornik paliwa (aż 7,5 litra) zagwarantuje zasięg nawet 300 kilometrów na jednym tankowaniu.