Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 262
-15%
11,62 zł
13,67 zł
Najniższa cena: 13,67 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 185 Aprilia/BMW/Peugeot - HF185
(5)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
-10%
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
(2)
25,04 zł
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
(2)
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-5%
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
-10%
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
(2)
-10%
31,82 zł
35,35 zł
Najniższa cena: 35,35 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 SFA (2 szt.) - SFA209/2
(2)
-5%
108,78 zł
114,50 zł
Najniższa cena: 114,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do BMW C1 200
- BMW C1 200 2002
- BMW C1 200 ABS 2002
- BMW C1 200 2003
- BMW C1 200 ABS 2003
- BMW C1 200 2004
- BMW C1 200 ABS 2004
- BMW C1 200 ABS 2001
Inne modele
- BMW C1 125
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW R 18 1800
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW K 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW F 700
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW K 1300
- BMW K 75 750
- BMW R 900
BMW C1 200
BMW C1 200 to skuter miejski zaprezentowany przez niemiecki koncern w 2000 roku. Nietypowa konstrukcja pojazdu została zaprojektowana z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie kierowcy (model C1 jest jednoosobowy). Jednoślad posiada dach, ogromną przednią szybę z wycieraczką i pasy bezpieczeństwa. Dzięki ostatniemu rozwiązaniu osoba poruszająca się modelem C1 jest zwolniona z obowiązku jazdy w kasku motocyklowym.
BMW C1 200 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 176 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy cechuje się m.in. rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), zapłonem BMS, elektrycznym rozrusznikiem i elektronicznym systemem wtrysku paliwa renomowanej marki Bosch. Serce modelu C1 200 generuje moc maksymalną 18 KM przy 9250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 17 Nm przy 6500 obr./min. Konstrukcja skutera nie jest lekka, mimo że klatka bezpieczeństwa została wykonana z aluminium - C1 “na mokro” waży ponad 200 kilogramów. Przy takiej masie niewielkie osiągi pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną ponad 115 km/h i niezbyt imponujące przyspieszenia. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT. Na pokładzie BMW zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 9,5 litra, który zapewnia zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Podwozie C1 200 nie różni się od konstrukcji mniejszego modelu 125. Z przodu zamontowano autorskie zawieszenie BMW Telelever i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 220 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa klasyczne amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego i tarczę o średnicy 225 mm, która współpracuje z zaciskiem jednotłoczkowym. BMW C1 200 porusza się na ażurowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-13 i 140/70-12 (przód/tył).