Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 353
-15%
21,50 zł
25,30 zł
Najniższa cena: 25,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 151 Aprilia/BMW/MUZ - HF151
(5)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
-10%
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
(2)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN151 - KN-151
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
(2)
-10%
270,46 zł
300,51 zł
Najniższa cena: 300,51 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 12 Ah Yuasa Yumicron YB12AL-A2
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do BMW F 650 CS
- BMW F 650 CS Scarver 2002
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2002
- BMW F 650 CS Scarver 2003
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2003
- BMW F 650 CS Scarver 2004
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2004
- BMW F 650 CS Scarver 2005
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2005
BMW F 650 GS Dakar
BMW F 650 GS Dakar to motocykl klasy ADV (turystyczne enduro), produkowany przez niemiecki koncern od 2005 roku. Stworzony do jazdy po wyboistych szlakach, piaszczystych plażach i górskich wąwozach, a także codziennego przemieszczania się po betonowej dżungli - model F 650 GS sprawdzi się wszędzie. Bynajmniej nie są to puste słowa. To opinia wyrobiona przez tysiące użytkowników na całym świecie, którzy sprawdzili BMW w najcięższych warunkach drogowych.
BMW F 650 GS Dakar zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 652 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa współpracujący z komputerem pokładowym i suchą miskę olejową (system smarowania silnika). Serce modelu F 650 GS Dakar generuje moc maksymalną prawie 50 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 4800 obr./min, co pozwala na dość dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 170 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i sprzęgła wielotarczowego. BMW cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności ponad 17 litrów użytkownicy dysponują zasięgiem prawie 500 kilometrów na jednym tankowaniu.
BMW F 650 GS Dakar posiada optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami i masą motocykla (na sucho tylko 177 kilogramów). Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy (lagi o średnicy 41. mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, a także tarczę o średnicy 240 mm i 1-tłoczkowy zacisk hamulcowy. BMW F 650 GS Dakar porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 17. cali, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 90/90-21 i 130/80-17 (przód/tył).