Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 430
-15%
21,51 zł
25,30 zł
Najniższa cena: 25,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 151 Aprilia/BMW/MUZ - HF151
(5)
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
-10%
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
(2)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN151 - KN-151
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
(2)
-10%
270,46 zł
300,51 zł
Najniższa cena: 300,51 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 12 Ah Yuasa Yumicron YB12AL-A2
(4)
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
Posiadamy Części motocyklowe do BMW F 650 CS
- BMW F 650 CS Scarver 2002
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2002
- BMW F 650 CS Scarver 2003
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2003
- BMW F 650 CS Scarver 2004
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2004
- BMW F 650 CS Scarver 2005
- BMW F 650 CS Scarver ABS 2005
Inne modele
- BMW F 650 800
- BMW F 650
- BMW F 650 GS
- BMW F 650 ST
- BMW F 650 800 GS
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW R 18 1800
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW K 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW F 700
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
BMW F 650 GS Dakar
BMW F 650 GS Dakar to motocykl klasy ADV (turystyczne enduro), produkowany przez niemiecki koncern od 2005 roku. Stworzony do jazdy po wyboistych szlakach, piaszczystych plażach i górskich wąwozach, a także codziennego przemieszczania się po betonowej dżungli - model F 650 GS sprawdzi się wszędzie. Bynajmniej nie są to puste słowa. To opinia wyrobiona przez tysiące użytkowników na całym świecie, którzy sprawdzili BMW w najcięższych warunkach drogowych.
BMW F 650 GS Dakar zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 652 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa współpracujący z komputerem pokładowym i suchą miskę olejową (system smarowania silnika). Serce modelu F 650 GS Dakar generuje moc maksymalną prawie 50 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 4800 obr./min, co pozwala na dość dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 170 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i sprzęgła wielotarczowego. BMW cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności ponad 17 litrów użytkownicy dysponują zasięgiem prawie 500 kilometrów na jednym tankowaniu.
BMW F 650 GS Dakar posiada optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami i masą motocykla (na sucho tylko 177 kilogramów). Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy (lagi o średnicy 41. mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, a także tarczę o średnicy 240 mm i 1-tłoczkowy zacisk hamulcowy. BMW F 650 GS Dakar porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 17. cali, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 90/90-21 i 130/80-17 (przód/tył).