Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 652
-15%
21,51 zł
25,30 zł
Najniższa cena: 25,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 151 Aprilia/BMW/MUZ - HF151
(5)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-20%
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
(7)
-10%
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do BMW F 650
- BMW F 650 1993
- BMW F 650 1994
- BMW F 650 1995
- BMW F 650 1996
- BMW F 650 1997
- BMW F 650 1998
- BMW F 650 1999
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2000
- BMW F 650 GS Dakar ABS 2001
- BMW F 650 GS 2009
- BMW F 650 GS ABS 2009
- BMW F 650 ST 2000
- BMW F 650 2000
- BMW F 650 2001
- BMW F 650 2002
- BMW F 650 2003
- BMW F 650 GS PD 2003
- BMW F 650 GS PD 2002
- BMW F 650 GS PD 2001
- BMW F 650 GS PD ABS 2002
Inne modele
- BMW F 650 800
- BMW F 650 GS
- BMW F 650 ST
- BMW F 650 800 GS
- BMW F 650 CS
- BMW K 1100
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW K 1600
- BMW R 850
- BMW F 850
- BMW R 18 1800
- BMW F 750
- BMW G 310
- BMW M 1000
- BMW S 1000
- BMW CE 0
- BMW C 650
- BMW G 650
- BMW F 800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW K 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW F 700
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
BMW F 650 GS Dakar
BMW F 650 GS Dakar to motocykl klasy ADV (turystyczne enduro), produkowany przez niemiecki koncern od 2005 roku. Stworzony do jazdy po wyboistych szlakach, piaszczystych plażach i górskich wąwozach, a także codziennego przemieszczania się po betonowej dżungli - model F 650 GS sprawdzi się wszędzie. Bynajmniej nie są to puste słowa. To opinia wyrobiona przez tysiące użytkowników na całym świecie, którzy sprawdzili BMW w najcięższych warunkach drogowych.
BMW F 650 GS Dakar zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 652 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa współpracujący z komputerem pokładowym i suchą miskę olejową (system smarowania silnika). Serce modelu F 650 GS Dakar generuje moc maksymalną prawie 50 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 4800 obr./min, co pozwala na dość dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 170 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i sprzęgła wielotarczowego. BMW cechuje się niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności ponad 17 litrów użytkownicy dysponują zasięgiem prawie 500 kilometrów na jednym tankowaniu.
BMW F 650 GS Dakar posiada optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami i masą motocykla (na sucho tylko 177 kilogramów). Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy (lagi o średnicy 41. mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją napięcia wstępnego i tłumienia odbicia, a także tarczę o średnicy 240 mm i 1-tłoczkowy zacisk hamulcowy. BMW F 650 GS Dakar porusza się na szprychowych felgach o średnicy 21. i 17. cali, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 90/90-21 i 130/80-17 (przód/tył).