check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
BMW G 1600 GT DTC ESA ABS 2021

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 93
Filtr oleju Mahle OC306 - OC 306
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Filtr oleju HifloFiltro HF 164 BMW  - HF164 -15%

33,11 zł

38,95 zł

Najniższa cena: 38,95 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 164 BMW - HF164

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M16x1,5
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2 -10%

96,89 zł

107,66 zł

Najniższa cena: 107,66 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2

stars    (2)
Łożyska koła tylnego All Balls - 25-1273
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK LMAR8AI-8 irydowa - LMAR8AI-8 -10%

57,15 zł

63,50 zł

Najniższa cena: 63,50 zł

Świeca zapłonowa NGK LMAR8AI-8 irydowa - LMAR8AI-8

Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS116-5 - MSS116-5 -5%

49,50 zł

52,11 zł

Najniższa cena: 52,11 zł

Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS116-5 - MSS116-5

Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Filtr oleju K&N KN164 - KN-164
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V -10%

107,68 zł

119,64 zł

Najniższa cena: 119,64 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V

stars    (2)
Uchwyt przewodów ABS
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Klocki hamulcowe EBC FA 613 HH (2 szt.) - FA613HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 613 HH (2 szt.) - FA613HH

Śruba tarczy hamulcowej M8x1,25x16mm
Klucz demontażu cewkofajki BMW JMP
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671 -5%

108,78 zł

114,50 zł

Najniższa cena: 114,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671

stars    (1)
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS -10%

765,67 zł

850,74 zł

Najniższa cena: 850,74 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SRT (2 szt.) - MCB736SRT -5%

116,50 zł

122,63 zł

Najniższa cena: 122,63 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SRT (2 szt.) - MCB736SRT

O-Ring korka wlewu Produkt OEM
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 7916 - HFA7916 -15%

107,78 zł

126,80 zł

Najniższa cena: 126,80 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 7916 - HFA7916

Filtr powietrza K&N BM-1611 BMW - BM-1611
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SV (2 szt.) - MCB736SV -5%

131,26 zł

138,17 zł

Najniższa cena: 138,17 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SV (2 szt.) - MCB736SV

Śruba tarczy hamulcowej M8X27
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 SH (2 szt.) - MCB671SH -5%

132,52 zł

139,49 zł

Najniższa cena: 139,49 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 SH (2 szt.) - MCB671SH

stars    (1)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 (2 szt.) - MCB736 -5%

113,53 zł

119,50 zł

Najniższa cena: 119,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 (2 szt.) - MCB736

Akumulator bezobsługowy Yuasa YTX14 aktywowany - YTX14 -10%

317,86 zł

353,18 zł

Najniższa cena: 353,18 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy Yuasa YTX14 aktywowany - YTX14

Napinacz i prowadnica łańcuszka Produkt OEM
Uszczelniacz 32x47x7mm  - 12010895B
Podkładka M6x2,0x25mm
Komplet naprawczy zacisku hamulcowego
Szyba motocyklowa Puig Tour szary - 9512H

Inne modele

BMW K1600 GTL

Części motocyklowe

Model K 1600 GTL to najbardziej luksusowy krążownik z oferty niemieckiego koncernu BMW. Zastosowano w nim wiele innowacyjnych rozwiązań konstrukcyjnych i elektronicznych systemów, które tworzą bezkonkurencyjnego poskramiacza długodystansowych tras zakrawającego o futurystyczną maszynę z przyszłości.

Po raz pierwszy na pokładzie motocykla znalazł się aktywny system oświetlenia. Adaptacyjny reflektor ksenonowy, współpracujący z dwoma halogenami i światłami postojowymi w technologii LED, śledzi ruchy kierowcy i przechył jednośladu efektywnie doświetlając optymalną część drogi i pobocza. Cały mechanizm działa w szybkim tempie i z niewyobrażalną precyzją, dlatego ruchome lustro zawsze skieruje strugę światła w pożądane miejsce.

Jednakże na tym nie kończy się seryjne wyposażenie transkontynentalnego "turystyka". W standardzie znajdziemy między innymi nawigację satelitarną, system kontroli trakcji o trzech trybach pracy (dostosowanych do różnych rodzajów nawierzchni i warunków pogodowych), elektronicznie regulowaną wysokość szyby i charakterystykę zawieszenia (wiele trybów do wyboru w zależności od obciążenia pojazdu i preferowanego stylu jazdy), system audio z radiem, gniazdem USB i wydajnymi głośnikami, a także trzy mapy zapłonu (Rain, Road i Dynamic) zmieniające moc silnika i reakcję na odkręcenie manetki gazu. Tym wszystkim sterujemy za pomocą komputera pokładowego o wielowarstwowym menu. Wszystkie pokrętła i przyciski dostępne są z poziomu kierownicy, a ich obsługa jest zaskakująco intuicyjna, co podnosi komfort i bezpieczeństwo na drodze.

Przy takim osprzęcie pozostałe "gadżety" wypadają blado, aczkolwiek warto o nich wspomnieć. Elektroniczny, kolorowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy analogowymi zegarami prędkościomierza i obrotomierza podaje informację o dziennym przebiegu, spalaniu mierzonym w czasie rzeczywistym, przewidywanym dystansie na pozostałej ilości paliwa, ciśnieniu w oponach, zapiętym biegu i innych podstawowych parametrach. Nie zabrakło także tempomatu i podgrzewanych siedzeń oraz manetek, które w tym segmencie motocykli stają się powoli codziennością.

Do komfortowego wyposażenia i luksusowej linii nadwozia został dobrany sześciocylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 1649 cm ³. Producent twierdzi że jest to najlżejsza i najbardziej dopracowana jednostka z tą liczbą cylindrów, co ma zapewne narobić kompleksów legendarnej Hondzie Gold Wing, choć brak wstecznego biegu nieco niweczy słuszność takich poglądów. Mimo to silnik chodzi niezmiernie kulturalnie, równo i cicho, co jest dodatkowo potęgowane przez napęd tylnego koła za pośrednictwem wału kardana. Takie połączenie gwarantuje bezobsługową eksploatację przez wiele lat i rzadkie wizyty w warsztatach. Chłodzona cieczą i olejem jednostka generuje moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy 175 Nm, przy czym te wartości, ze względu na dalekobieżne przeznaczenie jednośladu, są dostępne od bardzo niskiej prędkości obrotowej. System wtrysku paliwa posiada elektronicznie sterowane przepustnice, co w połączeniu z autorskim komputerem silnika BMS-X tworzy bardzo efektywny układ zasilania. Jednostka jest niezwykle elastyczna, więc w miejskim zgiełku kierowca nie jest skazany na ciągłe operowanie nożną dźwignią zmiany biegów. Motocykl oddaje moc adekwatnie do swojego wyglądu: elegancko, lecz dynamicznie. Bezpieczeństwo szybkiej jazdy podnosi zintegrowany układ hamulcowy z systemem anty blokującym ABS na obu osiach.

Komfort podróżowania stoi na bardzo wysokim poziomie. Ogromna szyba zapewnia całkowitą ochronę przed napierającym wiatrem i ulewnym deszczem, wyprofilowanie kierownicy i siodła zapewnia ergonomiczną pozycję, trzy ogromne kufry wkomponowane w bryłę nadwozia dają nieskończoną przestrzeń bagażową, a dla pasażera obszerne oparcie i kanapa stwarzają idealne warunki do wielogodzinnego pozostawania w bezruchu.

Mimo, że na pierwszy rzut oka K1600 GTL wydaje się mistrzem prostej, to przez przemyślane wyważenie i nisko umieszczony środek ciężkości także na alpejskich przełęczach będzie spisywał się znakomicie. Przy takich wojażach użytkownicy na pewno docenią wysoko umieszczone podnóżki i środkowy profil nadwozia pozwalający na maksymalne "przytulenie się" do pojazdu. Dobre właściwości trakcyjne to również zasługa dopracowanego zawieszenia typu Paralever (tył) i Duolever (przód), które przez ostatnie kilka lat są konsekwentnie ulepszane w kierunku kompromisu pomiędzy wygodą a dostosowaniem do dynamicznej jazdy.

Czy zatem tak dopracowana konstrukcja opływająca samymi superlatywami ma jakieś wady? Duża masa i kolosalne gabaryty dają o sobie znać w zatłoczonym mieście, szukanie miejsca parkingowego i manewry w korku nie należą do najprzyjemniejszych czynności. Co więcej podczas powolnej jazdy sześciocylindrowy silnik generuje duże ilości ciepła, dlatego kierowca poniżej pasa może czuć spory dyskomfort. Nie są to jednak istotne minusy, bowiem krążownik BMW został stworzony do ekspresowego przemierzania autostrad, a z miastem powinny go wiązać jedynie obwodnice. Tak więc jeśli szukasz komfortu podróżowania i poczucia luksusu zbliżonych do prywatnych odrzutowców, to K1600 GTL będzie idealnym, "przyziemnym" wyborem oferującym podobne prędkości przelotowe. Gdyby jeszcze nie ta cena, która w przypadku podstawowego modelu opiewa na prawie 100 tyś. złotych...