Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 544
-15%
21,51 zł
25,30 zł
Najniższa cena: 25,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 151 Aprilia/BMW/MUZ - HF151
(5)
-20%
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
(7)
-10%
96,89 zł
107,66 zł
Najniższa cena: 107,66 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2
(2)
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213
(2)
-20%
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
-10%
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
(2)
-10%
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
(13)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN151 - KN-151
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 213 HH (2 szt.) - FA213HH
(2)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
(2)
-20%
226,34 zł
282,92 zł
Najniższa cena: 282,92 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 112 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-112
(3)
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-5%
64,89 zł
68,30 zł
Najniższa cena: 68,30 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 EC (2 szt.) - MCB672EC
-20%
317,20 zł
396,50 zł
Najniższa cena: 396,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 112 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-112
Posiadamy Części motocyklowe do BMW G 650 Xchallenge
- BMW G 650 Xchallenge 2007
- BMW G 650 Xchallenge ABS 2007
- BMW G 650 Xchallenge 2008
- BMW G 650 Xchallenge ABS 2008
- BMW G 650 Xchallenge ABS 2009
- BMW G 650 Xchallenge 2009
- BMW G 650 Xchallenge ABS 2010
- BMW G 650 Xchallenge 2010
Inne modele
- BMW G 310
- BMW G 650
- BMW G 310 R
- BMW G 310 GS
- BMW G 650 GS
- BMW G 1600 GT
- BMW G 450 X
- BMW G 650 Xmoto
- BMW G 650 Xcountry
- BMW C 400
- BMW K 1600
- BMW F 850
- BMW F 750
- BMW F 650
- BMW F 800
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW F 700
- BMW R 850
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1150
- BMW K 1300
- BMW K 1200
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW K 1600 GTL
- BMW K 1600 GT
- BMW F 850 GS
- BMW F 800 GT
- BMW F 800 GS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW F 650 GS
- BMW K 1300 GT
- BMW K 1200 GT
- BMW R 850 GS
- BMW C 650 GT
- BMW C 400 GT
- BMW R 1150 GS Adventure
- BMW R 1150 GS
- BMW R 1100 GS
- BMW F 650 800
- BMW R 80 800
- BMW F 750 850 GS
- BMW R 80 800 GS/2 Paralever
- BMW R 80 800 GS PD Paris Dakar Paralever
- BMW R 80 800 GS Paralever
- BMW R 80 800 G/S Monolever
- BMW R 65 650 GS
- BMW R 100 1000 GS
BMW G 650
BMW G 650 GS to popularny motocykl klasy Adventure (turystyczne-enduro), produkowany przez niemiecki koncern BMW Motorrad w latach 2011-2014. Niska masa, optymalnie mocny silnik, dobre zawieszenie i dobre właściwości jezdne zarówno w terenie, jak i na drogach asfaltowych sprawiły, że model G 650 GS jest często wybieranym jednośladem do realizacji poważnych marzeń podróżniczych.
BMW G 650 GS zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 652 ccm. Chłodzony cieczą, czterosuwowy singiel posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), zapłon CDI, rozrusznik elektryczny i elektroniczny system wtrysku paliwa, który zapewnia niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 4 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 17 litrów zapewnia zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Serce modelu G 650 GS generuje moc maksymalną 48 KM przy 6500 obr./min (dobra wiadomość dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2) i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 5200 obr./min. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego.
Szkieletem BMW G 650 GS jest stalowa rama typu Bridge, na której osadzono zawieszenie o satysfakcjonującym skoku i wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy o skoku 170 mm i lagach o średnicy 41 mm oraz jedną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm z dwu tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zdecydowano się na monoshock z amortyzatorem olejowym o skoku 165 mm i pojedynczą tarczę o średnicy 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym.
BMW G 650 GS to idealna propozycja dla osób, które mają głowę pełną motocyklowych podróży w nieznane. Wygodna pozycja za kierownicą i bezawaryjna konstrukcja sprawdzą się na długich dystansach, a zawieszenie i zastosowane opony dual-sport umożliwią zjechanie z utwardzonych dróg.