check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
BMW K 1200 RS

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 505
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Podkładka miedziana 18x22x1.5 mm JMT - 4001796055775
Filtr oleju HifloFiltro HF 163 BMW  - HF163 -15%

35,02 zł

41,20 zł

Najniższa cena: 41,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 163 BMW - HF163

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Filtr oleju Mahle OC91 - OC91

55,72 zł

Filtr oleju Mahle OC91 - OC91

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002 -5%

75,63 zł

79,61 zł

Najniższa cena: 79,61 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 164 BMW  - HF164 -15%

33,11 zł

38,95 zł

Najniższa cena: 38,95 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 164 BMW - HF164

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 160 BMW  - HF160 -15%

34,43 zł

40,50 zł

Najniższa cena: 40,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 160 BMW - HF160

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr oleju MotoFiltro MF163 (HF163) BMW - MF163
Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

371,05 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 22Ah JMT 51913

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Filtr oleju MotoFiltro MF164 (HF164) BMW - MF164
Świeca zapłonowa NGK DR7EA - DR7EA -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DR7EA - DR7EA

Świeca zapłonowa NGK DCPR7E - DCPR7E -10%

22,05 zł

24,50 zł

Najniższa cena: 24,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR7E - DCPR7E

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x40x3 miedziana - S410068012001 -10%

11,52 zł

12,80 zł

Najniższa cena: 12,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x40x3 miedziana - S410068012001

Filtr oleju K&N KN160 - KN-160

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN160 - KN-160

stars    (1)
Śruba spustu oleju M18x1,5x12

11,50 zł

Śruba spustu oleju M18x1,5x12

stars    (1)
Uszczelka kanału wlotowego Athena -10%

15,54 zł

17,27 zł

Najniższa cena: 17,27 zł

Uszczelka kanału wlotowego Athena

stars    (2)
Uszczelniacz silnikowy 14x22x5 - M730900435010 -5%

18,71 zł

19,69 zł

Najniższa cena: 19,69 zł

Uszczelniacz silnikowy 14x22x5 - M730900435010

Magnetyczna śruba spustu oleju M18x1,50
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400068420012 -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400068420012

Klocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH

Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1

Świeca zapłonowa NGK DCPR7EIX irydowa - DCPR7EIX -10%

54,72 zł

60,80 zł

Najniższa cena: 60,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR7EIX irydowa - DCPR7EIX

Klocki hamulcowe EBC FA 294 HH (2 szt.) - FA294HH -10%

139,21 zł

154,68 zł

Najniższa cena: 154,68 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 294 HH (2 szt.) - FA294HH

Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK -5%
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
Uchwyt przewodów ABS
Sworzeń, przegub kulowy zawieszenia FRAP
Klocki hamulcowe EBC FA 018 (2 szt.) - FA018 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 018 (2 szt.) - FA018

Świeca zapłonowa NGK KR9CI irydowa - KR9CI -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK KR9CI irydowa - KR9CI

Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1200 RS

  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 1997
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 1997
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 1998
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 1998
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 1999
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 1999
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2000
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2000
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2001
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2001
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2002
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2002
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2003
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2003
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2004
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2004
  • BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2005
  • BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2005
  • BMW K 1200 RS 1997
  • BMW K 1200 RS 1998
  • BMW K 1200 RS 2000
  • BMW K 1200 RS 1999
  • BMW K 1200 RS 2002
  • BMW K 1200 RS 2003
  • BMW K 1200 RS 2004
  • BMW K 1200 RS 2005

Inne modele

BMW K 1200

BMW K 1200 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez niemiecki koncern w latach 2004-2008. Przez cały okres produkcji był najmocniejszym modelem w ofercie Bawarczyków. Pomimo początkowych problemów z wprowadzeniem do sprzedaży, spowodowanymi niezadowalającą jakością w niemieckich fabrykach, finalnie odniósł duży sukces i do dziś cieszy się uznaniem i popularnością wśród motocyklistów. BMW K 1200 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1157 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy generuje spektakularną moc maksymalną 167 KM przy 10 250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 8250 obr./min, co pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 280 km/h. Jak widać, model K 1200 to naprawdę szybki “turystyk”. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i wału kardana. Serce K 1200 cechuje się rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektronicznym systemem wtrysku paliwa i układem wydechowym z trójdrożnym katalizatorem. W porównaniu do poprzednika, modelu K 1100, podwozie BMW K 1200 zostało gruntownie zmodyfikowane i odchudzone. Pojawiła się nowa rama przestrzenna z lekkich profili aluminiowych i jednostronny wahacz z zawieszeniem Paralever, który odlano z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy, zaś tylne - Paralever z systemem dźwigni Duolever i amortyzatorem hydraulicznym z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia. Tylne zawieszenie można regulować bezstopniowo ręcznie lub za pomocą elektronicznego układu. Na pokładzie modelu K 1200 znajdziemy układ hamulcowy z systemem CBS i ABS. Trzy wentylowane tarcze hamulcowe o dużej średnicy współpracują z trzy- i jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. BMW K 1200 nawet dzisiaj, ponad 15 lat od premiery, to solidna konkurencja na naszych drogach. Spektakularne osiągi, zaawansowane technologicznie podwozie i ponadczasowa stylistyka czynią z niego ciekawą propozycję na rynku wtórnym.