Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 505
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
-10%
11,52 zł
12,80 zł
Najniższa cena: 12,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 33x40x3 miedziana - S410068012001
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1200 RS
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 1997
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 1997
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 1998
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 1998
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 1999
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 1999
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2000
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2000
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2001
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2001
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2002
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2002
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2003
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2003
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2004
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2004
- BMW K 1200 RS obręcz 5 cali ABS 2005
- BMW K 1200 RS obręcz 5,5 cala ABS 2005
- BMW K 1200 RS 1997
- BMW K 1200 RS 1998
- BMW K 1200 RS 2000
- BMW K 1200 RS 1999
- BMW K 1200 RS 2002
- BMW K 1200 RS 2003
- BMW K 1200 RS 2004
- BMW K 1200 RS 2005
Inne modele
- BMW K 1100
- BMW K 1600
- BMW K 1200
- BMW K 1300
- BMW K 75 750
- BMW K 1000
- BMW K 1100 LT
- BMW K 1600 GTL
- BMW K 1600 GT
- BMW K 1600 B
- BMW K 1300 S
- BMW K 1300 R
- BMW K 1200 R
- BMW K 1200 LT
- BMW K 1300 GT
- BMW K 1200 S
- BMW K 1200 GT
- BMW K 75 750 RT
- BMW K 1 1000
- BMW K 75 750 S
- BMW K 75 750 C
- BMW K 75 750 /2
- BMW K 1100 RS
- BMW K 100 1000 RT
- BMW K 100 1000 RS4V
- BMW K 100 1000 RS
- BMW K 100 1000 LT
- BMW K 100 1000
- BMW K 100 1000 /2
- BMW K 75/2 750
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 850 R
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1200
- BMW R 1100 RT
- BMW R 1100 R
- BMW R 100 1000
- BMW R 850 Classic
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 850 C
- BMW R 850 C Avantgarde
- BMW R 1200 C Independent
- BMW R 1200 C Avantgarde
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
BMW K 1200
BMW K 1200 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez niemiecki koncern w latach 2004-2008. Przez cały okres produkcji był najmocniejszym modelem w ofercie Bawarczyków. Pomimo początkowych problemów z wprowadzeniem do sprzedaży, spowodowanymi niezadowalającą jakością w niemieckich fabrykach, finalnie odniósł duży sukces i do dziś cieszy się uznaniem i popularnością wśród motocyklistów.
BMW K 1200 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1157 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy generuje spektakularną moc maksymalną 167 KM przy 10 250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 8250 obr./min, co pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 280 km/h. Jak widać, model K 1200 to naprawdę szybki “turystyk”. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i wału kardana. Serce K 1200 cechuje się rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektronicznym systemem wtrysku paliwa i układem wydechowym z trójdrożnym katalizatorem.
W porównaniu do poprzednika, modelu K 1100, podwozie BMW K 1200 zostało gruntownie zmodyfikowane i odchudzone. Pojawiła się nowa rama przestrzenna z lekkich profili aluminiowych i jednostronny wahacz z zawieszeniem Paralever, który odlano z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy, zaś tylne - Paralever z systemem dźwigni Duolever i amortyzatorem hydraulicznym z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia. Tylne zawieszenie można regulować bezstopniowo ręcznie lub za pomocą elektronicznego układu. Na pokładzie modelu K 1200 znajdziemy układ hamulcowy z systemem CBS i ABS. Trzy wentylowane tarcze hamulcowe o dużej średnicy współpracują z trzy- i jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi.
BMW K 1200 nawet dzisiaj, ponad 15 lat od premiery, to solidna konkurencja na naszych drogach. Spektakularne osiągi, zaawansowane technologicznie podwozie i ponadczasowa stylistyka czynią z niego ciekawą propozycję na rynku wtórnym.