Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 443
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
64,77 zł
Filtr oleju Mahle OC619 - OC 619
103,94 zł
Łożyska koła tył przód
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH
71,68 zł
Filtr powietrza Mahle LX966 - LX966
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 HH (2 szt.) - FA363HH
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 (2 szt.) - FA363
-5%
125,88 zł
132,50 zł
Najniższa cena: 132,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 748 SV (2 szt.) - MCB748SV
(1)
-10%
20,63 zł
22,92 zł
Najniższa cena: 22,92 zł
Uszczelka pod głowicę Athena O-Ring 2x62 mm - M752006200094
134,03 zł
Uszczelniacz kardana 59.8x75x8 OEM
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1200 S
- BMW K 1200 S 2007
- BMW K 1200 S 2008
- BMW K 1200 S ABS 2005
- BMW K 1200 S ABS 2006
- BMW K 1200 S 2005
- BMW K 1200 S 2006
- BMW K 1200 S ABS 2008
BMW K 1200
BMW K 1200 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez niemiecki koncern w latach 2004-2008. Przez cały okres produkcji był najmocniejszym modelem w ofercie Bawarczyków. Pomimo początkowych problemów z wprowadzeniem do sprzedaży, spowodowanymi niezadowalającą jakością w niemieckich fabrykach, finalnie odniósł duży sukces i do dziś cieszy się uznaniem i popularnością wśród motocyklistów.
BMW K 1200 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1157 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy generuje spektakularną moc maksymalną 167 KM przy 10 250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 8250 obr./min, co pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 280 km/h. Jak widać, model K 1200 to naprawdę szybki “turystyk”. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i wału kardana. Serce K 1200 cechuje się rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektronicznym systemem wtrysku paliwa i układem wydechowym z trójdrożnym katalizatorem.
W porównaniu do poprzednika, modelu K 1100, podwozie BMW K 1200 zostało gruntownie zmodyfikowane i odchudzone. Pojawiła się nowa rama przestrzenna z lekkich profili aluminiowych i jednostronny wahacz z zawieszeniem Paralever, który odlano z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy, zaś tylne - Paralever z systemem dźwigni Duolever i amortyzatorem hydraulicznym z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia. Tylne zawieszenie można regulować bezstopniowo ręcznie lub za pomocą elektronicznego układu. Na pokładzie modelu K 1200 znajdziemy układ hamulcowy z systemem CBS i ABS. Trzy wentylowane tarcze hamulcowe o dużej średnicy współpracują z trzy- i jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi.
BMW K 1200 nawet dzisiaj, ponad 15 lat od premiery, to solidna konkurencja na naszych drogach. Spektakularne osiągi, zaawansowane technologicznie podwozie i ponadczasowa stylistyka czynią z niego ciekawą propozycję na rynku wtórnym.