Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 434
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
64,77 zł
Filtr oleju Mahle OC619 - OC 619
103,94 zł
Łożyska koła tył przód
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN164 - KN-164
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 HH (2 szt.) - FA363HH
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 (2 szt.) - FA363
-5%
125,88 zł
132,50 zł
Najniższa cena: 132,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 748 SV (2 szt.) - MCB748SV
(1)
-10%
20,63 zł
22,92 zł
Najniższa cena: 22,92 zł
Uszczelka pod głowicę Athena O-Ring 2x62 mm - M752006200094
-5%
96,64 zł
101,73 zł
Najniższa cena: 101,73 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 16FK 5.0MM 12/2007- - MST16FK
134,03 zł
Uszczelniacz kardana 59.8x75x8 OEM
-5%
117,71 zł
123,90 zł
Najniższa cena: 123,90 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 748 (2 szt.) - MCB748
(1)
12,21 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8x1,25x16mm
92,55 zł
Klucz demontażu cewkofajki BMW JMP
-10%
765,67 zł
850,74 zł
Najniższa cena: 850,74 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1300 S
- BMW K 1300 S ABS 2011
- BMW K 1300 S ABS 2012
- BMW K 1300 S ABS 2009
- BMW K 1300 S ABS 2010
- BMW K 1300 S ABS 2013
- BMW K 1300 S ABS 2014
- BMW K 1300 S Motorsport ABS 2014
- BMW K 1300 S ABS 2015
- BMW K 1300 S Motorsport ABS 2015
- BMW K 1300 S Dynamic ABS 2012
- BMW K 1300 S HP ABS 2012
- BMW K 1300 S 30 Years K-Model ABS 2013
- BMW K 1300 S ABS 2016
Inne modele
- BMW K 1100
- BMW K 1600
- BMW K 1200
- BMW K 1300
- BMW K 75 750
- BMW K 1000
- BMW K 1100 LT
- BMW K 1600 GTL
- BMW K 1600 GT
- BMW K 1600 B
- BMW K 1300 R
- BMW K 1200 R
- BMW K 1200 LT
- BMW K 1300 GT
- BMW K 1200 S
- BMW K 1200 GT
- BMW K 1200 RS
- BMW K 75 750 RT
- BMW K 1 1000
- BMW K 75 750 S
- BMW K 75 750 C
- BMW K 75 750 /2
- BMW K 1100 RS
- BMW K 100 1000 RT
- BMW K 100 1000 RS4V
- BMW K 100 1000 RS
- BMW K 100 1000 LT
- BMW K 100 1000
- BMW K 100 1000 /2
- BMW K 75/2 750
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 850 R
- BMW R 1200 GS
- BMW R 1200
- BMW R 1100 RT
- BMW R 1100 R
- BMW R 100 1000
- BMW R 850 Classic
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 850 C
- BMW R 850 C Avantgarde
- BMW R 1200 C Independent
- BMW R 1200 C Avantgarde
- BMW C 400
- BMW F 900
- BMW R 51/2 500
BMW K 1300
BMW K 1300 to motocykl sportowo-turystyczny zaprezentowany na targach Intermot w Kolonii, produkowany niemieckiej fabryce BMW w Berlinie w latach 2009-2011. W latach produkcji konkurował z takimi motocyklami jak: Yamaha FJR1300, Kawasaki 1400GTR i Honda ST1300 Pan European. W 2011 roku został zastąpiony produkowanym do dzisiaj modelem K 1600 GT.
BMW K 1300 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1293 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i układ wydechowy z regulowanym, trójdrożnym katalizatorem. Jednostka K 1300 generuje moc maksymalną 160 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 135 Nm przy 8000 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością 260 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, wału kardana i hydraulicznie sterowanego, mokrego sprzęgła wielotarczowego.
BMW K 1300 posiada ramę główną i pomocniczą-tylną z lekkich stopów aluminium, jednostka napędowa częściowo pełni rolę elementu nośnego. Zastosowane zawieszenie i układ hamulcowy gwarantują komfort i bezpieczeństwo na każdym dystansie. Z przodu znajdziemy zawieszenie Duolever o skoku 115 mm, zaś z tyłu centralną kolumnę autorskiej konstrukcji BMW o skoku 112 mm. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają trzy tarcze hamulcowe (z przodu dwie o średnicy 320 mm, z tyłu 294 mm), system ABS oraz cztero- i dwutłoczkowe pływające zaciski hamulcowe (przód/tył).
BMW K 1300 to jedna z najlepszych propozycji na rynku wtórnym jeśli szukamy motocykla sportowo-turystycznego, który zapewni komfort i niezapomniane doświadczenia na każdym dystansie.