Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN164 - KN-164
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
96,64 zł
101,73 zł
Najniższa cena: 101,73 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 16FK 5.0MM 12/2007- - MST16FK
12,21 zł
Śruba tarczy hamulcowej M8x1,25x16mm
108,78 zł
114,50 zł
Najniższa cena: 114,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671
765,67 zł
850,74 zł
Najniższa cena: 850,74 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14H-BS
92,55 zł
Klucz demontażu cewkofajki BMW JMP
710,17 zł
Szyba motocyklowa Puig 9512W BMW R1200RS/K1600 GT/GLT przeźroczysta - 9512W
116,50 zł
122,63 zł
Najniższa cena: 122,63 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SRT (2 szt.) - MCB736SRT
Posiadamy Części motocyklowe do BMW K 1600 B
- BMW K 1600 B Bagger ABS 2017
- BMW K 1600 B Bagger ABS 2018
- BMW K 1600 B Grand America ABS 2018
- BMW K 1600 B Bagger ABS 2019
- BMW K 1600 B Grand America ABS 2019
- BMW K 1600 B Bagger ABS 2020
- BMW K 1600 B Grand America ABS 2020
- BMW K 1600 B LE Bagger ABS 2020
- BMW K 1600 B SE Bagger ABS 2020
- BMW K 1600 B ABS 2021
BMW K1600 GTL
Model K 1600 GTL to najbardziej luksusowy krążownik z oferty niemieckiego koncernu BMW. Zastosowano w nim wiele innowacyjnych rozwiązań konstrukcyjnych i elektronicznych systemów, które tworzą bezkonkurencyjnego poskramiacza długodystansowych tras zakrawającego o futurystyczną maszynę z przyszłości.
Po raz pierwszy na pokładzie motocykla znalazł się aktywny system oświetlenia. Adaptacyjny reflektor ksenonowy, współpracujący z dwoma halogenami i światłami postojowymi w technologii LED, śledzi ruchy kierowcy i przechył jednośladu efektywnie doświetlając optymalną część drogi i pobocza. Cały mechanizm działa w szybkim tempie i z niewyobrażalną precyzją, dlatego ruchome lustro zawsze skieruje strugę światła w pożądane miejsce.
Jednakże na tym nie kończy się seryjne wyposażenie transkontynentalnego "turystyka". W standardzie znajdziemy między innymi nawigację satelitarną, system kontroli trakcji o trzech trybach pracy (dostosowanych do różnych rodzajów nawierzchni i warunków pogodowych), elektronicznie regulowaną wysokość szyby i charakterystykę zawieszenia (wiele trybów do wyboru w zależności od obciążenia pojazdu i preferowanego stylu jazdy), system audio z radiem, gniazdem USB i wydajnymi głośnikami, a także trzy mapy zapłonu (Rain, Road i Dynamic) zmieniające moc silnika i reakcję na odkręcenie manetki gazu. Tym wszystkim sterujemy za pomocą komputera pokładowego o wielowarstwowym menu. Wszystkie pokrętła i przyciski dostępne są z poziomu kierownicy, a ich obsługa jest zaskakująco intuicyjna, co podnosi komfort i bezpieczeństwo na drodze.
Przy takim osprzęcie pozostałe "gadżety" wypadają blado, aczkolwiek warto o nich wspomnieć. Elektroniczny, kolorowy wyświetlacz umieszczony pomiędzy analogowymi zegarami prędkościomierza i obrotomierza podaje informację o dziennym przebiegu, spalaniu mierzonym w czasie rzeczywistym, przewidywanym dystansie na pozostałej ilości paliwa, ciśnieniu w oponach, zapiętym biegu i innych podstawowych parametrach. Nie zabrakło także tempomatu i podgrzewanych siedzeń oraz manetek, które w tym segmencie motocykli stają się powoli codziennością.
Do komfortowego wyposażenia i luksusowej linii nadwozia został dobrany sześciocylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 1649 cm ³. Producent twierdzi że jest to najlżejsza i najbardziej dopracowana jednostka z tą liczbą cylindrów, co ma zapewne narobić kompleksów legendarnej Hondzie Gold Wing, choć brak wstecznego biegu nieco niweczy słuszność takich poglądów. Mimo to silnik chodzi niezmiernie kulturalnie, równo i cicho, co jest dodatkowo potęgowane przez napęd tylnego koła za pośrednictwem wału kardana. Takie połączenie gwarantuje bezobsługową eksploatację przez wiele lat i rzadkie wizyty w warsztatach. Chłodzona cieczą i olejem jednostka generuje moc 160 KM i maksymalny moment obrotowy 175 Nm, przy czym te wartości, ze względu na dalekobieżne przeznaczenie jednośladu, są dostępne od bardzo niskiej prędkości obrotowej. System wtrysku paliwa posiada elektronicznie sterowane przepustnice, co w połączeniu z autorskim komputerem silnika BMS-X tworzy bardzo efektywny układ zasilania. Jednostka jest niezwykle elastyczna, więc w miejskim zgiełku kierowca nie jest skazany na ciągłe operowanie nożną dźwignią zmiany biegów. Motocykl oddaje moc adekwatnie do swojego wyglądu: elegancko, lecz dynamicznie. Bezpieczeństwo szybkiej jazdy podnosi zintegrowany układ hamulcowy z systemem anty blokującym ABS na obu osiach.
Komfort podróżowania stoi na bardzo wysokim poziomie. Ogromna szyba zapewnia całkowitą ochronę przed napierającym wiatrem i ulewnym deszczem, wyprofilowanie kierownicy i siodła zapewnia ergonomiczną pozycję, trzy ogromne kufry wkomponowane w bryłę nadwozia dają nieskończoną przestrzeń bagażową, a dla pasażera obszerne oparcie i kanapa stwarzają idealne warunki do wielogodzinnego pozostawania w bezruchu.
Mimo, że na pierwszy rzut oka K1600 GTL wydaje się mistrzem prostej, to przez przemyślane wyważenie i nisko umieszczony środek ciężkości także na alpejskich przełęczach będzie spisywał się znakomicie. Przy takich wojażach użytkownicy na pewno docenią wysoko umieszczone podnóżki i środkowy profil nadwozia pozwalający na maksymalne "przytulenie się" do pojazdu. Dobre właściwości trakcyjne to również zasługa dopracowanego zawieszenia typu Paralever (tył) i Duolever (przód), które przez ostatnie kilka lat są konsekwentnie ulepszane w kierunku kompromisu pomiędzy wygodą a dostosowaniem do dynamicznej jazdy.
Czy zatem tak dopracowana konstrukcja opływająca samymi superlatywami ma jakieś wady? Duża masa i kolosalne gabaryty dają o sobie znać w zatłoczonym mieście, szukanie miejsca parkingowego i manewry w korku nie należą do najprzyjemniejszych czynności. Co więcej podczas powolnej jazdy sześciocylindrowy silnik generuje duże ilości ciepła, dlatego kierowca poniżej pasa może czuć spory dyskomfort. Nie są to jednak istotne minusy, bowiem krążownik BMW został stworzony do ekspresowego przemierzania autostrad, a z miastem powinny go wiązać jedynie obwodnice. Tak więc jeśli szukasz komfortu podróżowania i poczucia luksusu zbliżonych do prywatnych odrzutowców, to K1600 GTL będzie idealnym, "przyziemnym" wyborem oferującym podobne prędkości przelotowe. Gdyby jeszcze nie ta cena, która w przypadku podstawowego modelu opiewa na prawie 100 tyś. złotych...