Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 368
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
45,81 zł
Pasek alternatora BMW - 4PK611
94,50 zł
Linka sprzęgła
25,04 zł
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1100 GS
- BMW R 1100 GS ABS 1993
- BMW R 1100 GS ABS 1994
- BMW R 1100 GS ABS 1995
- BMW R 1100 GS ABS 1996
- BMW R 1100 GS ABS 1997
- BMW R 1100 GS ABS 1999
- BMW R 1100 GS 1993
- BMW R 1100 GS 1994
- BMW R 1100 GS 1995
- BMW R 1100 GS 1996
- BMW R 1100 GS 1997
- BMW R 1100 GS 1998
- BMW R 1100 GS ABS 1998
- BMW R 1100 GS 1999
BMW R1100
BMW R1100 to seria motocykli z różnych klas, produkowana przez niemiecki koncern w latach 1998-2005. Przez 8 lat obecności w ofercie BMW, w ramach rodziny R1100 wprowadzono do oferty takie wersje motocykli, jak: S (sportowo-turystyczny), R (naked bike), GS (turystyczne enduro), RT (turystyczny) i RS (sportowo-turystyczny).
Wszystkie modele z serii R1100 posiadają dwucylindrową jednostkę napędową w układzie bokser o pojemności skokowej 1085 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem (cylindry chłodzone powietrzem, a głowice olejem) silnik czterosuwowy posiada 4-zaworową głowicę, elektroniczny system wtrysku paliwa (wersja S) i elektroniczny zapłon Bosch Motronic MA (wersja S, po 2003 roku). W zależności od wersji, serce R1100 generuje moc maksymalną od 76 KM (wersja R) do 98 KM (wersja S) i maksymalny moment obrotowy od 93 Nm (wersja R) do 97 Nm (wersja S). W dniu wprowadzenia do oferty silnik z wersji S był najmocniejszym bokserem, jaki kiedykolwiek powstał w fabrykach BMW. Moc i moment - niezależnie od wersji - przenoszone są przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach, bezobsługowy wał napędowy i suche sprzęgło.
Szkieletem BMW R1100 jest trzyczęściowa rama kompozytowa, dwie ramy pomocnicze ze stali i aluminium (przednia i tylna) oraz jednostka napędowa, która stanowi element nośny całej konstrukcji. Zawieszenie kół to dwa autorskie rozwiązania od BMW. Z przodu znajdziemy Telelever, a z tyłu Paralever. W wersji S nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) i jedna tarcza o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). W ramach wyposażenia opcjonalnego dostępny był ABS (w wersji S, RS i GS).