check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
BMW R 1100

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 103
Pasek alternatora BMW - 4PK611
Komplet łożysk wahacza Yamaha - SAO-210 -5%

104,05 zł

109,53 zł

Najniższa cena: 109,53 zł

Komplet łożysk wahacza Yamaha - SAO-210

stars    (1)
Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400068600980/2 -10%

494,82 zł

549,80 zł

Najniższa cena: 549,80 zł

dostawa 0 zł

Komplet uszczelek silnikowych Top-End Athena - P400068600980/2

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

430,08 zł

dostawa 0 zł

Światło Stop Denali - DNL.B6.003

Tarcza sprzęgła Newfren F1494K - F1494K
Tarcza hamulcowa pływająca Brembo 78B40846 przód - 78B40846
Tarcza hamulcowa pływająca Brembo 78B40816 przód - 78B40816
Tarcza hamulcowa Brembo 68B407C8 tył - 68B407C8
Tarcza hamulcowa Brembo 68B407D2 przód/tył - 68B407D2
Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2045
Lampa tył LED BMW R 1100S F 650CS - TZBMW-106-INT
Linka sprzęgła Venhill - B03-3-110-BK
Komplet obniżający zawieszenie tylne Tecnium - 150050052TEC
Tarcza hamulcowa NG przód NG1137XG - NG1137XG

Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1100

  • BMW R 1100 RS ABS 1993
  • BMW R 1100 RS ABS 1996
  • BMW R 1100 RS ABS 1995
  • BMW R 1100 RS ABS 1994
  • BMW R 1100 RS ABS 1997
  • BMW R 1100 S ABS 2006
  • BMW R 1100 S 2006
  • BMW R 1100 R ABS 1994
  • BMW R 1100 R 1994

BMW R1100

BMW R1100 to seria motocykli z różnych klas, produkowana przez niemiecki koncern w latach 1998-2005. Przez 8 lat obecności w ofercie BMW, w ramach rodziny R1100 wprowadzono do oferty takie wersje motocykli, jak: S (sportowo-turystyczny), R (naked bike), GS (turystyczne enduro), RT (turystyczny) i RS (sportowo-turystyczny). Wszystkie modele z serii R1100 posiadają dwucylindrową jednostkę napędową w układzie bokser o pojemności skokowej 1085 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem (cylindry chłodzone powietrzem, a głowice olejem) silnik czterosuwowy posiada 4-zaworową głowicę, elektroniczny system wtrysku paliwa (wersja S) i elektroniczny zapłon Bosch Motronic MA (wersja S, po 2003 roku). W zależności od wersji, serce R1100 generuje moc maksymalną od 76 KM (wersja R) do 98 KM (wersja S) i maksymalny moment obrotowy od 93 Nm (wersja R) do 97 Nm (wersja S). W dniu wprowadzenia do oferty silnik z wersji S był najmocniejszym bokserem, jaki kiedykolwiek powstał w fabrykach BMW. Moc i moment - niezależnie od wersji - przenoszone są przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach, bezobsługowy wał napędowy i suche sprzęgło. Szkieletem BMW R1100 jest trzyczęściowa rama kompozytowa, dwie ramy pomocnicze ze stali i aluminium (przednia i tylna) oraz jednostka napędowa, która stanowi element nośny całej konstrukcji. Zawieszenie kół to dwa autorskie rozwiązania od BMW. Z przodu znajdziemy Telelever, a z tyłu Paralever. W wersji S nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) i jedna tarcza o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). W ramach wyposażenia opcjonalnego dostępny był ABS (w wersji S, RS i GS).