Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 397
2,51 zł
Blaszka montażowa JMP 1 szt. BMW
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
45,81 zł
Pasek alternatora BMW - 4PK611
25,04 zł
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-9/1
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 HH (2 szt.) - FA363HH
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1150 RT
- BMW R 1150 RT ABS 2002
- BMW R 1150 RT ABS 2003
- BMW R 1150 RT ABS 2004
- BMW R 1150 RT ABS 2005
- BMW R 1150 RT 2002
- BMW R 1150 RT 2003
- BMW R 1150 RT 2004
- BMW R 1150 RT 2005
BMW R 1150
BMW R 1150 to seria motocykli klasy ADV/turystyczne enduro (wersja GS), turystycznej (wersja RT), sportowo-turystycznej (wersja RS) i naked bike (wersja R). Pierwszym modelem z silnikiem typu bokser o pojemności skokowej 1130 ccm była wersja GS, produkowana w latach 1999-2004 i 2006. Następnie w 2001 roku w ofercie bawarskiego koncernu pojawiły się wersje RT, RS i R, które były produkowane do 2005 roku (z wyjątkiem wersji RT, która była produkowana do 2004 roku). Co ciekawe, BMW R 1150 w wersji GS był najlepiej sprzedającym się motocyklem w Niemczech w latach 2001-2003.
Motocykle z serii R 1150 zostały wyposażone w dwucylindrowe jednostki napędowe w układzie bokser o pojemności skokowej 1130 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik generuje (w wersji GS; osiągi w poszczególnych wersjach nieco się różnią) moc maksymalną 85 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 98 Nm przy 5250 obr./min. Takie osiągi pozwalają na satysfakcjonujące przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 199 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, bezobsługowego wału Kardana i suchego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym. Na pokładzie BMW R 1150 znajdziemy rozrząd SOHC (dwa zawory sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i zapłon CDI.
Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wydajny układ hamulcowy. W BMW R 1150 zastosowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowaną tarczę hamulcową z zaciskiem jednotłoczkowym (z tyłu). Komfort jazdy i precyzyjne prowadzenie zapewnia autorskie zawieszenie BMW. Model R 1150 (w wersji GS; koła i opony różnią się pomiędzy wersjami) porusza się na 19- i 17- calowych szprychowych felgach z aluminiowymi obręczami, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 110/80-ZR19 i 150/70-ZR17 (przód/tył). Poprzednikiem BMW R 1150 był model R 1100, zaś następcą - R 1200.