Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 142
45,81 zł
Pasek alternatora BMW - 4PK611
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
389,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG1046 BMW F 800 R850 1100 1150 K 1200 1300 1600 - NG1046
-5%
338,26 zł
356,06 zł
Najniższa cena: 356,06 zł
dostawa 0 złTarcza sprzęgłowa TRW Lucas MCC 608 - MCC608
-5%
131,26 zł
138,17 zł
Najniższa cena: 138,17 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SV (2 szt.) - MCB736SV
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 bezbarwny - 4025066125036
-5%
123,92 zł
130,44 zł
Najniższa cena: 130,44 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 707 SH (2 szt.) - MCB707SH
429,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA Sportowy typ XCSA 9x26 przyciemniany - 4025066139361
469,00 zł
Uniwersalny deflektor MRA turystyczny typ XCTA 16x36 przyciemniany - 4025066125043
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1150
- BMW R 1150 GS Adventure ABS 2001
- BMW R 1150 GS Adventure 2001
- BMW R 1150 RT ABS 2006
- BMW R 1150 RT ABS 2001
- BMW R 1150 RT ABS 2000
- BMW R 1150 RS 2001
- BMW R 1150 RS 2002
- BMW R 1150 RS 2003
- BMW R 1150 RS Double ignition 2001
- BMW R 1150 RS ABS 2001
- BMW R 1150 RS 2004
- BMW R 1150 RS Double ignition 2002
Inne modele
- BMW R 51/2 500
- BMW R 3 300
- BMW R 6 600
- BMW R 52 500
- BMW R 850
- BMW R 18 1800
- BMW R 17 750
- BMW R 23 250
- BMW R 16 750
- BMW R 20 200
- BMW R 71 750
- BMW R 11 750
- BMW R Nine T 1200
- BMW R 1200
- BMW R 1250
- BMW R 12 750
- BMW R 80 800
- BMW R 65 650
- BMW R 1100
- BMW R 25 250
- BMW R 1200 GS
- BMW R 75 750
- BMW R 60 600
- BMW R 51 500
- BMW R 45 450
- BMW R 26 250
- BMW R 100 1000
- BMW R 900
- BMW R 65 650 RT
- BMW R 1200 NineT Urban G/S
- BMW R 1200 NineT Scrambler
- BMW R 1200 NineT Racer
- BMW R 1200 NineT Pure
- BMW R 1200 NineT
- BMW R 1250 RT
- BMW R 1250 RS
- BMW R 1250 R
- BMW R 1250 GS
- BMW R 1250 GS Adventure
- BMW R 1200 R
- BMW R 1200 RS
- BMW R 1200 GS Adventure
- BMW R 1200 RT
- BMW R 1200 HP2 Sport
- BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1150 RT
- BMW R 1200 ST
- BMW R 1100 RT
- BMW R 68 600
BMW R 1150
BMW R 1150 to seria motocykli klasy ADV/turystyczne enduro (wersja GS), turystycznej (wersja RT), sportowo-turystycznej (wersja RS) i naked bike (wersja R). Pierwszym modelem z silnikiem typu bokser o pojemności skokowej 1130 ccm była wersja GS, produkowana w latach 1999-2004 i 2006. Następnie w 2001 roku w ofercie bawarskiego koncernu pojawiły się wersje RT, RS i R, które były produkowane do 2005 roku (z wyjątkiem wersji RT, która była produkowana do 2004 roku). Co ciekawe, BMW R 1150 w wersji GS był najlepiej sprzedającym się motocyklem w Niemczech w latach 2001-2003.
Motocykle z serii R 1150 zostały wyposażone w dwucylindrowe jednostki napędowe w układzie bokser o pojemności skokowej 1130 ccm. Chłodzony powietrzem i olejem silnik generuje (w wersji GS; osiągi w poszczególnych wersjach nieco się różnią) moc maksymalną 85 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 98 Nm przy 5250 obr./min. Takie osiągi pozwalają na satysfakcjonujące przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną 199 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, bezobsługowego wału Kardana i suchego sprzęgła wielotarczowego ze sterowaniem hydraulicznym. Na pokładzie BMW R 1150 znajdziemy rozrząd SOHC (dwa zawory sterowane przez jeden wałek rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa i zapłon CDI.
Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa wydajny układ hamulcowy. W BMW R 1150 zastosowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i dwutłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowaną tarczę hamulcową z zaciskiem jednotłoczkowym (z tyłu). Komfort jazdy i precyzyjne prowadzenie zapewnia autorskie zawieszenie BMW. Model R 1150 (w wersji GS; koła i opony różnią się pomiędzy wersjami) porusza się na 19- i 17- calowych szprychowych felgach z aluminiowymi obręczami, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 110/80-ZR19 i 150/70-ZR17 (przód/tył). Poprzednikiem BMW R 1150 był model R 1100, zaś następcą - R 1200.