Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 153
-5%
95,83 zł
100,87 zł
Najniższa cena: 100,87 zł
Zestaw do konwersji nitowanych tarcz TRW Lucas MST 15FK 5.0MM -11/2007 - MST15FK
66,03 zł
Filtr oleju K&N KN163 - KN-163
-5%
338,26 zł
356,06 zł
Najniższa cena: 356,06 zł
dostawa 0 złTarcza sprzęgłowa TRW Lucas MCC 608 - MCC608
389,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG1046 BMW F 800 R850 1100 1150 K 1200 1300 1600 - NG1046
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911TM 10X1,00 brembo kolor tytanowy - MCH911T
369,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ SPS przyciemniana - 4025066115235
-5%
131,26 zł
138,17 zł
Najniższa cena: 138,17 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 736 SV (2 szt.) - MCB736SV
399,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ HI przyciemniana - 4025066948024
-5%
123,92 zł
130,44 zł
Najniższa cena: 130,44 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 707 SH (2 szt.) - MCB707SH
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911AM 10X1,00 brembo kolor srebrny - MCH911A
-5%
26,13 zł
27,50 zł
Najniższa cena: 27,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911GM 10X1,00 brembo kolor złoty - MCH911G
429,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ RNB przyciemniana - 4025066120659
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1200 C Classic
- BMW R 1200 C Classic 2000
- BMW R 1200 C Classic ABS 2000
- BMW R 1200 C Classic ABS 2001
- BMW R 1200 C Classic 2001
- BMW R 1200 C Classic ABS 1999
- BMW R 1200 C Classic 1999
- BMW R 1200 C Classic ABS 2002
- BMW R 1200 C Classic 2002
- BMW R 1200 C Classic ABS 2003
- BMW R 1200 C Classic 2003
- BMW R 1200 C Classic ABS 2004
- BMW R 1200 C Classic 2004
- BMW R 1200 C Classic ABS 2005
- BMW R 1200 C Classic 2005
BMW R 1200
BMW R 1200 to popularna seria motocykli z różnych klas. Od 2004 roku w ofercie niemieckiego koncernu pojawiły się takie wersje, jak: GS (ADV/turystyczne enduro; 2004-2019), RT (turystyczne; 2005-obecnie), R (naked bike; 2006-obecnie), S (sportowe; 2006-2007) i ST (sportowo-turystyczne; 2005-2007). Przez kilkanaście lat produkcji BMW wypuściło również wersję specjalną modelu GS o nazwie Adventure, która cechuje się większą pojemnością zbiornika paliwa i dłuższym skokiem zawieszenia.
BMW R 1200 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową typu bokser o pojemności skokowej 1170 ccm. W zależności od wersji, silnik jest chłodzony powietrzem i olejem lub cieczą (np. wersja R 1200 GS Adventure LC). Serce R 1200 cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane jednym wałkiem rozrządu; do roku modelowego 2009) lub DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu; od roku modelowego 2010), a także elektronicznym systemem wtrysku paliwa i zapłonem CDI. Jednostka generuje moc maksymalną 123 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min (w wersji R 1200 GS Adventure LC), co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 210 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i bezobsługowego wału Kardana.
W modelu R 1200 znajdziemy zawieszenie o autorskiej konstrukcji BMW. Z przodu zamontowano zawias typu Telelever, a z tyłu Paralever. Nad bezpieczeństwem użytkowników (w wersji R 1200 GS Adventure LC) czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i 4-tłoczkowe zaciski radialne (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk radialny (z tyłu). W wielu wersjach na liście wyposażenia standardowego widniał system ABS, który znacznie poprawia jakość hamowania na mokrych i luźnych nawierzchniach. BMW R 1200 (w wersji GS) porusza się na 19. i 17. calowych felgach szprychowych, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 110/80 R 19 i 150/70 R 17 (przód/tył).