Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 632
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 335 HH (2 szt.) - FA335HH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
328,54 zł
365,04 zł
Najniższa cena: 365,04 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS
(23)
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN164 - KN-164
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
-10%
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 HH (2 szt.) - FA363HH
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 363 (2 szt.) - FA363
Posiadamy Części motocyklowe do BMW R 1200 GS
- BMW R 1200 GS 2011
- BMW R 1200 GS ABS 2011
- BMW R 1200 GS ABS 2012
- BMW R 1200 GS 2012
- BMW R 1200 GS 2007
- BMW R 1200 GS ABS 2007
- BMW R 1200 GS 2008
- BMW R 1200 GS ABS 2008
- BMW R 1200 GS 2009
- BMW R 1200 GS ABS 2009
- BMW R 1200 GS 2010
- BMW R 1200 GS ABS 2010
- BMW R 1200 GS koła szprychowe 2004
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2004
- BMW R 1200 GS koła szprychowe 2005
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2005
- BMW R 1200 GS koła odlewane 2006
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2006
- BMW R 1200 GS koła szprychowe 2007
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2007
- BMW R 1200 GS koła szprychowe 2008
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2008
- BMW R 1200 GS koła szprychowe 2009
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2009
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2010
- BMW R 1200 GS koła odlewane ABS 2011
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2011
- BMW R 1200 GS koła szprychowe ABS 2012
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ABS 2013
- BMW R 1200 GS LC koła szprychowe ABS 2013
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ABS 2014
- BMW R 1200 GS LC koła szprychowe ABS 2014
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ABS 2015
- BMW R 1200 GS LC koła szprychowe ABS 2015
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ABS 2016
- BMW R 1200 GS LC koła szprychowe ABS 2016
- BMW R 1200 GS LC Triple Black ABS 2016
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane DTC ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ESA ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Exclusive ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Exclusive DTC ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Exclusive ESA ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Rallye ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Rallye DTC ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Rallye ESA ABS 2017
- BMW R 1200 GS LC Exclusive ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC Exclusive DTC ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC Exclusive ESA ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane DTC ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC koła odlewane ESA ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC Rallye ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC Rallye DTC ABS 2018
- BMW R 1200 GS LC Rallye ESA ABS 2018
- BMW R 1200 GS koła odlewane 2004
- BMW R 1200 GS koła odlewane ABS 2004
- BMW R 1200 GS koła odlewane 2005
- BMW R 1200 GS koła odlewane ABS 2005
- BMW R 1200 GS koła odlewane ABS 2006
- BMW R 1200 GS koła szprychowe 2006
- BMW R 1200 GS Triple Black ABS 2011
- BMW R 1200 GS Triple Black 2011
- BMW R 1200 GS Triple Black ABS 2012
- BMW R 1200 GS Triple Black 2012
- BMW R 1200 GS Rallye ABS 2012
- BMW R 1200 GS Rallye 2012
- BMW R 1200 GS Rallye ABS 2019
- BMW R 1200 GS Exclusive ABS 2019
- BMW R 1200 GS Adventure 2013
- BMW R 1200 GS Adventure Rally ABS 2017
- BMW R 1200 GS Adventure Exclusive ABS 2017
- BMW R 1200 GS Adventure Rally ABS 2018
- BMW R 1200 GS Adventure Exclusive ABS 2018
BMW R 1200
BMW R 1200 to popularna seria motocykli z różnych klas. Od 2004 roku w ofercie niemieckiego koncernu pojawiły się takie wersje, jak: GS (ADV/turystyczne enduro; 2004-2019), RT (turystyczne; 2005-obecnie), R (naked bike; 2006-obecnie), S (sportowe; 2006-2007) i ST (sportowo-turystyczne; 2005-2007). Przez kilkanaście lat produkcji BMW wypuściło również wersję specjalną modelu GS o nazwie Adventure, która cechuje się większą pojemnością zbiornika paliwa i dłuższym skokiem zawieszenia.
BMW R 1200 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową typu bokser o pojemności skokowej 1170 ccm. W zależności od wersji, silnik jest chłodzony powietrzem i olejem lub cieczą (np. wersja R 1200 GS Adventure LC). Serce R 1200 cechuje się rozrządem SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane jednym wałkiem rozrządu; do roku modelowego 2009) lub DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu; od roku modelowego 2010), a także elektronicznym systemem wtrysku paliwa i zapłonem CDI. Jednostka generuje moc maksymalną 123 KM przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min (w wersji R 1200 GS Adventure LC), co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością maksymalną ponad 210 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i bezobsługowego wału Kardana.
W modelu R 1200 znajdziemy zawieszenie o autorskiej konstrukcji BMW. Z przodu zamontowano zawias typu Telelever, a z tyłu Paralever. Nad bezpieczeństwem użytkowników (w wersji R 1200 GS Adventure LC) czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 305 mm i 4-tłoczkowe zaciski radialne (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 276 mm i 2-tłoczkowy zacisk radialny (z tyłu). W wielu wersjach na liście wyposażenia standardowego widniał system ABS, który znacznie poprawia jakość hamowania na mokrych i luźnych nawierzchniach. BMW R 1200 (w wersji GS) porusza się na 19. i 17. calowych felgach szprychowych, które obuto w opony dual-sportowe o rozmiarach 110/80 R 19 i 150/70 R 17 (przód/tył).